🌸 Yalnız olduğunuz zaman kendinizi huzurlu hissediyor musunuz?

🌸 Yalnız olduğunuz zaman kendinizi huzurlu hissediyor musunuz?

Yalnız olmayı tercih etmiyorum. Zaten arkadaş çevrem çok fazla yalnız kalmaya pek fırsatım olmuyor ve bu durumu seviyorum. Fakat bazen deniz kenarına gidip yalnız kalmayı seviyorum.
Kesinlikle. Bu çok güzel bir durum ama aslında çok da tehlikeli. Sonuçta insan psikolojik olarak da sosyolojik olarak da sosyal bir varlık. Yani biri ya da birilerine mutlaka gereksinim duyan varlıklarız. Ama bu yalnızken mutlu hissetme durumu bağımlılık haline geldiğinde başka kimse ile yalnızlıkla kurduğun o bağı kuramıyorsun.
Ben her türlü huzurluyum.. Çünkü vicdanım rahat..
Yalnız olunda genelde müzik dinlerim, kitaplarımı incelerim ve bol bol yazı yazarım bunlar beni fazlası ile huzurlu hissettiriyor.
Teşekkür ederim ✨
Cevap
81Cevap
Hayır mutsuz hissediyorum
Evet çünkü tek kaldigimda daha güzel şeyler yapıyorum kendimle çok güzel egleniyorum ama birisi olunca veya hayatımda birisi olunca huzursuz ve gergin oluyorum onun için şu an tek olduğum için mutluyum
Sosyal ve arkadaşlarıyla vakit geçirmeyi seven birisiyim. Yanımda sevdiğim insanlar varken huzurluyum. Bazen de yalnızken huzuru buluyorum.
Mesela günlerdir kafam doluydu. Dün gittim sahile huzura kavuştum. 😁😁 Yalnızlık bazen iyidir.
Bazen evet, bazen hayır.
Yalnızlık benim için çok güzel : ) kırmak yok kırılmak yok mutluluk yok mutsuzluk yok konnfor alanım yalnızlık...
Yanlızken yaşadığım huzuru beraber olduğumda bir insanla da yaşayacaksam yanlız olmayı tercih etmem yoksa yanlız ve huzurlu olmayı seçerim.
evet şu an yalnızlığın dibindeyim evden ayrıldım ıspartaya taşındım dışarda değil evden finansal piyalar üzerinde çalışıyorum, ilk zamanlar iyi idi yaklaşık 3 ay oldu ve çok sıkılmaya başladım, telefon aile kimseyle görüşmüyorum tabi burada kimseyi tanımadığım için arkaş çevrem de yok
Geri dönemem şehir değiştiremem imkan yok şu an bunu bilerek bu yalnızlıktan bunalmış hali nasıl yoluna sokabilirim her türlü önerilere açığım cevaplarınızı bekliyorum dostlar
Kimi durumlarda yanlış olmak iyi hissettirir ama yalnız kalmak iyi hissettirmez çoğu zaman yalnızlığı mı seviyorsun yoksa yalnız kalmayı mı seviyorsun ona bence bir karar ver
Hissetmiyorum. Her şey belli bir yere kadar güzel ve iyi. Yıllardan beri artık birini hayatına alma ya da tanışma bu durumun artık bana yaramadığını anladım. O yüzden kötü hissediyorum.
Bazen degil herzaman yalnizim dört duvar içinde , böyle olmayi seviyorum çünkü kendimle baş başayim ama birisi bana eşlik etseydi vaktinde belki şimdi yalnizligi bukadar çok sevmeyecektim
Evettt yalnızken kendi iç dünyamın sesinni dinliyorum bir de Adalar'a gidince benden huzurlusu yok🙏 Ama arkadaşlarımla vakit geçirmeyi de severim 🙏
Bazen evet, bütün kalabalığın içinde yalnız kalmak huzur verir kafa dinlendirir
Gerçi huzurumu kolay kolay kimse bozamaz orası ayrı bi konu
Yalnızlık iyidir fakat aşırısı zarardır, yaptıklarını ele alırsın doğru/yanlış idealler hedefler ele alınır.
Yalnız da olsam, çevrem ile de olsam huzurluyum. Çünkü çevremdeki herkes bana huzur veren kişiler.
Pek huzurlu değilim huzurlu olmam için sevdiğim kız olmalı yanimda ona sarılmak öpmek ellerini tutmak bu beni çok mutlu eder
Hissediyorum evet ama eskisi gibi keyif vermiyor kimi zaman. İçimdeki boşluğu yalnız kalmak da doldurmuyor artık.
Evet genelde iyi oluyor ama hep değil. Yalnız film, dizi izlemeyi vs veya koşmayı, spor yapmayı seviyorum.
Kesinlikle, ama ortam da lazım. bir kayalığın gövdesinde yüksek bir yerde cadirimda manzarami izlerken...
Bana 30 dk uzakta
Evet hemde nasıl kafamı bosaltiyoorum TL kapatıyor cama oturup neler neler.
