Apolitik biriyim. Geniş ailemle aynı partiyi desteklemiyorum diye tartışma oluyor siz bu durumda olsaydınız ne yapardınız?

Şunu anladım ki siyaset Türkiye de sadece oy zamanı oy vermekle sınırlı kalmalı tartışmaya kesinlikle kapalı.

Apolitik biriyim. Geniş ailemle aynı partiyi desteklemiyorum diye tartışma oluyor siz bu durumda olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla