• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Bana Allah'ın olmadığına dair bir kanıt gösterebilir misiniz?

Türkündişikurdu
Türkündişikurdu Takip Et
Xper 6 Yaş: 22
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor

Bana video falan sunmayın sadece kısa ve öz 1 tane kanıt istiyorum...

Bana Allah'ın olmadığına dair bir kanıt gösterebilir misiniz?
Cevapla
Fal Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • OlamazMıKardeşim
    OlamazMıKardeşim Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Allah'ın varlığına ya da yokluğuna delil sunamazsınız.

    Evrenin sınırlarının genişliyor olması bir başlangıç ile mümkündür ve başlangıçtan öncesi başka bir zaman ve mekandan münezzeh bir enerjiyi, gücü, iradeyi göstermektedir.

    Lakin bu gücün tekilliğine herhangi bir kanıt sunamayız. Bu gücün Allah olduğuna dair elimizdeki kanıtlar Tevrat, İncil ve Kur'an'dır.

    0
    10 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Biraz daha derin öğrenmen lazım

      Yorumla
    • OlamazMıKardeşim
      OlamazMıKardeşim
      +1 yıl

      Daha iyi fikirlerin varsa paylaşabilirsin

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Demek istediğim varlığıne delil neden sunamam?

      Yorumla
    • OlamazMıKardeşim
      OlamazMıKardeşim
      +1 yıl

      Çünkü yok, Allah'ın imtihan mantığına aykırı. Eğer bir delil olsaydı herkes iman ederdi
      Cinlerin varlığı bile kanıtlanmış değil lakin çoğu insan bu varlıkları gördüğünü söylüyor. İnsan beyni aldatıcı ve tutarsız olmasından ötürü kimse bunu delil olarak görmez.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Peki bunu size zamanla açıklasam ne dersiniz?

      Yorumla
    • OlamazMıKardeşim
      OlamazMıKardeşim
      +1 yıl

      Açıklama ile kanıt mümkün müdür sizce?

      Bir zamanlar insanlar dünyanın düz olduğuna inanıyordu. Söyleyerek ve düşünerek gerçeği elde edemezsin

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Fark ediyorsanız "hücre" dedim bilimsel birşeyden bahsediyorum

      Yorumla
    • OlamazMıKardeşim
      OlamazMıKardeşim
      +1 yıl

      Zaman dedin kafan mı güzel senin?

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Evet güzel

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Pardon bir tek size cevap yazmadığım için karıştırmışım

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Taciiiii s
    Taciiiii Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 86%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.

    sen var olduğuna dair kanıt sunamazsın ben de yok olduğuna dair sunamam

    şimdi sen inandığın için bir sürü delil var diceksin ama hepsi boş deliller tıpkı olmadığına dair sana sunulan kanıtların sana boş gelmesi gibi

    0
    1 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      İyi herkes kendi yoluna

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Barış ve sen bilemediniz. Her şey Onun varlığını kanıtlıyor. Mesela biz yoktuk önceden. Şimdi mükemmel varlıklar olarak yaşıyoruz

    0
    2 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      boş ver biliyorum kanıtın olduğunu ama anlatsam da anlatamıyorum onun için öyle söyledim başka yorumlar da zaten diyordum Allah'ın olduğuna dair kanıtlar var diye baktım anlmıyorlar ben de öyle söylüyorum artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkür ediyorum 🌷

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0

Cevap

10

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Kanıtım varlığının kanıtlanmamış olması.

    0
    1 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Yokluğunun da kanıtlanmamış olmaması benim kanıtım da işte ne varlığnı ne yokluğu kanıtlayamıyoruz 🙄

  • Gökhannnnn_
    Gökhannnnn_ Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Bunu kanıtı olmaz. Allah'ın varlığının kanıtı da olmaz. Çünkü kanıt denilince insanlar bilimsel metota göre elde edilmiş bir kanıt istiyorlar.

