Hayır hiç almadım çok şükür ve kimseyledr alay etmem. Unutmayın çirkin insan yoktur, bakımsız insan vardır. Boşuna kendinizi çirkinim diye üzmeyin siz yeter ki bakımlı olun sizi illa beğenen olacaktır.
Teknosa'da çalıştığım dönemde.. bi kiz vardı bana patates gibi burnun var demişti.. bende ona evet sogru benim burnum kemikli biraz iri ama senin burnunda cok kötü demiştim.. kendi burnundan haberi yoktu salak kızin burun ucu düşüklüğü vardı ve güzelligine toz konduruyordu bu aslnda ne kadar zayıf cıtı piti olsada kendi burnu da gercekten güzel degildi.. ama iste kendi burnundan daha bi haber olup da gelip benim burnuma laf etmesi beni cok guldurmustü ve hic gocunmamıştım o ise cok bozulmustu 😊
Soyledigine katilıyorum kesinlikle oyle evet ama birisi kendi tipine bakmadan gelip senin tipine laf ediyorsa işte o dakikadan sonra sizinde o kisiye bir kac kelime söyleme hakkinız var
çirkinim diye sevdiğim kız bana git tipini düzelt öyle gel demişti sadece yakışıklı olduğu için takım arkadışımla çıkmıştı ve arkadaşım cinsel birliktelik yaşadıkları videoyu bana atmıştı daha sonrasında hiç bir türlü kızlarla muhabbet bilene kurmadım.
En yakın arkadaşım sürekli 'şuran güzel değil buran güzel değil şu olmasa dikkat çekmezsin' der dalga geçerdi. Ben de saftım üzülürdüm. Sonraki yıllar hoşlandığı 2 kişide benden hoşlanınca sinirle 'bunca zamandır kıskanıp beni özgüvensiz yapmak için söylediğini' dediğinde, söylenen çirkinsin laflarının sadece karşımızdakinin kendi eksiklerini kapatmak için kullandığı silah olduğunu anladım
Önceden alıyordum, sevdiğim bir çocuk vardı ortaokulda o zaman yüzümde çok fazla sivilce vardı ve ben sınıf arkadaşlarıma o kişiyi sevdiği mi söylemiştim onlarda gidip anlatmışlar ve ben istemem o sivilce tarlasını gibi bi şey demiş bende o hırsla bütün sivilcelerimi yok etmiştim ama çoktan soğumuştum o kişiden fjfjffjzjddjdjf
İnsanın güzelliği de çirkinliği de kendine olan özgüveni ile alakalı bence. Örnek vermem gerekirse, biri kel olduğunu için çirkin olduğunu düşünürken, diğerinin kelliği kendine yakıştırması gibi. Yani benim düşüncem kimin ne dediğinden çok kendinin ne düşündüğüdür.
Eskiden haddiden fazla alıyordum, "Yanımıza gelme, çok çirkinsin" diyenler ile doluydu etrafım şu an ise "Müsait misin ya, dışarıya çıkıp birşeyler mi yapsak?" Diye sorulara çevrildi ve tabi ki işim olduğunu söylüyorum :)
Ciao🦇 Özellikle bu sitede çok aldım daha çok hakaret niteliğinde. Kezban vb. Diyenler dahi var. Güzellik her dönem ve kişilerce değişmiş lakin bir şeyden eminim ki hepimiz evrenin veya varsa tanrının eseriyiz. En büyük sanatkarın eserine çirkin demek başta kendine saygısızlıktır.
yavşayan kızlara ya da pembe görünümlü mavililere ters yapınca başlıyorlar hakaret etmeye. millette ulaşamayınca mundar deme hastalıgı var. bu yüzden kale almıyorum onun dısında kötü yorum hatırlamıyorum
Aldım dalga geçildiği çok oldu ortaokuldayken sınıfımdaki bir erkek bana maymuna benziyorsun demişti üzülmüştüm cidden maymuna mı benziyorum ben diye düşünmüştüm ama çocuğun tipide hiç iyi değildi neden buna bukadar üzüldüm bilmiyorum pek çok şeyde oldu ama bana laf eden erkeklerin hepsi ciddi manada tipsizlerdi insanlar kendilerine bakmadan karşı taraf ne düşünür diye düşünmeden sallıyor. Ben birine olumsuz yorum yapmaya çekiniyorum o kişi kırılır diye ama bana pek çok kişi yaptı
Düşünüyorum da pek almadım sanırım sadece zaman zaman kilo alınca kilo almışsın diyenler oluyor bu bile aşırı rahatsız edici. Kimseye böyle bir davranışta bulunmam.
