• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Dış görünüşünüzle alakalı çirkin yorumlar aldınız mı hiç?

Meleyyyy_19
Meleyyyy_19 Takip Et
FenomenGuru Yaş: 23
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
124
Yapay Zekaya Sor
Birinin tipine, görünümüne laf etmek bence kötü birşeydir.. Güzel veya çirkin kimseyi ilgilendirmez.
Dış görünüşünüzle alakalı çirkin yorumlar aldınız mı hiç?
Dış görünüşünüzle alakalı çirkin yorumlar aldınız mı hiç?
Cevapla
Yorum Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Deniz_uysal_67
    Deniz_uysal_67 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır hiç almadım çok şükür ve kimseyledr alay etmem. Unutmayın çirkin insan yoktur, bakımsız insan vardır. Boşuna kendinizi çirkinim diye üzmeyin siz yeter ki bakımlı olun sizi illa beğenen olacaktır.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • 3NGÌN
    3NGÌN Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 97%
    +1 yıl

    Teknosa'da çalıştığım dönemde.. bi kiz vardı bana patates gibi burnun var demişti.. bende ona evet sogru benim burnum kemikli biraz iri ama senin burnunda cok kötü demiştim.. kendi burnundan haberi yoktu salak kızin burun ucu düşüklüğü vardı ve güzelligine toz konduruyordu bu aslnda ne kadar zayıf cıtı piti olsada kendi burnu da gercekten güzel degildi.. ama iste kendi burnundan daha bi haber olup da gelip benim burnuma laf etmesi beni cok guldurmustü ve hic gocunmamıştım o ise cok bozulmustu 😊

    0
    1 Yorumla
    • 3NGÌN
      3NGÌN
      +1 yıl

      Soyledigine katilıyorum kesinlikle oyle evet ama birisi kendi tipine bakmadan gelip senin tipine laf ediyorsa işte o dakikadan sonra sizinde o kisiye bir kac kelime söyleme hakkinız var

      Yorumla
  • Rızaboztepe
    Rızaboztepe Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    çirkinim diye sevdiğim kız bana git tipini düzelt öyle gel demişti sadece yakışıklı olduğu için takım arkadışımla çıkmıştı ve arkadaşım cinsel birliktelik yaşadıkları videoyu bana atmıştı daha sonrasında hiç bir türlü kızlarla muhabbet bilene kurmadım.

    0
    0 Yorumla
  • ilaydasena06
    ilaydasena06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 81%
    +1 yıl

    En yakın arkadaşım sürekli 'şuran güzel değil buran güzel değil şu olmasa dikkat çekmezsin' der dalga geçerdi. Ben de saftım üzülürdüm. Sonraki yıllar hoşlandığı 2 kişide benden hoşlanınca sinirle 'bunca zamandır kıskanıp beni özgüvensiz yapmak için söylediğini' dediğinde, söylenen çirkinsin laflarının sadece karşımızdakinin kendi eksiklerini kapatmak için kullandığı silah olduğunu anladım

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

66

Cevap

47

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 36
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı.

    Allah her kulu güzel yarattı gadası. Kimse bana göre çirkin değildir. Her insanın güzelliği vardır.

    2
    0 Yorumla
  • Pleiadesli
    Pleiadesli Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Önceden alıyordum, sevdiğim bir çocuk vardı ortaokulda o zaman yüzümde çok fazla sivilce vardı ve ben sınıf arkadaşlarıma o kişiyi sevdiği mi söylemiştim onlarda gidip anlatmışlar ve ben istemem o sivilce tarlasını gibi bi şey demiş bende o hırsla bütün sivilcelerimi yok etmiştim ama çoktan soğumuştum o kişiden fjfjffjzjddjdjf

    1
    2 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      o kadar iyi olmuşki.. Gercek yuzunu gormussun o insanin..

      Yorumla
    • Pleiadesli
      Pleiadesli
      +1 yıl

      Aynen öyle oldu

      Yorumla
  • fsocietyy242
    fsocietyy242 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    İnsanın güzelliği de çirkinliği de kendine olan özgüveni ile alakalı bence. Örnek vermem gerekirse, biri kel olduğunu için çirkin olduğunu düşünürken, diğerinin kelliği kendine yakıştırması gibi. Yani benim düşüncem kimin ne dediğinden çok kendinin ne düşündüğüdür.

