Bana video falan sunmayın sadece kısa ve öz 1 tane kanıt istiyorum...
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılAllah'ın varlığına ya da yokluğuna delil sunamazsınız.
Evrenin sınırlarının genişliyor olması bir başlangıç ile mümkündür ve başlangıçtan öncesi başka bir zaman ve mekandan münezzeh bir enerjiyi, gücü, iradeyi göstermektedir.
Lakin bu gücün tekilliğine herhangi bir kanıt sunamayız. Bu gücün Allah olduğuna dair elimizdeki kanıtlar Tevrat, İncil ve Kur'an'dır.
010 Yorumla- +1 yıl
Biraz daha derin öğrenmen lazım
- +1 yıl
Daha iyi fikirlerin varsa paylaşabilirsin
- +1 yıl
Demek istediğim varlığıne delil neden sunamam?
- +1 yıl
Çünkü yok, Allah'ın imtihan mantığına aykırı. Eğer bir delil olsaydı herkes iman ederdi
Cinlerin varlığı bile kanıtlanmış değil lakin çoğu insan bu varlıkları gördüğünü söylüyor. İnsan beyni aldatıcı ve tutarsız olmasından ötürü kimse bunu delil olarak görmez. - +1 yıl
Peki bunu size zamanla açıklasam ne dersiniz?
- +1 yıl
Açıklama ile kanıt mümkün müdür sizce?
Bir zamanlar insanlar dünyanın düz olduğuna inanıyordu. Söyleyerek ve düşünerek gerçeği elde edemezsin - +1 yıl
Fark ediyorsanız "hücre" dedim bilimsel birşeyden bahsediyorum
- +1 yıl
Zaman dedin kafan mı güzel senin?
- +1 yıl
Evet güzel
- +1 yıl
Pardon bir tek size cevap yazmadığım için karıştırmışım
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı. sen var olduğuna dair kanıt sunamazsın ben de yok olduğuna dair sunamam
şimdi sen inandığın için bir sürü delil var diceksin ama hepsi boş deliller tıpkı olmadığına dair sana sunulan kanıtların sana boş gelmesi gibi
01 Yorumla- +1 yıl
İyi herkes kendi yoluna
Gizli Üye(36-45)+1 yılBarış ve sen bilemediniz. Her şey Onun varlığını kanıtlıyor. Mesela biz yoktuk önceden. Şimdi mükemmel varlıklar olarak yaşıyoruz
02 Yorumla- +1 yıl
boş ver biliyorum kanıtın olduğunu ama anlatsam da anlatamıyorum onun için öyle söyledim başka yorumlar da zaten diyordum Allah'ın olduğuna dair kanıtlar var diye baktım anlmıyorlar ben de öyle söylüyorum artık
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ediyorum 🌷
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
10Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılKanıtım varlığının kanıtlanmamış olması.
01 Yorumla- +1 yıl
Yokluğunun da kanıtlanmamış olmaması benim kanıtım da işte ne varlığnı ne yokluğu kanıtlayamıyoruz 🙄
+1 yılBunu kanıtı olmaz. Allah'ın varlığının kanıtı da olmaz. Çünkü kanıt denilince insanlar bilimsel metota göre elde edilmiş bir kanıt istiyorlar.
Allah'ın yani Yaratıcının varlığının delilleri bilimsel değildir. Akıl yoluyla elde edilen delilleri mevcuttur.
13 Yorumla- +1 yıl
Ateistler bizden Tanrının varlığına dair kanıt isteyince suç olmuyor da biz yokluğuna dair kanıt isteyince suç oluyor nedense...
- +1 yıl
Kanıtı olmaz bunun. Onların isteğinin de bir önemi yok. Maddi şeylerin bilimsel kanıtı olur. Allah maddi değildir bizzat maddeyi yaratandır. Allah bilimin dışındadır. Hal böyleyken bilimsel kanıtı olamaz. Onlar kanıt isterken de boş yapıyorlar sende onlardan kanıt isterken boş yapıyorsun. Böyle olmaz.
- +1 yıl
Hayır boş yapmıyorum çünkü onlar isteyince bir şey olmuyorda biz isteyince gariplesiyor neyse ya boş ver
Sunamayız.
Yok olmaklık kanıtlanamaz. Yokluk demek var olmaması demektir. Var olmayan da, henüz gerçekliğin konusu, bilginin konusu değildir.121 Yorumla- +1 yıl
Bilim neden kanıtlayamıyor? Allah'ın var olmadığını zaten kanıtlayamaz çünkü madde, enerji vs gibi kavramlar dışın da bir şeyden bir varlıktan bahsediyoruz zamanın dışına çıktığmız da zaten ezeli ve ebedi birşeyin olması gerekir... Allahın varlığını kanıtlayabiliriz ve birçok delik var
- +1 yıl
Delil
- +1 yıl
Demek istediğim buydu bilim, Allah'ın yarattığı evreni inceler onun olmadığına dair bir kanıt sunamaz asıl sorum peki neden atestlik var o zaman?
- +1 yıl
Bir olguyu, deney ve gözlemle açıklamakla mükellef olan, iddiayı ortaya atandıır. Yani tanrı var siyorsan, onu kanotlamakla mükellefsin, kanotlayamazsan zaten öyle bir olgu yoktur.
Evreni inceliyoruz ve doğaüstü bir aklın varlığına rastlanmadı. Rastlanırsa söylerler zaten "tanrıyı bulduk" diye - +1 yıl
Ben Allahı deneyle değil akılla ispat edeceğimi söylüyorum
- +1 yıl
Bunu size hücre ve zamanla açıklasam
- +1 yıl
"hücre" zaten bilimsel bir şey değil mi? Ben sana 1 dk için de 1000 tane elma topla desem toplayabilir misin?
- +1 yıl
burada işin içine iş ve zaman kavramı giriyor sen onu toplaman için daha fazla zamana ihtiyaç gerekir baktığmız da iş ve zaman kavramının orantılı olduğnu görüyoruz ama bu kâinatta bir insan vücudunda ki hücre de dahi mümkün değil senin zamana ihtiyacın varken 1000 elma toplamaya bir insan vücudunda saniye de 50 milyon tane hücre öluyor ve yeniden oluşuyor biyoloji profesörü Michael Danton bir hücrenin tesadûfen olması imkansızdır bunun nerden geldiği ve bu kadar hızlı çoğalmasını tesadüf demek imkansızdır demiştir burdan çıkarım yaparak sen 1000 elmayı 1 dk da toplayamıyorsan saniye de 50000000 hücrenin bir anda ölüp yeni hücreler çıkartması bilim alanın da hız olarak olanaksızdır ve bunu yapan ve yöneten illaki bir varlığın olması lazım çünkü bilim alanın da bu hız imkansızdır
- +1 yıl
Denton, doğrusu. Bu adamı ilk duyuşum değil. Bilim, "şunun olması imkansızdır" diyemez. Oluyor işte, nasıl olduğunu açıklamak bilimin işidir.
Saniyede 5 milyon hücre de bölünür, 10 trilyon hücre de. Yeniden de üreyebilir. Tek bir kişi yapmıyor bunu, hücrelerin her biri kendi dinamiğiyle bölünüyor, ölüyor. Bunun için gerekli enerjiyi de hesaplayabilirsin. Benim alanım olmadığı için, ilgili hesapların detayını bilemem. Sadece sana bunun hiç de zor olamdığını söyleyebilirim.