Yorumlara baktığım zaman çoğu kişinin cevabı benimle birlikte evet oluyor. Arkadaşlık aile akrabalık vb. kişiye zarar veriyor ve soluğu yalnız olduğumuzda rahat alıyoruz çoğu sebep bu yüzden
En huzurlu olduğun zaman senin ve aklındaki düşüncelerinin gittiği zamandır
Kafam rahat yanlızlık Allaha mahsus. Ama ben alıştım. Çokda mutluyum
kesinlikle aşırı huzurlu bir sey. yalnız başıma bi kahve şçeyim aklım toplansın
Bazı zamanlarda sadece. Her yalnız olduğumda olmuyor o :/
Bazen evet bazen hayır tamamen ruh haline bağlı bir durum
Şu aralar yalnız kalmak istiyorum hep, öyle yapıyorum
ben balık burcuyum. Sanırım balık burçları yalnızlığı seviyo
Kesinlikle yalnızken daha iyi vakit geçiriyorum
Evet!
Yalnızken yalnıza 1 canım var etrafta. :)
Bazen öyle ama çok yalnız kaldığımda kötü hissediyorum
Evet ama yakın zamandan beri o olmadığı için huzursuz oluyorum
Zaman zaman iyi hissediyorum zaman zaman sıkılıyorum
Hemde ziyadesiyle, ruhum öyle çok ihtiyaç duyuyor ki yalnızlığa
Şu an sahilde semaver de çay keyfi yapıyorum
İnsanları tanıdıkça gerçek yüzlerini gördükçe yalnız kalmak en iyisi moralini bozan yok
yalnızlık o kadar zor ki. kimsenin yalnızlıgın zirvesinde olmasını istemem. o kadar zor ki.
Evet yalnızlığı çok seviyorum tek başıma kalınca huzur buluyorum
Kimse olmasın sadece sevdiğim olsun yanımda ben onunla yalnız olursam zaten huzurlu olurum. Diğer türlü yalnızlık ayrılınca hiç çekilmiyor yeri belli ediyor
Enişte derken?
Kesinlikle. Yalnız olmak sıkıcı olabiliyor ama kesinlikle daha huzurlu
Kişi asla yalnız kalmaz. Yalnızlık insanlıktan yoksunluk gibi görünse de kişi kendiyle baş başa kalır. Evet, kendimle daha iyi anlaştığımdan huzur da peşi sıra geliyor.
Artık yalnız olduğumda kendimi mutsuz hissediyorum. Arkadaşım ve eşim olsun istiyorum.
yanlizlik huzurlu bisey degil tek basina sinema git domdurma ye keyif alirmi insan kac senedir yanlizim berbagt yasmayan bilmez
evet yalnızken huzur dolu oluyorum ve senaryo yazarken ilham perim geliyor kalabalıkta gelmiyor.
Karanlığı da,
Sessizliği de,
Yalnızlığı da,
seviyorum. Kimileri için kötü şeyler gibi gelse de seviyorum :)
Hemde çok kendimi dinleyip düşünüyorum en güzeli yalnız olmak tabi arada çok fazla iyi değil mesela söyle hayalim kimsenin olmadigi bir sehir de tek yasamak isterdim tabi ailem le hergun konusurdum
Yalnız olduğumda , Allah'a sığınıp dua ettiyorum ve huzurlu oluyorum.
Evde yalnız olunca yapıyorum kahvemi huzurum yerine geliyor gerçekten bazen yalnızlık çok iyi
Hiç arkadaşım yok bu durum benim için çok sıkıcı oluyor. Kafamı alıp bir yerlere gitmek istiyorum ama yalnız olduğum aklıma geliyor. Çakılıp kalıyorum :/
Bizde birbirimizi bulmuş olsak be
Vereyim mi numaramı 🫠
O zaman mesaj atsana bana ben atamıyorum
Yalnızlık yerine göre güzeldir faydalıdırda. Bir filozofun dediği gibi, insanın en yaratıcı ve üretici olduğu zamanlar yalnızken imiş. Şöyle düşününce, çok mantıklı.
Bence sıkıcı ya ama bazen huzur isteyince insan yanlız kalmak isteyebilir tabiki
Evet ben yanızlığı seviyorum zaten insanlın kaderinde ilaki herkes yalnızlığı hisedecek
4 senedir yalnızım mahalleden konuştuklarımdı zaten onlar taşındı 2 arkadaşım vardı gruptuk sürekli gezerdik yolları ayırdık onlarla da
Evet, hayatıma hiç insan almak istemiyorum
Evet yalnız kalmayı cok seviyorum
Ben her türlü huzurluyum ama yalnızlığa aşığım.
merhaba, bunu nasıl başarıyorsun bana da yardımcı olur musun kanka ya, yaş 35 evden ayrıldım ıspartaya taşındım bir daire ayarladım dışarda çalışmıyprum zaten evde çalışyorum treaderlik yapıyorum ama burada hiç kimseyi tanımıyorum ve aşırı bunaldım, bana önerebileceğin bir şeyler var mı ya da sen neler yapıyorsun, tabi bu arada aileyle de bozuştum arkadaş çevresi de öyle dertleşecek insanlar değil
Yalnızken daha huzurluyum
Yalnız yemek yemeyi çok severim
Hayır ben çift olarak mutluyum.
Evet kendimle mutlu oluyorum kendımı seviyorum 😊
aslan burcu yalnız takılır mı hiç :D
Aslanın etrafında sadece çakallar olur kral aslan yanlızlıgı sever 😎
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?