24 yaşındayım, ne işim var ne de eşim. Günlerim boşa geçiyor gibi hissediyorum, normal mi?

Çevreme bakıyorum. 21 yaşında evlenmiş çocugu olmuş olanlar var. 29 yaşında güzel bir meslek sahibi, evlenmek ısteyıp bekar olanlar var. Aynı yaşta boşananlar var. 24 yaşındayım. Benımle yaşıt karıyerınde yukselenler var, evlenenler var.

Ben ne işim var ne eşim. Hayatımı kuramamış gibi hissediyorum. İş bulamadım bir türlü. Eş adayı da yok. Evde günlerim boş geçiyor gibi hissediyorum. Normal mi böyle düşünmem?

24 yaşındayım, ne işim var ne de eşim. Günlerim boşa geçiyor gibi hissediyorum, normal mi?
Cevapla