Tam diyorum bu espiriden olur, ciddiye alanlara espriyi genel temaları ile açıklamak zorunda kalıyorum😂😂
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ne yazık ki bugün günaydın bizi anlayışı zayıf olan insanlarla oluyor mesela bir video izletiyorsunuz ya da bir görsel gösteriyorsunuz, onun Ana temasında ne anlatmak istediğini anlamak yerine öylece bakan insanlar olduğu için birazcık açıklamakta zorluk çekiyoruz
Yaptığın espriyi açıklamak zorunda kalmak çok can sıkıcı bir durum. Böyle bir durum başıma gelmişti o an açıklayıp ortamdan ayrılmıştım, açıklayınca bir komikliği kalmıyor insanın espiri yapası da gelmiyor.
Elbette zaten o dakikadan sonra espri yapasım gelmiyor
Sen espri yapıyor muydun
Aa çiçenk
Yicim
Sorma yaaa 🤣 🤣 🤣 🤣
Cevap
6Cevap
Evet bence de çok iğrenç bir his burada da mesela espri yapıyorum hatta gülme emojisi de atıyorum ciddiye alanlar oluyor. yani bu yüzden de samimi olmadığım kişilere pek espri yapmamayı deniyorum çünkü açıklama yapmak zorunda kalıyorum
Anlaştığım bir kaç arkadaş var neyse ki ben espiriyi bitirmeden bile anlıyorlar haha.
Mizah anlayışı olmayan insanlara gelemiyorum. Fazla sert yapılı insanlar tarzım değil.
Ben anlatamadıysam dinleyene yazık karşımdakinin anlayışı kitsa bana yazık. Kıt olduğunu anladıysam açıklama yapmam 🙋♂️
Aynen yeterli anlatım olmazsa espiri oturmazsa etkisi zayif olur
evet yaa bi arkadaşım var böyle yaptıgım sakaları ciddiye alıyo ama bariz belli şeyler yani. sinir oluyorum :D
espiriyi yapmak ne kadar akıl işi ise anlamakta belli bir seviye ister.
her önüne gelene espiri yapma , seçici ol..
:D
espiriyi anlamak için bir ay düşünen şahıslarla uğraşma.
Evet berbat :D
Esprimi anlayacak insanlara yaparım sadece 😄
Açıklamıyorum uğraşamam😂
Bu yüzden herkese yapmamak lazım
sinir olurum ya ama suç anlamayanda 😁😂
Müthiş bir soğuma
Evet slslwşşsşwc
Kesinlikle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?