Peki, sen bu Denton'un dediklerini sınadın mı? Yani, "bu adam böyle bir iddiada bulunmuş, bu doğru mu, makalesi var mı?". Hoşuna giden iddiaları sprgulamıyor musun? - +1 yıl
Yani demek istediğim üstün bir gücün olması gerekli bir bilgisayar aynı anda sana 1000000 veri açabilir mi? Açamaz çünkü sistemi kaldıramaz imkansız biz insanın saniyede 50000000 hücre üretmesinden bahsediyoruz ve bu sadece en basit bir örnek bunun daha üstünü gibi milyon tane örnek var
- +1 yıl
Benim demek jstediğim bu sistemi kim yarattı? Bir resimin dahi ressamı varsa bu koca kainatı da yöneten birinin olması lazım değil mi? Sorum ateistler neden inanmıyorlar? Hangi gerekçeyle? İnanmazlar
- +1 yıl
İşte mantıksal önermeler yetersizdir. Resmi ressam yaptı, evreni tanrı yaptı, o zaman tanrıyı da birinin yapması lazım. Kendi mantıksal önermeleriniz kendinizi yanlışlar. Böyle örnekleri dinciler çok verir, onlar epistemoloji, felsefe falan bilmedikleri için böyle saçmalarlar.
Asıl, inançlılar niye inanır sorusu daha önemli. Hatta inanç neden var?
Peki bir dinsel kurallara, cennete cehenneme, bağışlayıcı bir tanrıya nite inanıyorsunuz? Bu sorunun cevabı önemli.
İnanan, etrafa tanrı vardır, kuralları şusur diye uğraşan sizlersiniz değil ni?
Ben vereyim cevabını: Stresten uzaklaima. Her türlü dini inancın, insanın dini üretmesinin nedeni budur. - +1 yıl
Biz insanla Tanrıyı aynı kefeye koyamayız demin de dedim bu kainatın zamanının dışına çıkarsak doğal olarak zaman kavramı olmaz ebedi ve ezeli birşeyin olması lazım burada zaman kavramı geçmez işte... Diğer dedikleriniz de dini derinden öğrenmediğmiz için insanın bilgi yetersizliğinden kaynaklanıyor neden burdayız neden yaşıyoruz neden Allah'a kulluk ediyoruz bunların cevabının hepsi gene dinde saklı ama biz insanlar arştırmak yerine şüpheye girip terk ediyoruz.
- +1 yıl
Neyse uzatmayalım çünkü ikimiz de burnumuzun dikine gidiyoruz
- +1 yıl
Uzay-zamanın dışı diye bir şey yok. Varsa buyur, o bpyuta çıkalım. Ben sana bulutların üzerinde çok güzel bir şehir var desem inanacak mısın? Yoksa şüpheyle mi karşılarsın? Doğal olarak hiç bir belirtisi olmayan, tanrı kavramını da şüpheyle karşılarım.
Evrende, doğada "amaç" yoktur. Bir volkan patlayınca "amacı neydi volkanın" diye sormazsın, nasıl patladı, neyden dolayı patlıyor, diye sorarsın. Bütün eveen ve içindeki dinamizm neden-sonuç ilişkisidir. Sana iğne batırırsam canın avır. Neden-sonuç. Babanla anan yatağa girer, sen doğarsın, amacı gayesi yok. Neden sonuç - +1 yıl
Arkadaşım çünkü din ve bilim ayrı şeylerdir benim anlattığım ikisi de örneklerele çelişir madem İlah yok diye bir algı var nerden biliyorsunuz? Ateistler bizden Tanrının varlığına dair bir kanıt istiyorlar biz onlardan yokluğuna dair delil istediğmiz de neden suç oluyor? Aslında amacım bu biz varlıgna delil sunamazsak siz de yokluğuna delil sunamazsınız ve bilim bunu ispatlayamaz olmadığna dair! Neyse ikimiz de zıtlaşıyoruz yorum yapma yaparsan silicem çünkü birbirimizi anlamıyoruz ve dinimize gidiyiruz onun için iyi günler
+1 yılİnanmadığım bir konuda nasıl kanıt sunabilirim bakılan her yerde onu görürken bazılarımız nasıl yok diyebilirim
04 Yorumla- +1 yıl
İşte asıl soru ateistler bizden Allah'ın var olduğuna dair kanıt isterken bir şey yok biz olmadığna dair kanıt isteyince suç oluyor
- +1 yıl
Çoğunun elinde delil yok ki akıma kaptırmış kendini gidiyor havalı mı sanıyor kendini anlamıyorum
- +1 yıl
Kimisi ne için ateist olduğunu bile bilmiyor ki
- +1 yıl
Arkadaşta gördüm bende olayım dercesine
Gizli Üye(30-35)+1 yılKanıtlanması gereken yokluk değil varlıktır var diyen ıspatla yükümlüdür karşı dağları göstereni de dövmek gerekir.
