Aklınızdan geçen her şey istemsizce duyulsaydı, bu kimleri kaybetmenize sebep olurdu?
Sevgilim/eşim
Arkadaşlarım
Akrabalarım
Tanıdığım herkes
Tanımadığım herkes
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sanırım itaatkâr bir insan olduğumu anlayınca kimse kalmazdı çevremde. Maalesef nerdeyse hiç kabul gören bir şey değil. Bir kere bir mekanda genç bir kadın ortalığı dağıttı bende oradaydım mekandaki herkese bağırıp çağırdı bana da bağırıp çağırmaya başlayınca neredeyse ayaklarına kapanıp beni sahiplenmesi için yalvaracaktım kendimi çok zor tuttum açıkçası kulağımdan tutup götürse kapısının önüne tasmalasa dünyalar benim olurdu köpeği olurdum ama işte olay ciddiye binince herkes tekmeyi basıyor emrine alan kimse olmuyor
Inanmasi güc bu duruma. Senin gibi istedigini soyleyen erkek cok ama guvenilmiyor. Bazi kizlarin hayalisin ama herkes niyetini bilemez ki. Bazi erkekler dikkat cekmek icin köle numarasi yapiyor ama kizin en ufacik istemedigi hareketinde kufur edebiliyor ya da itekleyip hirpalamak isteyebiliyor. Birak kole itaatini de arkadas saygisi bile olmayabiliyor. Siz bu yuzden cok lincleniyorsunuz. 10 kızdan en az 2 sinin hayalisin yoksa.
Ben öyle bir kadın hiç bulamadım hiç bir erkek bu isteğini realde açıkça söyleyemez çünkü çok yadırganır. Dışarıdan bakılınca normal bir hayatları olsa ama eve kapandıklarında köle ve sahibe olsalar bir kere itiraz edersem dayaktan parçalasın beni gık demem diyemem zaten ama maalesef gerçekten yok saygı duymasını beklemiyorum zaten aşağılanmaya ihtiyacım var benim ama bırakıyor kadınlar böyle erkekleri eve erkek de getirebilir ama ben onun gözdesi olmak isterim hep yanında olacağını bilen köpeği hizmetçisi çişinin tek adresi...
Çok garip bir istek.. Reel de çoğu erkek çekinir evet
Evet normal olmadığımı biliyorum ve ait olabileceğim bir kadın bulamıyorum çünkü gerçekten yok. Bizim ülkemizde maalesef kadınlar köle olmak istiyor. Baskın karakterli köle kullanmak isteyecek kadın yok artık bunu biliyorum. Burada içimi dökmek beni biraz rahatlatıyor
Hayır var ama çoğu çekiniyor.
Neden çekinsin ki itaat edecek olan benim. Yanında zevk için dövebileceği aşağılabileceği biri olacak, eğer seviyorsa kölesi olmasını hayal ediyorsa cidden bundan çekinecek o değil ki, o efendi çünkü, ezik olan benim
Anlamıyorsun.. Nereden bilsin senin ciddi olduğunu? 100 tane köleyim diyen erkekten en fazla 1 tanesi gerçek köledir. Hep dikkat cekmek icin ya da heves icin deniyor erkekler ama 2 günde degişiyorlar. Senin gibi içten gelerek yapan çok az, anla şunu artık.
😔 kölelik öyle bir şey değil ki ama içten gelen bir şey yani taklit edilebilecek bir şey olduğunu zannetmiyorum. Daha önce dediğim gibi bana bağıran bir kadın olmuştu inanın ayaklarım beni tartmadı. Neredeyse milletin önünde ağlayarak diz çöküp ayaklarına kapanacaktım teşekkür etmek ve kölesi olabilmek için. Bazen cesaret edebilseydim belki istediğim hayata kavuşabilirdim diyorum bilmiyorum 😔 çok umutsuzum. Belki dediğiniz gibi kadınlar çekiniyordur bilmiyorum ama öyleyse de gerçekten dominant karakterli kadınlar yoksa da her iki türlü de ben yalnız kalacağım.
Evet işte içten gelen bir şey olduğu için heves ile başlayan erkekler çabucak pes ediyor. Ama bana sorarsan da evlenirsen eşine köle ol sadece
Zaten bir kölenin bir sahibi olur ona itaat eder. Kadın eve erkek getirebilir bu beni iyice ezer ama başka kölesi olmasını da istemem açıkçası. Ama ben umudumu kestim artık. Komple ruhumu bedenimi adadığım bir kadın bulamadım ama böyle istekleri olan kadın varsa anlık hizmet edeyim dedim ama öyle bile yok. Kullanılıp atılamadım bile. Efendi cesaret edemezse köle ne yapabilir
Sizin baskın duygularınız var mı?
Kocam aşkından köpek olsun isterdim dozajinda ama genel fantezisi olmasin
Dayak, küfür, tuvalet yok yani 😢
Tuvalet var, küfür de cok sinirlenince ederim. Dayağa gelince de acitmadan sakalasirken vurabilirim
Peki ağzına tükürür müsünüz?
Hayir ama isemeyi deneyebilirim
Ölürüm bu isteğe efendim kulunuz olurum
Kesinlikle akrabalarım diğerlerini seçebiliyorum ve hoşuma gitmediğinde olumsuz düşündüğüm herşeyi söylüyorum ama akraba konusunda seçemiyorsun gerçi ben onlara da düşündüklerimi söylerim de işte bazen sabır diyorsun
Zaten iç sesim dışıma vurur benim. Ne düşünürsem söylerim. Çok faydasını gördüm. İnsanların gerçek yüzünü görmek için birebir. d o yüzden eskiden kalabalık olan çevremi en aza ve kaliteliye dönüştürdum.
Cevap
10Cevap
Kimseyi kaybetmezdim
Akrabalarım sevmiyorum nedense düşünce kişilik olarak çok zıtlar oturup konuşup anlaşabileceğim kişilerden oluşmuyorlar hepsi yok olsa güzel olurdu
iç sesimi duysalar herkes sarılıp ağlardı belkı bazıları keşke derdi..
Neler geçiyor ki?
Anlatmak ister misin
iç sesim her zaman dış sesim olduğu için sıkıntı yok gidene güle güle demişliğim çok olmuştur
Ablacım zaten etrafımızda kimsemiz yok, iyice tek kalırdık herhalde
İçim dışım bir bebeğim 😂
Akrabalarım
pat diye yüze söyledigimden herkesi🤣
herkes ic ses herseyı yok eder bence
Akrabalar.
Herkesi 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?