Kendimde fark ettiğim şeyi size neden sormayayım ki? 🤧
İlk gözyaşı hangi gözünüzden akar genelde hiç dikkat ettiniz mi? 👀

Kendimde fark ettiğim şeyi size neden sormayayım ki? 🤧
İlk gözyaşı hangi gözünüzden akar genelde hiç dikkat ettiniz mi? 👀

Benim için fark etmiyor aslında yani ben ağlarken bazen sağdan bazen soldan bazen ikisinden ge geliyor yani hangisinden geldiği benim için pek önemli değil bazen sırf stresi azaltmak için ağlıyorum zaten. bunun dışında şöyle bir şey okumuştum sanırım mutluyken ağladığımızda göz yaşı tatlı mutsuzken ağladığımızda ise göz yaşı tuzlu ve acı oluyormuş ne kadar doğru bilmiyorum. ama ben ağladığım zaman genelde göz yaşlarım eşit şekilde akar yani iki gözümden birden akar.
Bunun dışında bazen soldan akar ilk bazen de sağdan akar ilk ama akar işte :D
Sağ gözden akan gözyaşının sebebi mutluluk sol gözden akan yaşın sebebinin üzüntü olduğu söylenir. Benim gözyaşlarım eşit akıyor aktığında bu durumda üzüntü ve mutluluklar denk mi oluyor 😄
Bu teoriyi ben de duydum ama bence yanlış. En azından benim üzerimde. 😅Hüzünlü iken sağ gözümden düştüğünü fark ettim çünkü.
Eşit akma durumunda da kendimizce varsayım üretirsek mutluysak aşırı, üzgünsek de aşırı üzgünüz diyebiliriz sanki. 😄
Bence de bu teori yanlış birileri uydurmuş kendince 😄
Kesinlikle. 😄
Cevap
9Cevap
Üzgünüm kahveli 🥺 derdim başımdan aşkınken ağladığımda "dur bakim ilk başta hangi gözümden yaş geliyor" demiyorum 😂
İlk sol gözünden geliyor
Ahahaha 😂 O kadar da demiyoruz ağlarken tabii ki İstanbullu. 😄
Etmedim ama muhtemelen soldur hani kalp de solda ve kalbimiz kırılınca ağlıyoruz. Birtakım bağlantılar..
Benim kalbim ne ara sağa göç etmiş yahu. 😅
😂😂😂
Sağ sevinçten sol üzüntüden miydi neydi tam tersi de olabilir tabi hahah hiç dikkat etmiyorum ya ben agladığımda keban barajı gibi ağladığım için 😅
Ahahaha estağfurullah 😂😂 öyle bir teori var da kesin yanlış ya test ettim ben. 😂
Ağlarken hangi gözümdeki yaş daha önce düşecek aceba? diye düşünen üzüntüden mi ağlıyordur, sevinçten mi, meraktan mı? 😂
Ruh halini merak ettim.😂
Ahahah 😂😂 Hep sağ yanağımı sildiğimi fark ettim geçenlerde sjdjdk aklıma gelince de sorayım dedim. Harbiden ruh halimi seveyim. 😂
Ahahaha 😂😂😂 Ağlama isteğini geri gönderiyorum, daha ne? Ben daha ne iyiliği yapabilirim yahuu? 😂😂
Galiba sağdan uyduruyor da olabilirim ama zaten ne desem inanacaksınız salla
Hey Allahım... 😂 Benim hep sağdan oluyor ya dikkat ettim birkaç kez, hep sağdan geliyor ilk. 😅
Buna hiç dikkat etmedim. Zaten kolay kolay da ağlayamam😂
Ağlarsan dikkat et bir gün. 😄
Senin için edicemm❤zaten artık aklımdan çıkmaz bu ckskxkx
Ahahaha Allah ağlatmasın hemen de yahu. 😄🤍
😂kıyamette ağlamak varsa dilim susar
Ay kısmette olcaktı ckskcjd
Ajsjdd diyorum kıyamet ne alakaa
Aklıma takıldı bak şimdi , ağlarsam dikkat edecem ds
Edin bakalım. 😃
Başım yastıkta ağlıyorsam İlk sağ gözümde burunuma damlıyor 😂🤦
Her ikisinde de akıyor benim yaşlar her an hazır olduğu için.
Önce burnum akıyor benim gözyaşı kolay akmaz. Burnumdan ağlıyorum sanırım 🥺
Soldan akıyo ilk sonra birbirlerini takip ediyorlar😂
O kadar dikkat etmiyorum ama sol diye biliyom
Bilmiyorum dikkat etmedim hiç. Sanırım sağ gözümden sol da olabilir, bilemedim. Kafasına göre değişiyor ya
Acıdan ağlarsan ilk soldan mutluluksa sağdan akarmış. Kimse bu kadar mutlu etmediği için soldan devam
Hiç dikkat etmedim
Benim sağdan akıyo bide ağlarken aşşırı güzelim
😂😂😂
İlk ağladığımda buna dikkat edeceğim.. 😄
Sağ gözüm sulanır yaşarır silmeye çalışıyorum görüşümü etkiliyor
Soldan akıyor hatta bazen sağdan hiç akmıyor
Hic dikkat etmedim 😀
Hiç dikkat etmedim 😂
Bu kadarına dikkat etmemiştim. d
Bir yerlerden akıp yolunu buluyor 🤭
Sol dan
gerçi ben ağlarken tutuyorum iyice doluyor ondan sonra ikisini kırpıyorum aynı anda akıyor ben ne diyom ya
😅😅
Hiç dikkat etmedim
sol gözüm
İkisinden de
Hiç dikkat etmedim.
Sağ galiba
Benim sümüğüm akar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?