Hatalı davrandığınızı düşündüğünüzde ne yapıyorsunuz?

Bazen çok saçma davranabiliyorum ve kendimi çok suçluyorum. Elbette birine yaptıysam özür diliyorum veya kendimeyse çıkarımda bulunmaya çalışıyorum fakat sonuçta o şeyi yapmış oluyorum.

Sizi soruyorum siz ne yapıyorsunuz? Kendinizi eleştiriyor musunuz sorguya çekiyor musunuz sonrasında hatayı fark edince ne yapıyorsunuz

Hatalı davrandığınızı düşündüğünüzde ne yapıyorsunuz?
Cevapla