018 Yorumla- +1 yıl
Neden ispatlanması gerekmeyen yokluk değil? Madem olmadığına dair bir inanç içindesiniz bana bir kanıt sunun
Cevap sahibi+1 yılÇünkü delil olmadan iddia edilen şey, delil olmadan reddedilebilir.
- +1 yıl
Peki delilin olmadığna eminmisin?
Cevap sahibi+1 yılBir elime ayı bir elime güneşi versen fikrim yine değişmez.
- +1 yıl
Ay da Allah'ın güneşde Allah'ın evren de Allah'ın
Cevap sahibi+1 yılPeki
- +1 yıl
bir şey merak ettim seni inançsızlığa iten ne?
Cevap sahibi+1 yılAklım
- +1 yıl
Akıl tek başına yetiyor mu? İnanmamak için akıl yetmez
- +1 yıl
Ben söyliyim sana çünkü cevap veremiyorsun seni inançsızlığa iten din hakkında yetersiz bilgi sahibi olman ve şu "bilim" dediğmiz kavramı kendine yeterli görmen
- +1 yıl
Ve bilmediğin şeye inanmak istemiyorsun bu da sana bir zaman sonra ağır gelmeye başlıyor... Ayrıca şu cümleyi bir daha kullanma "Bir elime ayı bir elime güneşi versen fikrim yine değişmez." Çünkü peygamberle alay ediyor gibi geliyor kulağa bir daha alay etmeyeceksin peygamberle, onun sözleriyle...
Cevap sahibi+1 yılNeden insanları inandırmaya çalışıyorsun? Madem inanıyorsun başkası niye umrunda olsun? Belki yanlış yoldasın kendinle beraber insanları neden çekmek istiyorsun?
- +1 yıl
Mesela herkesin bir kanser hastası olduğunu düşün ve ben onun ilacını biliyorum neden vermeyeyim? Bu da ona benzer neden öğretmiyim? Ve son olarak insanlar bilmedikleri şeyleri yanlış olarak algılıyorlar ve ya ahiret varsa gerçekten şu cümleden insanlar ne kaybedecek "Eşhedü Enla ilahe illallah ve eşhedü Enla Muhammeden abduhü ve Rasuluh" ya gerçekten varsa bunu söylemedik diye ebedi bir ateşe gireceksek ne kaybediyoruz şu cümleden ben insanların işlerini garantiye almasını istiyorum...
Cevap sahibi+1 yılSadece yobazsın ve tek başına bir yanlışta olmak üzüyor içten içe
- +1 yıl
Aynen insanların iyiliğini istemek yobazlıksa tamam ben "YOBAZIM"
- +1 yıl
Bak ben bunları söylerken gizlenmiyorum senin gibi sen niye gizileniyorsun senin cesaretin varsa açsana gizlini insana hem hakaretin var hem de inandığıyla alay eder gibi konuşuyorsun bunları derken sen niye gizlisin?
Cevap sahibi+1 yılÇünkü yobaz arkadaşların özelden küfürler yazıyor
- +1 yıl
Beni insanın ne yaptığna değil dinin ne emrettiğne bakarım, insanların yaşayışına göre dini tanımlayacak olsam ben de bırakırdım ama işte her zaman söylerim insanların yaptığnın faturasını dine kesmekte ustasınız!
