Benim en sevdiğim özelliğim ahlaklı oluşum
En sevmediğim özelliğim de duygusallığım
Benim en sevdiğim özelliğim ahlaklı oluşum
En sevmediğim özelliğim de duygusallığım
Kendimde sevdiğim en belirgin özelliğim, insanlarla kolayca empati kurabilmem ve başkalarını anlamaya çalışmam. Bu, ilişkilerimde ve arkadaşlıklarımda oldukça değerli bir özellik. Sevmediğim özelliğim ise bazen fazla içe kapanık olabilmem ve bazı durumlarda kendimi ifade etmekte zorlanmam.
Kendimde en sevdiğim özellik, duygusal zekâma güvenebilmem. İnsanları anlamak, onların duygularını hissedebilmek ve gerektiğinde destek olabilmek benim için değerli. Bu özellik, hem ilişkilerimde hem de genel olarak hayatta bana birçok kapı açıyor. En sevmediğim özelliğim ise bazen fazlasıyla takıntılı olabilmem. Bir şey kafama takıldığında, üzerinde çok fazla düşünür ve bazı durumları büyütebilirim. Bu da zaman zaman gereksiz strese ve yorgunluğa yol açabiliyor. Ama bu yönümü de geliştirmeye çalışıyorum, çünkü her özellik, insanı şekillendiren bir parça.
Sevmediğim özellik, ne iş yapıyorsam yapayım en iyisini yapmaya çalışmak aşırı detaylı düşünmek, her şeyi ve herkesi kontrol etme dürtüsü zorlayıcı olabilir...
Okuyunca sanki biraz olumlu gibi görünür olabilir ama diğer basit olan sinirsel durumlar ve duygusal olgulardan bahsetmek istemedim...
Sevdiğim özelliğim kim ne yaparsa yapsın, asla iyi niyetimi kaybetmiyor ve hayatta olan tutumumu değiştirmiyorum... Evet insanlar kötü maalesef ama onların kötü davranışları benim de kötü olmamı getirmemeli kesinlikle herkes kalbinin ekmeğini yesin diyoruz...
Çok güzel düşünüyorsunuz
Aşırı entelektüel olmam en sevdiğim yönüm
Cahillere tahammül edememem ve sinirlenmem en sevmediğim yönüm
Cahillere tahammül edememe olayı bende de var
Cevap
19Cevap
Sevmediğim özellik çabuk sinirlenmem, sevdiğim özellik kendimi bilmem
tüm özelliklerimi seviyorum ben sevmediğim özelliğim pek yok benim
Bu soru beni düşündürdü 🤭
En sevdiğim özelliğimi bulamadım
En sevmediğim ve değiştirmeye çalıştığımı yazayım: tembelliğim
En sevdiğin özelliğin de mutlaka vardır. Düşün bulursun :)
:)
En sevdiğim şey dürüst oluşum. En sevmediğim sey kendimde sevmediğim bir özellik bulmayışım😄
Yapma ama yaaa kendini kusursuz görenlerin narsist olduğunu biliyorsun değil mi :)
Arkadaş tavsiyesi verebilir miyim :)
Narsizm çok zararlı. Hem sana hem çevrene. Bir de hiç narsist olmadım ama ego nedir bilirim. Törpülemek gerekir.
Biliyorum bazı eleştiriler insanın biraz canını sıkabiliyor ama bunu yapıcı bir eleştiri olarak al olur mu :)
Her değerli şey dışarıda bir güvenlik oluşturur içindeki kıymetliyi korumak için benim güvenliğim bu sadece. Bir nevi kamuflaj. Yoksa gerçek olsa kendimle çelisirim. İçimdeki kıymetliye yalnızca güvenli bulduklarım erişebilir. Onların da muhatap olacağı şey narsizm değil tamamiyle saf ben 😌
Senin kusursuz gördüğün hangi sen peki :) görünen sen mi, saf sen mi :) yoksa kusurlu olduğunu bildiğin halde insanlara kusursuz gibi görünmek için olan bir kamuflaj mı bu :) kafamda deli sorular 😂
Çok soru sormak ısrardan sayılmıyordur diye düşündüm. Öyle bir cevap veriyorsun ki sana bir şey söylemeye çekiniyorum :) bu konuda kendime benzetiyorum seni. İnsanlar da benden bu yüzden çekiniyor sanırım 🤷🏻♀️
Wow. Ahlaki yönden en iyiye ulaşmaya çalışan biriysen eğer kendini kusurlu kabul etmeyi rehber edinmişsindir diye düşünüyorum o zaman. İnsanın kendini gerçekleştirmesinin yolunu açan bir şeydir bu.
