İnce düşünceli ve neşeli oluşumu seviyorum, çok fevriyim, bazen düşünmeden hareket ediyorum bu özelliğimi sevmiyorum. Sabırsızım bir yanlış gördüğüm zaman çabuk siliyorum karşımdakini 🤷🏼♀️
Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Benim kendimde den çok beğendiğim özelliğim genel olarak kararlı olmak duygusal olmak bazen de inatçı olmak bu özelliklerimi seviyorum ben sevmediğim pek bir özelliğim yok bazen her şeyden çabuk sıkılıyorum bu var
Mantıksal düşünme sevdiğim özelliktir ama bazen duygularımla hareket ederim bu da sevmediğim özelliğim. Aslında sevdiğim ve sevmediğim özelliğim başka ama bunu söyledim
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Duygularının düşüncelerini bastirmasina izin verirsen sonuçlarindan pek hoşlanmaya bilirsin, bende benzer bir olay yaşadım ya oradan biliyorum.
Çok düşünmem, çok derin hissetmem, herşeyin farkinda olmak bu dünyayı bazen çekilmez hale getiriyor benim için, yoruyor.. hiç sevmiyorum böyle olmamı.. Ne olursa olsun, karşılığında bana dünyayı da verseler kişililiğimden asla ödün vermem, kendim olmaktan, inandıklarımtan, doğru kabulettiğim hiçbir şeyden vazgeçmem.. bazen bu özelliğim benim geri düşmeme neden olsa da, yine de kendim olmayı seviyorum, ve sahte samimiyete gelemem asla..
Sakin sabırlı bir yapım var insanlar tarafından ağır olduğum için saygı görürürüm fazla cıvık olamazlar bana bu sevdiğim bir huyum sevmediğimse aşırı kindarım yıllar geçse de unutmam o intikam alınır 😄
Sanırım her ikisi de aynı. Bu huyumu bazan çok severim bazen de bu özelliğim nedeniyle kendime çok kızarım... Nedir derseniz: herkesi kendim gibi iyi niyetli diye düşünürüm...
Dürüst ve korumacı olma huyunu seviyorum sevdiğim insan için canımı düşünmeden veririm yalanı sevmem bunlar iyi kötü olanda aşırı kinciyim elimden gelde öldürürüm kin kaptığımı bide saçma şeylere heves edip bi ton para döküyorum boşuna zararıma oluyor
1
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kin tutmak birazcık tehlikeli umarım düzelirsin ne diyim
O duygu içinde büyürse sana zarar verir, bende tam aksini düsünüyorum kimse bedenimden daha değerli değil birisi çok hak etse bile , bana uzak olsun ve bana ne hayatıma ve bedenime hiç bir anlamda zarar vermeye değmez, defolsun gitsinler banane ya dksmks
Asiri hizli soğuyorum. 1 hafta askindan oldugum insanla 2. hafta konusasim gelmiyor. Arkadaşlarımda da boyle. Ama hem soğuyorum hemde vazgecemiyorum. Asiri yıpratıcı
En sevdiğim özelliğim insanlardan uzaktayken huzurluyum en sevmediğim özelliğim şairin dediği gibi "İnsanlar taş gibi bana yabancı"
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bende yanlız kalmaktan aşırı zevk alıyorum, ama insanları tanımak çok farklı ve muazzam eğer duygularını kontrol edebiliyorsaniz bağlanmadan insanları farklı bir aleme dalar gibi okumak harikadır, bu kadar ön yargili davranmamak gerekir bence
Hissiyatlarim bazen cok iyi calisiyor en sevdigim ozelligim bu. Bende maalesef sinirliyim en cokta bulamadığım birsey olursa cok sinirleniyorum ya da yapamadigimda birşeyi bu huyumdan nefret ediyorum
Utangaçlık her yerde aşırı derece de utanıyorum yüzüm anına domates dönüyor kimseyle doğru düzgün konuşamıyorum baya şikayetçiyim sevdiğim ise çabuk arkadaş edinmem sanırım
Yüzemeyen bir hayvan olduğunun farkında olan akrep, bir gün nehrin öte yanına geçmek zorunda kalır. Ne yapacağını düşünürken kıyıda pinekleyen kurbağayı görür.
Akrebin kendisine yanaştırığını fark eden kurbağa korkudan suya atlayıp uzaklaşmaya başlar. Akrep yalvaran bir ses tonuyla sorar:
“Kurbağa kardeş; karşıya geçmem gerek. Beni sırtında taşır mısın?”
Kurbağa büyüyen gözleriyle cevap verir.
“Daha neler? Beni sokup öldürürsün!”
“Olur mu?” der akrep. “O zaman ben de suya batar, boğulur, ölürüm”.
Kurbağa biraz düşünür ve akrebe hak verir. Kıyıya çıkar, onu sırtına alır ve karşı yakaya doğru yüzmeye başlar. Yolun yarısında ensesinde bir sızı hisseder. Vücudu hızla soğumaktadır. Kolları, ayakları hissizleşir. Beraber dibini boylayacakları suya batarken son nefesinde sorar:
“Hani sokmayacaktın akrep kardeş?”
Akrep mahsun, mahcup, çaresiz cevap verir:
“Ne yaparsın kurbağa kardeş; ben akrebim, huyum bu.”
umarım diyeyim hayırlısı olsun ve teşekkür ederim düşündüğün için. düşünce ve konuşma yapını sevdim. iki kelime söyleyeyimde konuşayım diip boş konuşanlardan deilsin.