    1
    0 Yorumla
  • İtalyanKürtt
    İtalyanKürtt Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Eskiden haddiden fazla alıyordum, "Yanımıza gelme, çok çirkinsin" diyenler ile doluydu etrafım şu an ise "Müsait misin ya, dışarıya çıkıp birşeyler mi yapsak?" Diye sorulara çevrildi ve tabi ki işim olduğunu söylüyorum :)

    1
    2 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Benimde yuzume dahi bakmazlardi.. Zamanla insan evrim geciriyormuş işte. Eski sevgilimde dis gorunusume laf ederek ayrilmisti 😃

      Yorumla
    • İtalyanKürtt
      İtalyanKürtt
      +1 yıl

      İnsanların büyük çoğunluğu insanların tipine göre hareket ediyor, onlarla konuşuyor bla bla bla bu yüzden kiminle yürüdüğüne dikkat ediceksin :)

      Yorumla
  • handsomecat
    handsomecat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 88%
    +1 yıl

    İnsta dan yazan evli bir bayana, yazma dedim, bana sen önce aynaya bakta beni öyle reddet dedi! Diyecek bişey bulamadım

    1
    1 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Onun ne olsugu ortada zatenn

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ciao🦇
    Özellikle bu sitede çok aldım daha çok hakaret niteliğinde. Kezban vb. Diyenler dahi var. Güzellik her dönem ve kişilerce değişmiş lakin bir şeyden eminim ki hepimiz evrenin veya varsa tanrının eseriyiz. En büyük sanatkarın eserine çirkin demek başta kendine saygısızlıktır.

    1
    0 Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Evet aldım hatta hoşlandığımı söylediğim kadın şöyle dedi" gerçekten benim sana bakacağımı bu tipinle nasıl düşündün" 💁‍♂️

    1
    3 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      😮😮😮 bir kadin nasil bu kadar kaba olabilir? ...
      İyiki onceden belli etmis kendisini

      Yorumla
    • ouzinyo
      ouzinyo
      +1 yıl

      Ben kadın ve erkek gibi ayrım yapılması taraftarı değilim bunun gibi birçok söylem duydum 💁‍♂️

      Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Umursama bile

      Yorumla
  • TheLostBoy
    TheLostBoy Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 310 cevap paylaştı.

    yavşayan kızlara ya da pembe görünümlü mavililere ters yapınca başlıyorlar hakaret etmeye. millette ulaşamayınca mundar deme hastalıgı var. bu yüzden kale almıyorum onun dısında kötü yorum hatırlamıyorum

    1
    0 Yorumla
  • eylulyeșil
    eylulyeșil Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 93%
    +1 yıl

    Evet ortaokulda almışlığım var çillerim vardı bana benekli derlerdi bende eve gelip ağlardım

    1
    4 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Ciller farklilikk ve guzelliktir keske cillerim olsa benimde

      Yorumla
    • eylulyeșil
      eylulyeșil
      +1 yıl

      Işte Ama küçükken Kimse senin gibi düşünmüyordu hep benekli derlerdi bana Ben de ağlardım çocuk aklı işte Ama şu anda hala biraz var Hiç sevmiyorum

      Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Sanslii kizsinn cunku cillere sahipsinn senn

      Yorumla
    • eylulyeșil
      eylulyeșil
      +1 yıl

      Yok ya tam tersi düşünüyorum hiç sevmem çillerimi Hatta çillerimi götürmek için doğal yollarla maske falan yapıyorum

      Yorumla
  • Ezgiylmz11
    Ezgiylmz11 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Aldım dalga geçildiği çok oldu ortaokuldayken sınıfımdaki bir erkek bana maymuna benziyorsun demişti üzülmüştüm cidden maymuna mı benziyorum ben diye düşünmüştüm ama çocuğun tipide hiç iyi değildi neden buna bukadar üzüldüm bilmiyorum pek çok şeyde oldu ama bana laf eden erkeklerin hepsi ciddi manada tipsizlerdi insanlar kendilerine bakmadan karşı taraf ne düşünür diye düşünmeden sallıyor. Ben birine olumsuz yorum yapmaya çekiniyorum o kişi kırılır diye ama bana pek çok kişi yaptı

    1
    1 Yorumla
    • sevmistim064
      sevmistim064
      +1 yıl

      şen çok güzelsin bi tanem

      Yorumla
  • Burbie
    Burbie Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 65%
    +1 yıl

    Düşünüyorum da pek almadım sanırım sadece zaman zaman kilo alınca kilo almışsın diyenler oluyor bu bile aşırı rahatsız edici. Kimseye böyle bir davranışta bulunmam.