İnşallah
Gerçekten sevmediğin hiçbir özelliğin yok mu ya 😂 bana sorsalar bir ton sayarım 😂
Aaa sen diyorsun ki çok var ama kimse bilmesin. Tamam şimdi anladım 😂
Sen o zaman narsist değilsin ama öyle görünmeye çalışıyorsun millet kaçsın diye 😂
Haklısın. Valla ben söylüyorum kötü özelliklerimi ama düşününce evet aslında çok da söylememek lazım. İnsan kendisini en çok güvendiği en yakınındaki insanlara açar. Onlar bilirler zaten. Herkesin her şeyi bilmesine gerek yok doğru 👍🏻
Mesafesini, sınırını dozunda ayarlayabilen insanlara hep saygı duyarım
En sevdiğim özelliğim çok iyi niyetli bir insan olmam. Ama bu durum fazlasıyla suistimal edildiği için , artık hiç sevmediğim bir özelliğim oldu. En sevmediğim özelliğim de yine duygusallıktan kaynaklı biraz kırılgan ve alıngan olmam.
en sevdiğim özelliğim insan olmam, en sevmediğim özelliğim insan kalmam
İnsan olmayı seviyorsan insan kalmaktan neden rahatsız olasın?
İlginç bir bakış açısı. Kusursuz insan yoktur ama unutma
Anladım
Şükür etme huyumu seviyorum isteme huyumu sevmiyorum
İsteme huyu ne oluyor
Mesela bir milyon dolar istemek sanki şu an her şey tam değilmiş de bir milyon dolar tamamlarmis gibi hissetmek
😂😂
Öz saygım en sevdiğim özelliğim, kimseye yaranma çabamda yok. En sevmediğim özelliğimde kırıldığımda etrafıma duvarlar örüp herkesten uzaklaşırım. Bazen insanlar bunu onlara özel yaptığımı sanıyor, ama aslında bu benim kendimi koruma yöntemimm🌸
Bana benziyorsun ama farkımız ben kırıldığımda kırıldığım kişiye uzaklaşırım sadece
Birine kırılınca herkesten uzaklaşmak ilginç geldi
Hmm anladım
En sevdiğim özelliğim merhametli, güler yüzlü ve güvenilir olarak tanınmam ve öyle de olmam. En sevmediğim özelliğim ise, aşırı duygusallık..
en sevmediğim çok inatçıyım
en sevdiğim çok inatçıyım
durum ve zamana göre değişiyor
En sevdiğim işimi en iyi şekilde öğrenmeye çalışmak
En sevmediğim de pes etmeyi bilmemek
Çok hızlı yumuşuyorum, kolayca manipüle oluyorum kahretsin hsjsksks En sevdiğim özellik azıcık kafadan kırık olmam
Benim sevdiğim özelliğim sabırlı ve sorumluluk sahibi biri olmam.
Sevmediğim gezmeyi sevmiyorum pek, bide pek arkadaş yapmam
En sevmediğim özelliğim bazı konularda karamsar ve çekingen olmam. En sevdiğim özelliğim temiz ve bakımlı olmam.
En sevdiğim güçlü oluşum en sevmediğim merhametli olmam fazlasıyla
En sevdiğim özelliğim dürüst oluşum, en sevmediğim özelliğim ise çabuk kırılgan oluşum.
Aşırı merhametliyim ve bu beni rahatsız ediyor
En sevdiğim merhametli ve duygusal olmak en sevmediğim de utangaçlık ve öz güvensizlik
En sevdiğim hiç bir şeyden üşenmiyorum
Ensevmediğim bazen fazla sinirlenip biranda yaptığım hatadan dolayı üzülüyorum
Gerçekten ahlaklı biryseniz tebrik ederim
Öyleyim. İnsan kendini bilir
Saygılarımı sunuyorum senin gibi ahlaklı insanlara hep bu şekilde kalmanı allah tan niyaz ediyorum
Amin teşekkür ederim
merhamet herkesi kendi gibi gormek inanmak
İyi olmam ve sinirli olmam.
Hakkaniyetli olmak ve bazen fevri davranmak
Duygusal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?