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim güzel kardeşim olmayan şeyin kanıtı olmaz olan bir şeyin kanıtı olur
05 Yorumla- +1 yıl
Olan birşeyin zaten kanıtı olur ama ben, sizin yok dediğniz birşeyden bahsediyorum Bilim neden kanıtlayamıyor? Allah'ın var olmadığını zaten kanıtlayamaz çünkü madde, enerji vs gibi kavramlar dışın da bir şeyden bir varlıktan bahsediyoruz zamanın dışına çıktığmız da zaten ezeli ve ebedi birşeyin olması gerekir... Allahın varlığını kanıtlayabiliriz ve birçok delil var neden var olduğunu ispat et denildiğinde biz delil sunabiliriz ama sizin olmadığna dair bir deliliniz yok
Cevap sahibi+1 yılBen armut diyorum sen elma anlaşamayız
- +1 yıl
Sen daha elindekinin armut olduğunu bilmeden konuşuyorsun onun için evet anlaşamayız
Cevap sahibi+1 yıl🤣🤣 Neyse yorum yok
- +1 yıl
🤨🧐
Gizli Üye(36-45)+1 yılGöremiyorum, dokunamıyorum, duyamıyorum, varlığı yok sadece hayal kahramanıdır.
034 Yorumla- +1 yıl
Neden Allah kendini göstermiyor? Hiç düşünüp araştırdın mı? Yoksa sana ağır geldiği için hayal kahramanı deyip geçiştiriyormusun?
Cevap sahibi+1 yılYok zaten. olmayan bişey bana nasıl gösterecek kendini
Cevap sahibi+1 yılSende mesela fedakarlık, sabır yok.
Bunu gösterebilir misin? gibi gibi..- +1 yıl
Arkadaşım kendi mantığınla çıkarım yaparsan zaten dine daha çok yolun var senin sence Allah kendini gösterse imtihan diye bir şey kalır mı? Sen burada bırak konuşmayı biz kafamızı secdeden kaldıramıyorduk eğer öyle bir şey olsa cehennem neden olsun? insan zaten öyle bir zââtı görse cennet için yarışa girer! Ve burada insan kendi iradesini kullanmaz dı
Cevap sahibi+1 yılNeyle cikarim yapayim baska?
Var mi diye soruyorsun, yok diyorum.
Cennet cehennem namaz imtihan ne diye kime gerek var ki. Boyle seyler olmadigi icin kimseye gerek de yok.
Allaha ne lazim cennet senin namazin neden lazimki, sinav neden. Ne gerek..
Bizleri sınav yapıp, iyi kötü ayirmaktaki amaç, fantezi nedir?- +1 yıl
Anlamama gibi bir sorunun mu var? Dini öğrendikçe bunları öğreneceksin zaten bilim bile sorgulayarak araştırarak bulur birşeyi böyle mantıktan çıkarım yaparak değil!
Cevap sahibi+1 yılGörmediğim duymadığım şeye neden inanmaya zorluylrsun insanlari?
Din, allah sadece inanç. Sen çok seviyor olabilirsinde herkes inanmak, dinlemek zorunda mi.
Bilim somut ve ispatlara dayalı bir disiplindir, din inançtir. Bunun somut delili, ispati sadece birilerinin söylediği hikayeler..
Çok sertsin, üslubun da bozuyorsun, kadına yakışmıyor.- +1 yıl
Sen bilmediğin şeyler hakkında hikaye demeye hakkın var mı? Ben kimseyi zorlamıyorum madem bu kadar eminsiniz siz bizden varlığna dair delil istiyorsunuz peki biz yokluğuna dair delil istediğmiz de neden suç oluyor? Bilim ölene kadar size bir fayda sağlayacak ölümden sonra ne yapacaksınız? Ya gerçekse ne olacak? Bütün bu anlattıklarım o kadar inanmayan insan ne olacak? Siz öğrenmişsiniz bir tek bu hayatı yaşayıp gidiyorsunuz...
Cevap sahibi+1 yılHikaye çünkü. Gordun mu, duydun mu, dokundun mu, birilerin anlattiklarini soyluyorsun.
Buna hikaye denir, sen kaba ve agresifsin ama ben sinirle konusmuyorum.
Ortada suç yok. Yokluga dair delil ne demek?
Ölüm diye bişey yok, senin hayatın da çiçegin kuşun böcegin hayatı gibi bitecek. Sonra toprak olacaksın, spnra solucanlar, bitkiler, toprak altındam beslenecrk tekrar varlık olacaksın... ölüm, yokoluş gibi şeyler hikayelerde yer alır.
