
Evet maalesef
Hayır şakalarım herkese hitap eder
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Evet genelde kült ve ağır espiriler yaparım. Eski kafa olsun yeni kafa olsun anlamazlar genelde. Gariptir ki 15 yaşındaki çocuk anlarken 30 yaş üstü asla anlamıyor
Evet olmuştu ama çoğunlukla arkadaş ortamımda yaptığım için açıklama yapma gereği duymuyorum. Her türlü anlaşılıyor, şakalarım..
En zor olan kısmı kendimizi açıklamak zoeunda kalmak. Karşımızda bizi açıklama yapmadan anlayıp tepki veren birileri olsa hayatımız günbatımı kadar güzel olurdu.
Evet
Cevap
11Cevap
Espirisine gülünmeyen adam gibi olmak en büyük korku 😂😂
Evet kesinlikle :D :D
Çevremdeki insanlar anlar sadece🦕😂Evet açıklamak zorunda kaldım.
Bende kalmıştım :D
Evet şaka yapıyorum kimse gülmüyor , sonra birde geriliyorum ciddi ortam olunca da işte bu böyle ya ondan diyorum. ha diyip gülüyorlar da samimi gelmiyor o zaman :D
Hiç kalmadım samimi olduğum insana yaparım o da zaten anlar beni onun için gerek bile kalmaz 🙃
Şaka yapan birisi değilim. Bu yüzden hiç açıklama yapmak zorunda kalmadım.
Bazı insanlar cidden espriden anlamıyor. Nerden ben buna şaka yaptım diyor insan :) Oluyor arada
Yeri geldi açıkladım tabi beyinsiz insan cok hahejrks
Çok ince oldukları için genellikle maalesef :D
Şakayi sevmemki hic yapmadim kimseye bana yapilmasindanda hic hoslanmam
Anlamayıp yüzüme mal mal bakanlar olunca açıklıyorum maalesef
Evet karşımdaki insan alıngan olduğu için çok yanlış anlaşılan şakalarım oldu
evet anlamayan insanlar oluyor bazen ne yazık ki😬
Evet çok geyik yapıp dalgaya vurduğum için açıklamak zorunda kaldığım okdy
Yok hiç uğraşmam konuyu direk başka tarafa çeker uzaklaşırim.
Kimsenin anlamayacağı veya birine alttan alttan bişe anlatmak için şaka yapmadığın sürece açıklamaya gerek yok sanırım
Alıştım her şaka yaptığımda otomatikmen açıklıyorum djjdkdk
Bazen
Bazen şakalarımı anlamıyorlar kırıcı bir hareket
İlla anlamayan oluyordur
Hatırlamıyorum.
KS de gördüğüm en kaliteli soru olabilir bu
Ayy evet bir de şaka yapıp gülündüğü in uzatanlar benim başımı koparıyor
Evet, bu çok kötü bir durum ama ya
evet şakadan anlamayanlar var
Sürekli bu durumu yaşıyorum.
Öyle yapıyorum zaten. Hayat yeterince yoruyor bir de insanlarla uğraşamam.
Şakacı değilim, olmadı.
Hayir 😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Olmadı sırf bu yüzden şaka yapmam
Bazen evet
Çok kez 🙄😏
Evet maalesef :D
Hayır kalmadım
Hayır
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?