    1
    0 Yorumla
  • espressov
    espressov Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Aldım tabi ki. Güzellik anlayışı herkesin farklıdır. Benim esmerleri beğenmemem gibi beni beğenmeyenler de var. Scarlett Johansson, Barbara Palvini beğenmiyorlar. Veya ben burak Özçivit'i yakışıklı bulmuyorum. Ben kimim ki fjjfkfjjf. Bana kızgınlığından dolayı dış görünüşüme sallayanlar da oldu. Ha öncesinde beklenen ilgiyi vermemiş olmam etkendi bence. Tabi önemli mi? Hayır.

    1
    0 Yorumla
  • _thriller
    _thriller Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Az önce görüşte birilerinin saçmalıgina son verdim diye Süsluman oldum erkek tarafından kız tarafından o.. ama umrumda değil tabiki toplumda bir şey rahatsız ediyorsa rahat duramıyorum onlar öyle dedi diye öyle olmadım kimse olmaz tanımadığım kisilerin ne dediği beni ilgilendirmez. Küfüre küfürle karşılık vermek benim kendime olan özgüvenimi saygımı zedelerdi.

    1
    0 Yorumla
  • Hüseyin_33
    Hüseyin_33 Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl

    Dış görünüşümle alakalı çirkin yorumlar aldım. Fiziksel engelliyim diye lisede alay ediyorlardı ve çirkin ithamlarda bulunuyorlardı

    1
    1 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      🙁🙁

      Yorumla
  • LimonÇiçekleriPorti
    LimonÇiçekleriPorti Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Fıstık gibi kızım ya kimse benim dış görünüşümü yargılayamaz elimin tersiyle yapıştırırım bir tane. Hayır almadım.

    2
    0 Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Evet begenmeyenler de oluyor illa. Uslubluca söylenen herşeye açığım. Güzellik olgusu herkese göre değişen tek bir doğrusu olmayan bir konudur.

    1
    0 Yorumla
  • Zeronx
    Zeronx Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 54%
    +1 yıl

    Evet aldım zamanlada nasïl iyileştirebilirim diye uğraştım şimdide kötü yorum yapan yılda bir denk geliyor

    1
    0 Yorumla
  • WorldWideWeb_
    WorldWideWeb_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    hiç unutmam bir keresinde fotomu yollamıştım, kızın fotoyla ilgili tek yorumu telefonumun ne markası olduğuydu düşün artık tipime bile bir şey dememişti o zamanlar bayağı bozulmuştum ama belli etmedim tabi. Şimdi ise gülüp geçiyorum qweqwe

    0
    0 Yorumla
  • Brussels101
    Brussels101 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Canlarım hepiniz güzelsiniz. Gerçekten söylüyorum. Bu davarlar sizi haketmiyor. Bir kez orgazm olmadan yaşayan milyonlar var bu ülkede. Onların takdirini beklemeyin. Hiçbir yeriniz güzel olmasa gözlerinizin içinde evren saklı.

    0
    0 Yorumla
  • Mr_TyCooN
    Mr_TyCooN Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal yorumlar aldım ne iyi ne kötü bide sen yorumla resim profilde

    1
    0 Yorumla
  • beyzakrbltt
    beyzakrbltt Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Dış görünüşüme kimse çirkin demedi. İtici gelmiş olabilirim fiziksel özeliğim konusunda en çokk zayıf oluşuma ve bacak inceliğime laf ediyorlar ama şahsen ben takmıyorum artık. Allah böyle yaratmış 10 kilo daha fazlam olsaydı bu seferde fazlan var diceklerdi insanlar böyledir. Kusur ararsan kusur bulursun zaten 💁‍♀️💜

    1
    0 Yorumla
  • dilara_irmak
    dilara_irmak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Aldım buna rağmen kimseyi kıracak bir şey dememeye dikkat ediyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bazen (2-3 kilo kadar aldığım zamanlarda) sadece ablam öküz gibi oldun diyor. Halbu ki balık etli bile değilim. Bu 1.69 boy ve 55 kilo olan beni üzüyor.. 🤷🏼‍♀️

    1
    0 Yorumla
  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Hiç almadım.

    Sanırım etrafımızdaki insanların kalitesinden de kaynaklı bir durum bu.

    1
    0 Yorumla
  • Su_perisi1
    Su_perisi1 Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 344 cevap paylaştı.

    Yok hiç almadım, kimseye laf etmedim de

    4
    0 Yorumla
  • oguzhannnn_2003
    oguzhannnn_2003 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    En son sana bakamzlar Sen gay ol diye teklif sunmuşlardı en kırıcısı değil ama en ağırıydı...

    1
    1 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Herkes ne kadar kotu yorumlar almis.. Ben bile dahil

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    çook, reddedildim bile kötü bisey üzücü ama insanın elinde değil hala üzülürüm keşke yakışıklı olsaydım ama elden bisey gelmiyor.

