Hiç fiziğiniz ve tipiniz sebebiyle nefret edildiğiniz oldu mu?

Benim oldu..
Elimde olmayanlar sebeplerden ötürü dışlandım: (
Güncellemeler
+1 yıl
Çocukla bir muhabbetim yok ama sebebsiz, tiksinirdi benden gerçekten insanlar ilginç: ( Çok kötü durumlar yaşayan arkadaşlar var yorumlarda, herkesin yorumunu teker teker okudum Arkadaşlar tipimiz bizim elimizde değil o yüzden herzaman kendimize saygı duymalıyız, baskın olmalıyız
Hiç fiziğiniz ve tipiniz sebebiyle nefret edildiğiniz oldu mu?
Cevapla