bu sadece hikayelerde değil gerçek hayatta da oluyor sizce neden


iyi birisi her zaman iyidir. önceden iyiymiş gibi davrananlar, onları bir şeylerin tetiklemesini bekliyordu O da olunca gerçek halleri gün yüzüne çıkıyor. bana kötülük yapan birine bile ben yine iyilikle yaklaşıyorum bazen slaklık denilebilir evet ama benim karakterim bu :)
Günün birinde öyle bi kazık atıyorlar ki, sırf iyi insansın diye öyle bir darbe vuruyorlar ki...
İşte sonra iyi olmamaya yemin ediyorsun.
Bazen iyi insanlara bakınca tek gördüğüm şey henüz sırtından bıçaklanmamış olmaları 🤷♂️
Cevap
14Cevap
İyi taraftan karanlık tarafa geçiş yapıyor ve nedenini sormaya kalksan sana bir sürü neden söylerler. Ama kötü kötüdür sonuçta
İki ihtimal var ya gerçekten iyi biri değildir ya da iyi biri olduğuna pişman etmislerdir
fareyi köşeye sıkıştır dene istersen çok basit yaklaşmayın sqrim atarını görürsünüz
Çünkü insanlar menfaati kadar iyidir. Menfaat biterse gercekler başlar
iyi bir insan kötü olamaz
kötü olan da iyi olamaz
insanlar değişmez vicdanları kendilerini ele verir
herkes iyi kirletenin mahkumu olunca o saklanıyor ve artık yok oluyorsun
Çevremizde o kadar kötü varken iyi olmanın anlamı kalmıyor
iyi biri istese de kötü olamaz kötü biri de iyiye dönüşemez
her insanın bir kırılma noktası var çünki o aşamadan sonra insan değişiyo
İnsanlara sabredemiyor bir süreden sonra ve o da diğer insanlar gibi sahte de olsa kendisini daha iyi hissettiği şeyi yapıyor.
Hayat şartları bizi o duruma itiyor
İçinde vardır ondan beye değişiklik olsun diye😅
Canı çok yanan bir insan istemese de sonradan kötü birine dönüşür..
Hamur bile yoğruldukça sertleşiyor.
Dönüşmemelidir
Normal canı çok yanmıştır
Bence dönüşmez yaw, öyleymiş gibi davranabilir.
Vardır içinde.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?