    Allah'ın yani Yaratıcının varlığının delilleri bilimsel değildir. Akıl yoluyla elde edilen delilleri mevcuttur.

    1
    3 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Ateistler bizden Tanrının varlığına dair kanıt isteyince suç olmuyor da biz yokluğuna dair kanıt isteyince suç oluyor nedense...

      Yorumla
    • Gökhannnnn_
      Gökhannnnn_
      +1 yıl

      Kanıtı olmaz bunun. Onların isteğinin de bir önemi yok. Maddi şeylerin bilimsel kanıtı olur. Allah maddi değildir bizzat maddeyi yaratandır. Allah bilimin dışındadır. Hal böyleyken bilimsel kanıtı olamaz. Onlar kanıt isterken de boş yapıyorlar sende onlardan kanıt isterken boş yapıyorsun. Böyle olmaz.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Hayır boş yapmıyorum çünkü onlar isteyince bir şey olmuyorda biz isteyince gariplesiyor neyse ya boş ver

      Yorumla
  • Hullanza
    Hullanza Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Sunamayız.
    Yok olmaklık kanıtlanamaz. Yokluk demek var olmaması demektir. Var olmayan da, henüz gerçekliğin konusu, bilginin konusu değildir.

    1
    21 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Bilim neden kanıtlayamıyor? Allah'ın var olmadığını zaten kanıtlayamaz çünkü madde, enerji vs gibi kavramlar dışın da bir şeyden bir varlıktan bahsediyoruz zamanın dışına çıktığmız da zaten ezeli ve ebedi birşeyin olması gerekir... Allahın varlığını kanıtlayabiliriz ve birçok delik var

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Delil

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Hayır. Bilim, ortada cereyan eden bir olgunun, nasıl olduğunu kanıtlar. Yani, mesela deprem. Deprem nasıl oluyor, neden oluyor onu inceler ve açıklamalarına kanıtlama getirir deney ve gözlemle. Depremi hissettik değil mi? Varlığını tartışmıyoruz bile.

      Tanrı öyle değil.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Demek istediğim buydu bilim, Allah'ın yarattığı evreni inceler onun olmadığına dair bir kanıt sunamaz asıl sorum peki neden atestlik var o zaman?

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Bir olguyu, deney ve gözlemle açıklamakla mükellef olan, iddiayı ortaya atandıır. Yani tanrı var siyorsan, onu kanotlamakla mükellefsin, kanotlayamazsan zaten öyle bir olgu yoktur.

      Evreni inceliyoruz ve doğaüstü bir aklın varlığına rastlanmadı. Rastlanırsa söylerler zaten "tanrıyı bulduk" diye

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Ben Allahı deneyle değil akılla ispat edeceğimi söylüyorum

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Sadece akılla doğru bilgiyi elde edemezsin. Mantıksal önermeler gerçeğin bilgisi için yeterli değildir.
      Uzay-zaman bağlamı erisinde değilse zaten gerçek değildir.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Bunu size hücre ve zamanla açıklasam

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Var mı bir bilimsel makale? Çalışmalara bakmak lazım, tanrıyla ilgili nasıl bir deney gözlem yapılmış?

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      "hücre" zaten bilimsel bir şey değil mi? Ben sana 1 dk için de 1000 tane elma topla desem toplayabilir misin?

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Hayır toplayamam. Nereye varacan buradan?

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      burada işin içine iş ve zaman kavramı giriyor sen onu toplaman için daha fazla zamana ihtiyaç gerekir baktığmız da iş ve zaman kavramının orantılı olduğnu görüyoruz ama bu kâinatta bir insan vücudunda ki hücre de dahi mümkün değil senin zamana ihtiyacın varken 1000 elma toplamaya bir insan vücudunda saniye de 50 milyon tane hücre öluyor ve yeniden oluşuyor biyoloji profesörü Michael Danton bir hücrenin tesadûfen olması imkansızdır bunun nerden geldiği ve bu kadar hızlı çoğalmasını tesadüf demek imkansızdır demiştir burdan çıkarım yaparak sen 1000 elmayı 1 dk da toplayamıyorsan saniye de 50000000 hücrenin bir anda ölüp yeni hücreler çıkartması bilim alanın da hız olarak olanaksızdır ve bunu yapan ve yöneten illaki bir varlığın olması lazım çünkü bilim alanın da bu hız imkansızdır

