KScanlar, merhaba!
Her insan karakterinde hem sevdiği, hem sevmediği özellikler taşır.
Sizinkiler nelerdir?

KScanlar, merhaba!
Her insan karakterinde hem sevdiği, hem sevmediği özellikler taşır.
Sizinkiler nelerdir?

Kendimde tüm özelliklerimi seviyorum ben.. dürüstlük karakter. güvenilirlik.. iyi niyetli olma ve diğer özelliklerimi de severim. sevmediğim özelliğim yok ama bazen aşırı inatçı olabiliyorum bu da sorun olabiliyor bazen ama buna rağmen kendimi olduğum gibi severim
En sevdiğim özelliğim insanlarla akıcı ve anlaşılır bir tarzda iletişim kendimi en doğru şekilde ifade etmem. Artılarımla, eksilerimle kendimi olduğum gibi tanıtmam. Güvenilir bir tip olmam
En sevmediğim taraflarım ise duygusallık ve gereğinden fazla agresyon göstermem.
Çoğunlukla beğenirim kendimi özelliklerimi falan, yani şikayet etmem aksine öne çıkarırım.
Evet güzel kendimize güvenmeyeceğiz de kime güveneceğiz 😀
Sen de öylesin zaten belli oluyor.🙂
algılarım açıktır hemen kavrar, öğrenirim ne olursa olsun.
kötü ise sanırım varsa hastalığımdan kaynaklı dürtüsel düşünüp davranmak, fevri olmak ve ortamın olmaması bu beni çok yoruyor.
Cevap
1Cevap
Sanırım sevdiğim bir özelliğim yok ama en sevmediğim özelliğim çok merhametliyim Bir de aşırı kıskancım
O kadar çok var ki say say bitmez maşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?