Yansın İstanbul bu gece, külleri savrulsun..

Yansın İstanbul bu gece, külleri savrulsun..

Ben Dünya'yı yakardım tabi ki de... çünkü çok fazla kötülük ve çok fazla hata var bu dünyada. yani düzensizlik ya da adaletsizlik aşırı fazla.
Abla bizim bu aramızdaki tesadüfi ilişki sence de biraz fazla tesadüf olmaya başlamadı mı? Geçen iki soruda da benzer şeyler yaşamıştık 😄
Abla özel telepati güçlerin varsa söyle şimdiden bilelim 🧐
Oooo demek manifestciyiz ha. Maşallah Rabbim nazarlardan korusun 😁
Mangal tabi ki ama umarım rakıyı da bulmuşumdur 😂😂
Tüh bira olsun en azından
Mangalla çay mı olur yaaa sanki petibör bisküvi pişircez mangalda 😂😂😂
Kola fanta vb içmiyorum ben
Bira antik Mısır'da milattan önce 10binli yıllara dayanıyor
Şarap da milattan önce 5bin-60bin civarı rakı benzeri bir içki de 5. yüzyıl civarında bulunmuş Anadolu'ya gelmiş ve 300 yıl önce de rakı haline gelmiş
Evet ateş daha eski bi bulgu 500bin yıl önce diğeri de 1 buçuk milyon yıl önce
EİG için teşekkürler ☺️🙏🏻
Cevap
28Cevap
Şu anki aklım ve fikrimle bulsaydım o ateşi tüm Dünya yanmıştı 😅
Manzaraya bak manzaraya 🥹 bir fırtta benim için deniz havası çek içine 🥹
Komple dünyayı mı yaksam napsam 😒
Ne yapıyoruz demekki, içip içip siteye giriyoruz 😄
Kütük niye kör olur, hadi bunu da bil 🤣
Ağaç falan yakardım herhalde ısınmak için Ateşi bulur bulmaz et pişirebileceğim fikri gelmezdi aklıma
Seni üzerlerse, yakarım istanbulu
https://www.youtube.com/embed/AcpAeMhWqA0Tüm kötü insanları cayır cayır yakarım adım Hitler gibi tarihe geçer yakmadığım her kötü insan için bana küfür ederler gelecekte 😃
Ben en çok şu evli olup arkadan iş çeviren şerefsizleri yakardım. Hamuru bozuk olan insanlar yanmalı.
Bi sakarlık olur kendimi yakarım benle beraber tarihe karışır gider. Ben hiç bulaşmayım.
Anıları yakar mıydım diye düşündüm de bi bilemedim
Roma'yı yakardım. Tarihte Neron'un değil benim adım geçerdi :D
Kocaman bir kamp ateşi yakardım, belki içimiz biraz ısınırdı taş tutmuş kalpler.
Odunlari yakarım.
Avladığım ceylanı
kimseyi yakmam kendimi yakarım olur biter..
Koca danayı pişirir yerim ben sonra çay demlerim
Olmaz olmaz gider gelir yerim. Ac olmasam bile yerim 😂
Ben yiyorum 🤔 biraz önce aç değildim kokoreç videosu gördüm canım cektı diye yedim 😂
Eeee şimdi bunu canım çekti benim 🥺 kahvaltı için yapar yerim bunu
Piknik yaptıracaksın sen fosil dur dur o kadar değil 😂
Biber yerine evi yaksana kız sen evdeyken ama 😂
Yine ben ve ölmem konusu açıldı bak 😂
Sen helva sevıyorsun diye ben ölüyorum hep 😂
Ben ölmeye can atıyorum zaten 😂 kız can atsam kafama sıkarım. Cennet / cehennem olayımda yok 😂
Var mı yok mu kimse bilmiyor ki 🤔 belirsizlik bana mantıklı gelmıyor hem de hiç 🥺
Yok yok dalmam zaten. Basım agrır ki cok cok samımı arkadaslarımdan bazıları bile bilmez inancsız oldugumu 😂
Yok inatla öldürecek beni ya 😂 dur hele kız yapmam gereken işler var sonra ölürüm 😂
Daha kızım olacak 🖤
Umarım , saglıklı olsun gec olsa da olur
çok sacma bi soru
Kendimi yakayım da kurtulayım.
Direk mangal yapardım 😎
yansın valla 😃
kendimi yakarım bakalım nasıl yanıcam
Mangalı yakardım yanına bi salata miisss
İstanbul sözleşmesini
Mumları yakar geceyi aydinlatirız
Odunu yakardım neyi yakıcam
Beni yak kendini yak herseyi yak
Roma'yı. 😃😃
Roma'yı
Isınmak için
Akplileri
Roma😄
Kendimi yakarım.
Roma!!
Ah istanbull..
Sigarayı
Dünyayı
Sobayı
Köyü yakip karşısında taranırdım.
Evi köyü
Ananı bile yakarım
🔥🔥🔥
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?