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Denton, doğrusu. Bu adamı ilk duyuşum değil. Bilim, "şunun olması imkansızdır" diyemez. Oluyor işte, nasıl olduğunu açıklamak bilimin işidir.

      Saniyede 5 milyon hücre de bölünür, 10 trilyon hücre de. Yeniden de üreyebilir. Tek bir kişi yapmıyor bunu, hücrelerin her biri kendi dinamiğiyle bölünüyor, ölüyor. Bunun için gerekli enerjiyi de hesaplayabilirsin. Benim alanım olmadığı için, ilgili hesapların detayını bilemem. Sadece sana bunun hiç de zor olamdığını söyleyebilirim.

      Peki, sen bu Denton'un dediklerini sınadın mı? Yani, "bu adam böyle bir iddiada bulunmuş, bu doğru mu, makalesi var mı?". Hoşuna giden iddiaları sprgulamıyor musun?

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Yani demek istediğim üstün bir gücün olması gerekli bir bilgisayar aynı anda sana 1000000 veri açabilir mi? Açamaz çünkü sistemi kaldıramaz imkansız biz insanın saniyede 50000000 hücre üretmesinden bahsediyoruz ve bu sadece en basit bir örnek bunun daha üstünü gibi milyon tane örnek var

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      İnsan ğretmiyor ki. Hücre kendi yapıtor bunu. Senden bağımsız.
      Hücrenin doğası o, bölümmek ölmek.
      Aynı anda 3 milyar insan uyuyor mesela şu anda. Bizi kim uyutuyor, ne mükemmel bi ahenk diye üstün bi güç mü arayacaz bunun için?

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Benim demek jstediğim bu sistemi kim yarattı? Bir resimin dahi ressamı varsa bu koca kainatı da yöneten birinin olması lazım değil mi? Sorum ateistler neden inanmıyorlar? Hangi gerekçeyle? İnanmazlar

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      İşte mantıksal önermeler yetersizdir. Resmi ressam yaptı, evreni tanrı yaptı, o zaman tanrıyı da birinin yapması lazım. Kendi mantıksal önermeleriniz kendinizi yanlışlar. Böyle örnekleri dinciler çok verir, onlar epistemoloji, felsefe falan bilmedikleri için böyle saçmalarlar.

      Asıl, inançlılar niye inanır sorusu daha önemli. Hatta inanç neden var?

      Peki bir dinsel kurallara, cennete cehenneme, bağışlayıcı bir tanrıya nite inanıyorsunuz? Bu sorunun cevabı önemli.

      İnanan, etrafa tanrı vardır, kuralları şusur diye uğraşan sizlersiniz değil ni?

      Ben vereyim cevabını: Stresten uzaklaima. Her türlü dini inancın, insanın dini üretmesinin nedeni budur.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Biz insanla Tanrıyı aynı kefeye koyamayız demin de dedim bu kainatın zamanının dışına çıkarsak doğal olarak zaman kavramı olmaz ebedi ve ezeli birşeyin olması lazım burada zaman kavramı geçmez işte... Diğer dedikleriniz de dini derinden öğrenmediğmiz için insanın bilgi yetersizliğinden kaynaklanıyor neden burdayız neden yaşıyoruz neden Allah'a kulluk ediyoruz bunların cevabının hepsi gene dinde saklı ama biz insanlar arştırmak yerine şüpheye girip terk ediyoruz.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Neyse uzatmayalım çünkü ikimiz de burnumuzun dikine gidiyoruz

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Uzay-zamanın dışı diye bir şey yok. Varsa buyur, o bpyuta çıkalım. Ben sana bulutların üzerinde çok güzel bir şehir var desem inanacak mısın? Yoksa şüpheyle mi karşılarsın? Doğal olarak hiç bir belirtisi olmayan, tanrı kavramını da şüpheyle karşılarım.