Aldım tabi ki. Güzellik anlayışı herkesin farklıdır. Benim esmerleri beğenmemem gibi beni beğenmeyenler de var. Scarlett Johansson, Barbara Palvini beğenmiyorlar. Veya ben burak Özçivit'i yakışıklı bulmuyorum. Ben kimim ki fjjfkfjjf. Bana kızgınlığından dolayı dış görünüşüme sallayanlar da oldu. Ha öncesinde beklenen ilgiyi vermemiş olmam etkendi bence. Tabi önemli mi? Hayır.
Az önce görüşte birilerinin saçmalıgina son verdim diye Süsluman oldum erkek tarafından kız tarafından o.. ama umrumda değil tabiki toplumda bir şey rahatsız ediyorsa rahat duramıyorum onlar öyle dedi diye öyle olmadım kimse olmaz tanımadığım kisilerin ne dediği beni ilgilendirmez. Küfüre küfürle karşılık vermek benim kendime olan özgüvenimi saygımı zedelerdi.
hiç unutmam bir keresinde fotomu yollamıştım, kızın fotoyla ilgili tek yorumu telefonumun ne markası olduğuydu düşün artık tipime bile bir şey dememişti o zamanlar bayağı bozulmuştum ama belli etmedim tabi. Şimdi ise gülüp geçiyorum qweqwe
Canlarım hepiniz güzelsiniz. Gerçekten söylüyorum. Bu davarlar sizi haketmiyor. Bir kez orgazm olmadan yaşayan milyonlar var bu ülkede. Onların takdirini beklemeyin. Hiçbir yeriniz güzel olmasa gözlerinizin içinde evren saklı.
Dış görünüşüme kimse çirkin demedi. İtici gelmiş olabilirim fiziksel özeliğim konusunda en çokk zayıf oluşuma ve bacak inceliğime laf ediyorlar ama şahsen ben takmıyorum artık. Allah böyle yaratmış 10 kilo daha fazlam olsaydı bu seferde fazlan var diceklerdi insanlar böyledir. Kusur ararsan kusur bulursun zaten 💁♀️💜
Aldım buna rağmen kimseyi kıracak bir şey dememeye dikkat ediyorum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bazen (2-3 kilo kadar aldığım zamanlarda) sadece ablam öküz gibi oldun diyor. Halbu ki balık etli bile değilim. Bu 1.69 boy ve 55 kilo olan beni üzüyor.. 🤷🏼♀️
Çoook, Karadeniz burnu olunca biraz uzun hafif eğri. Ama sıkıntı yok kendimle barışığım milletin içinde kendimle dalga geçiyorum mizahını yapıyorum bir başkasına yaptırmam ama bi hele. . d
İronik ama ayrıldığım kız arkadaşımdan aldım yinede acıtıyor :/
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Evt 9. Sınifta bi kiz beni dizideki bi kiza benzetmisti. Bodrum masalinda ki zayif kiza. Bende konu olsun diye o kizda cok zayif falan dedim birden tipimle ilgili bisey dedi cirkinsin demek istedi yani üzülmustum. Cok bakimsizdim tabi ozmnlar birde ergenlik neyse sonra 11. sinfita baya guzellestim agzi acik bakmaya basladilar😆😆
Kulaklarim kepce bu beni psikolojik cokertiyor Allah askina disarda kac kisi goruyonuz kepce kulakli oz guvenimi her seyimi her sey yerle bir etti ben artik yasayamam yalniz olucem :(