Enerji vardır ve bu enerji şekil degistirdbklir. Bugun insan yarın belki çiceksin veya neyse ama sen kesin kaktüs olacaksın
- +1 yıl
Ha ha ha çok komik gerçekten ölüm son uyku değil son uyanış olacak ama bunu anladığnızda da sizin için geç olacak
Cevap sahibi+1 yılSen bu tavrlarınla bişeylere geç kalma da..
- +1 yıl
Niye ne varmış tavırlarım da küfür mü ettim? hakaret mi ettim? Ne yapmışım ben?
Cevap sahibi+1 yılAgresif, sertsin. Çok şeyleri kaçırırsın bu halinle..
Sevgilin nasıl dayanıyor sana?- +1 yıl
Sevgili çıkarımını nerden yaptın sen şimdi?
Cevap sahibi+1 yılYanlış bişey mı söyledim yoksa o da dayanamadı mi sana
- +1 yıl
Evet yanlış bir şey söyledin çünkü benim sevgilim falan yok
Cevap sahibi+1 yılSevgilin falan yok mu
- +1 yıl
Evet yok olamaz da
- +1 yıl
Niye bu kadar şaşırdın? Anlamış değilim
Cevap sahibi+1 yılOlamaz mı, sen insan değil misin. Neden bekledigin, sevdigin, erkeğin olmayacak.
- +1 yıl
Peki her insanın sevgilisi olmak zorunda mı? Sebebi var ayrıca olmuyorsa
Cevap sahibi+1 yılBeklediğin birisi mi var
- +1 yıl
Sayılmaz
Cevap sahibi+1 yılNerdensin sen
- +1 yıl
Sanane
Cevap sahibi+1 yılilgimi çektin ama hep tersliyorsun. Beklediğin var mı dedim, sayılmaz dedin az önce. Nasıl yapalım
- +1 yıl
İlgine başlarım şimdi zaten sinir ediyorsunuz insanı onun için ufaktan uza derim sana
Cevap sahibi+1 yılNe oldu manita dayanmadı mı hadi söyle söyle. Seni kim alır zaten, kaktüs gibisin baksana snfkslkf
- +1 yıl
Bak yürü git işine ben de beni alsınlar diye ölmüyordum! 😠
Cevap sahibi+1 yılNe yaptın oğlana hadi anlat bakayım sen
- +1 yıl
Ya havle vela guvvete seni ne alakadar ediyor?
Cevap sahibi+1 yılCidden sana nasıl dayandı oğlan ya..
Bekleyememişsin bile baksana, yazık bd avvldmslcl- +1 yıl
Sen uzasana burdan!
Cevap sahibi+1 yılTanışalım ne dersin, neler yaparsın kaç yaşındasın
Allah var olduğu için yokluğuna dair kanıt göstermek imkansızdır. Dolayısıyla sorun manasız olmuş
07 Yorumla- +1 yıl
Peki neden ateistlik var o zaman?
- +1 yıl
Benim aslında derdim onlar gelip bizden varlığına dair delil istiyorlar peki biz onlardan yokluğuna dair delil istediğmiz de neden suç oluyor? Diye merak ediyorum madem Tanrı yok diyorlar neye dayanarak diyorlar demekti benim amacım
- +1 yıl
İşte sen gel de onlara bunu anlat...
- +1 yıl
Evet benim de vazifem senin de vazifen ötekinin de vazifesi bu dini bir emir benim dinimi anlatın yayın demiştir ALLAH
+1 yılVarlığı ispatlı ama teklifinin ispatı yok
04 Yorumla- +1 yıl
Teklifi derken?
- +1 yıl
Teklik
- +1 yıl
Evrende atomlar incelendiğinde ve bütün bileşenler aynı madde içerdiği bilimsel bir şey sence birçok Tanrı olsa bunlar farklı olmazmıydı?
- +1 yıl
Daha birçok şey var
- Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılDemek yine geldin ghgfhf
01 Yorumla- +1 yıl
Burdan bu cevabı almadan da gitmiycem
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Bana Allah'ın olmadığına dair bir kanıt gösterebilir misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer