Kimimiz üzüntüden, kimimiz mutluktan ağlarken bazılarımız da benim gibi sinirden ağlıyoruz. 🥲 Sanırım biraz ağlamaya ihtiyacım var ahshshshshshdhdjs Bakmayın güldüğüme 😂 Peki ya siz ağlıyorsanız, bunun nedeni nedir? 🙊
Ben ağlayamıyorum, yani en azından hüngür hüngür.. Sadece gözlerim dolar. Emeklerimin boşa gitmesi, yarı yolda bırakılmak, nankörlük vs.. Bunlar hüzünlendirir beni...