    1
    0 Yorumla
  • mutsuzben47
    mutsuzben47 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Yüzüme karşı değil de kendi aralarında veya beni görenler illaki demiştir ama bir gün yüzüme diyecekler gibi hissediyorum.

    0
    0 Yorumla
  • DoğmayanGüneşim
    DoğmayanGüneşim Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 93%
    +1 yıl

    Çok kez aldım ama umursamadım ben kendimi olduğum gibi seviyorum millete kendimi beğendirme çabam yok

    0
    1 Yorumla
    • sevmistim064
      sevmistim064
      +1 yıl

      Seni beyenmeyen önce kendine baksın

      Yorumla
  • suuuuu13
    suuuuu13 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 58%
    +1 yıl

    Olmustur fakat cokkk onemlı mı elbette hayır🤩
    Bu kısının kendını kabullenmesı ıle ılgılıdır
    🎈🎈🎈

    0
    0 Yorumla
  • nyanya1384
    nyanya1384 Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    aldım. çok tatlı yorumlarda aldım. açıkcası umrumda değil. herkesin zevki farklı. hakaret varsa da karşı tarafın karaktersizliğidir.

    0
    0 Yorumla
  • redkit_089
    redkit_089 Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 77%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 315 cevap paylaştı.

    Evet aldığım çirkin yorumlar oldu insan çirkin laf etmeden önce kendine bakmalı ama bağzı insanlar beyin yoksunu oluyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Şişko bir kız bana şebek suratlı demişti, halbuki onun arkasından erkekler "ayıcık" diyordu 😂

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Babamın kilo aldın , çirkinleştin, ayı gibi oldun demeleri haricinde kimseden kötü yorum almadım.

    1
    0 Yorumla
  • Tuniȿș
    Tuniȿș Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Aldım ama sadece laf söylemek içindi. Gerçeği yansıtmıyodu

    1
    0 Yorumla
  • Raptoid0
    Raptoid0 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Çoook, Karadeniz burnu olunca biraz uzun hafif eğri. Ama sıkıntı yok kendimle barışığım milletin içinde kendimle dalga geçiyorum mizahını yapıyorum bir başkasına yaptırmam ama bi hele. . d

    1
    0 Yorumla
  • FONDÜÜÜ
    FONDÜÜÜ Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 359 cevap paylaştı.

    Sürüsüyle aldım çok büyük özgüven eksikliği yaşadım uzun yıllar

    2
    0 Yorumla
  • lenii
    lenii Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 975 cevap paylaştı.

    bıraz kılo almam gerektiği yönünde eleştiriler alıyorum

    1
    0 Yorumla
  • mnsrugu
    mnsrugu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 88%
    +1 yıl

    iyi de aldım kötüde geneli iyi olsa da çirkin olsam dahi bu kimseyi alakadar etmez

    0
    0 Yorumla
  • Kürşatgfb
    Kürşatgfb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 50%
    +1 yıl

    İronik ama ayrıldığım kız arkadaşımdan aldım yinede acıtıyor :/

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Evt 9. Sınifta bi kiz beni dizideki bi kiza benzetmisti. Bodrum masalinda ki zayif kiza. Bende konu olsun diye o kizda cok zayif falan dedim birden tipimle ilgili bisey dedi cirkinsin demek istedi yani üzülmustum. Cok bakimsizdim tabi ozmnlar birde ergenlik neyse sonra 11. sinfita baya guzellestim agzi acik bakmaya basladilar😆😆

    0
    0 Yorumla
  • Bulasmayinbana88
    Bulasmayinbana88 Takip Et
    Yoda Yaş: 101 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır. Zaten eksiklerimi kimse söylemez nedense. Kırmak istemiyorlar sanırım🤷‍♀️

    0
    0 Yorumla
  • Tanzanit
    Tanzanit Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır almadım kimsenin haddine değil bu. Ben de çirkin yorum yapmam kimseye.

    0
    0 Yorumla
  • Need4Read
    Need4Read Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır, almadım! Kimseye de dış görünüşünden dolayı kırıcı sözler söylemem..

    0
    0 Yorumla
  • KediimBenVeYatağım
    KediimBenVeYatağım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok zayıf olduğumla ilgili alıyorum eskiden çok bozuluyordum ama artık alıştım

    0
    0 Yorumla
  • Savagexx
    Savagexx Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet biri.. suratlı dedi hahsjahs kim acaba 😳

    1
    2 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Ne suratlı?

      Yorumla
    • Savagexx
      Savagexx
      +1 yıl

      Muşmula 😏

      Yorumla
  • marslijokeer
    marslijokeer Takip Et
    Yoda Yaş: 109 , eic 93%
    +1 yıl

    Kusurluyum bu beni kotu gosteriyor

    1
    2 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Oyle dusunme

      Yorumla
    • marslijokeer
      marslijokeer
      +1 yıl

      Kulaklarim kepce bu beni psikolojik cokertiyor Allah askina disarda kac kisi goruyonuz kepce kulakli oz guvenimi her seyimi her sey yerle bir etti ben artik yasayamam yalniz olucem :(

      Yorumla
  • herbokologhanım
    herbokologhanım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Sizce neden profilimde fotoğrafım yok 😂😂😂

    1
    4 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Sirf onlar ne diyor diye mi? Boyle hata yapma asla

      Yorumla
    • herbokologhanım
      herbokologhanım
      +1 yıl

      Kız onlar diyo diye değil sadece ben tipimi görünce irkiliyorum gerek yok anlik kalp krizlerine😂

      Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Oyle olamaz bence. Herkes guzeldirrrr 💖💖

      Yorumla
    • herbokologhanım
      herbokologhanım
      +1 yıl

      Inşallah öyledir😁

      Yorumla
  • yasemi3
    yasemi3 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    gözün yok diyen olmuştu

    1
    3 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Umursama asla

      Yorumla
    • yasemi3
      yasemi3
      +1 yıl

      umursamıyorum zaten farklıyım diye güldüler bende onlara aynı oldukları için gülüyorum

      Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Haklisin💖

      Yorumla
  • fenerli8001
    fenerli8001 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Aldım ama umursamadım kendini sevmeyeni el neden sevsin kendini seven de eli ne etsin. Ben kendimi seviyorum o yüzden umursamıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • dugusal5555
    dugusal5555 Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 858 cevap paylaştı.

    ilkokul , lise döneminde kilo sorunu yaşayan biri oldum hep o yüzden çokça çirkin yorum aldım

    0
    0 Yorumla
  • AdımıBilenYazsın
    AdımıBilenYazsın Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Evet çirkin diye llaf atan birisi vardıı kabullendim bende🙄

    1
    3 Yorumla
    • Meşgul111
      Meşgul111
      +1 yıl

      Merhaba, yorumlara bakarken rastladım böyle düşünme bence ben zamanında insanları çok taktım başıma gelmeyen kalmadı

      Yorumla
    • AdımıBilenYazsın
      AdımıBilenYazsın
      +1 yıl

      @Meşgul111 yok kız ben şakasına yazdımm

      Yorumla
    • Meşgul111
      Meşgul111
      +1 yıl

      Hm anladım tamam sevindim ☺️

      Yorumla
  • sılabayram
    sılabayram Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Olmaz olurmu banada uzaylı diyolardı nedeniyse mavi gözlü olmam

    1
    0 Yorumla
  • byJam
    byJam Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Kimse kimsenin tipini sorgulamaya hakkı yoktur.

    2
    0 Yorumla
  • Ngshagba
    Ngshagba Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Aldım kilolu bir insanım ve benle dalga geçmeleri sinirimi bozuyor ben böyle şeyleri hiç sevmem kimdeyse yapmam

    0
    0 Yorumla
  • 6r4rx
    6r4rx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Hayır almadım alsam da pek önemseyeceğimi düşünmüyorum her insan kusurludur ve beğenilmeyebilir bu normal

    0
    0 Yorumla
  • Naz_006
    Naz_006 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 95%
    +1 yıl

    He ya çok aldım namussuz ka*hpeler 🙄

    1
    0 Yorumla
  • Cnumut34
    Cnumut34 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Kimseye o cüreti vermedim

    1
    0 Yorumla
  • SarıSakallıKumral
    SarıSakallıKumral Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Evet aldım canlı canlı

    1
    0 Yorumla
  • İnci_tanesiii
    İnci_tanesiii Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Aldım, abim sağolsun düşmanım sanki

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (53)
Devamını Gör(98)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Dış görünüşünüzle alakalı çirkin yorumlar aldınız mı hiç?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hiç dış görünüşünüzle alay edildi mi? 6 cevap verildi
Hiç dış görünüşünüz yüzünden alay konusu oldunuz mu? 18 cevap verildi
Hayatında hiç dış görünüşünüzle dalga geçildi mi? 28 cevap verildi
Dış görünüşünüzle ilgili aldığınız en kırıcı eleştiri neydi? 7 cevap verildi
Hiç çirkin olduğunuza dair laflar duydunuz mu? veya böyle bir durum yaşadınız mı? 8 cevap verildi
Dış görünüşün yüzünden dışlandığın oldu mu? 110 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