      Evrende, doğada "amaç" yoktur. Bir volkan patlayınca "amacı neydi volkanın" diye sormazsın, nasıl patladı, neyden dolayı patlıyor, diye sorarsın. Bütün eveen ve içindeki dinamizm neden-sonuç ilişkisidir. Sana iğne batırırsam canın avır. Neden-sonuç. Babanla anan yatağa girer, sen doğarsın, amacı gayesi yok. Neden sonuç

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Arkadaşım çünkü din ve bilim ayrı şeylerdir benim anlattığım ikisi de örneklerele çelişir madem İlah yok diye bir algı var nerden biliyorsunuz? Ateistler bizden Tanrının varlığına dair bir kanıt istiyorlar biz onlardan yokluğuna dair delil istediğmiz de neden suç oluyor? Aslında amacım bu biz varlıgna delil sunamazsak siz de yokluğuna delil sunamazsınız ve bilim bunu ispatlayamaz olmadığna dair! Neyse ikimiz de zıtlaşıyoruz yorum yapma yaparsan silicem çünkü birbirimizi anlamıyoruz ve dinimize gidiyiruz onun için iyi günler

      Yorumla
  • adilbeyoglu
    adilbeyoglu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    İnanmadığım bir konuda nasıl kanıt sunabilirim bakılan her yerde onu görürken bazılarımız nasıl yok diyebilirim

    0
    4 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      İşte asıl soru ateistler bizden Allah'ın var olduğuna dair kanıt isterken bir şey yok biz olmadığna dair kanıt isteyince suç oluyor

      Yorumla
    • adilbeyoglu
      adilbeyoglu
      +1 yıl

      Çoğunun elinde delil yok ki akıma kaptırmış kendini gidiyor havalı mı sanıyor kendini anlamıyorum

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Kimisi ne için ateist olduğunu bile bilmiyor ki

      Yorumla
    • adilbeyoglu
      adilbeyoglu
      +1 yıl

      Arkadaşta gördüm bende olayım dercesine

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kanıtlanması gereken yokluk değil varlıktır var diyen ıspatla yükümlüdür karşı dağları göstereni de dövmek gerekir.

    0
    18 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Neden ispatlanması gerekmeyen yokluk değil? Madem olmadığına dair bir inanç içindesiniz bana bir kanıt sunun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çünkü delil olmadan iddia edilen şey, delil olmadan reddedilebilir.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Peki delilin olmadığna eminmisin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir elime ayı bir elime güneşi versen fikrim yine değişmez.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Ay da Allah'ın güneşde Allah'ın evren de Allah'ın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      bir şey merak ettim seni inançsızlığa iten ne?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aklım

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Akıl tek başına yetiyor mu? İnanmamak için akıl yetmez

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Ben söyliyim sana çünkü cevap veremiyorsun seni inançsızlığa iten din hakkında yetersiz bilgi sahibi olman ve şu "bilim" dediğmiz kavramı kendine yeterli görmen

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Ve bilmediğin şeye inanmak istemiyorsun bu da sana bir zaman sonra ağır gelmeye başlıyor... Ayrıca şu cümleyi bir daha kullanma "Bir elime ayı bir elime güneşi versen fikrim yine değişmez." Çünkü peygamberle alay ediyor gibi geliyor kulağa bir daha alay etmeyeceksin peygamberle, onun sözleriyle...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden insanları inandırmaya çalışıyorsun? Madem inanıyorsun başkası niye umrunda olsun? Belki yanlış yoldasın kendinle beraber insanları neden çekmek istiyorsun?

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Mesela herkesin bir kanser hastası olduğunu düşün ve ben onun ilacını biliyorum neden vermeyeyim? Bu da ona benzer neden öğretmiyim? Ve son olarak insanlar bilmedikleri şeyleri yanlış olarak algılıyorlar ve ya ahiret varsa gerçekten şu cümleden insanlar ne kaybedecek "Eşhedü Enla ilahe illallah ve eşhedü Enla Muhammeden abduhü ve Rasuluh" ya gerçekten varsa bunu söylemedik diye ebedi bir ateşe gireceksek ne kaybediyoruz şu cümleden ben insanların işlerini garantiye almasını istiyorum...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sadece yobazsın ve tek başına bir yanlışta olmak üzüyor içten içe

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Aynen insanların iyiliğini istemek yobazlıksa tamam ben "YOBAZIM"

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Bak ben bunları söylerken gizlenmiyorum senin gibi sen niye gizileniyorsun senin cesaretin varsa açsana gizlini insana hem hakaretin var hem de inandığıyla alay eder gibi konuşuyorsun bunları derken sen niye gizlisin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çünkü yobaz arkadaşların özelden küfürler yazıyor

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Beni insanın ne yaptığna değil dinin ne emrettiğne bakarım, insanların yaşayışına göre dini tanımlayacak olsam ben de bırakırdım ama işte her zaman söylerim insanların yaptığnın faturasını dine kesmekte ustasınız!

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Benim güzel kardeşim olmayan şeyin kanıtı olmaz olan bir şeyin kanıtı olur

    0
    5 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Olan birşeyin zaten kanıtı olur ama ben, sizin yok dediğniz birşeyden bahsediyorum Bilim neden kanıtlayamıyor? Allah'ın var olmadığını zaten kanıtlayamaz çünkü madde, enerji vs gibi kavramlar dışın da bir şeyden bir varlıktan bahsediyoruz zamanın dışına çıktığmız da zaten ezeli ve ebedi birşeyin olması gerekir... Allahın varlığını kanıtlayabiliriz ve birçok delil var neden var olduğunu ispat et denildiğinde biz delil sunabiliriz ama sizin olmadığna dair bir deliliniz yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben armut diyorum sen elma anlaşamayız

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Sen daha elindekinin armut olduğunu bilmeden konuşuyorsun onun için evet anlaşamayız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      🤣🤣 Neyse yorum yok

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      🤨🧐

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Göremiyorum, dokunamıyorum, duyamıyorum, varlığı yok sadece hayal kahramanıdır.

    0
    34 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Neden Allah kendini göstermiyor? Hiç düşünüp araştırdın mı? Yoksa sana ağır geldiği için hayal kahramanı deyip geçiştiriyormusun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok zaten. olmayan bişey bana nasıl gösterecek kendini

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sende mesela fedakarlık, sabır yok.
      Bunu gösterebilir misin? gibi gibi..

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Arkadaşım kendi mantığınla çıkarım yaparsan zaten dine daha çok yolun var senin sence Allah kendini gösterse imtihan diye bir şey kalır mı? Sen burada bırak konuşmayı biz kafamızı secdeden kaldıramıyorduk eğer öyle bir şey olsa cehennem neden olsun? insan zaten öyle bir zââtı görse cennet için yarışa girer! Ve burada insan kendi iradesini kullanmaz dı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neyle cikarim yapayim baska?
      Var mi diye soruyorsun, yok diyorum.

      Cennet cehennem namaz imtihan ne diye kime gerek var ki. Boyle seyler olmadigi icin kimseye gerek de yok.
      Allaha ne lazim cennet senin namazin neden lazimki, sinav neden. Ne gerek..
      Bizleri sınav yapıp, iyi kötü ayirmaktaki amaç, fantezi nedir?

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Anlamama gibi bir sorunun mu var? Dini öğrendikçe bunları öğreneceksin zaten bilim bile sorgulayarak araştırarak bulur birşeyi böyle mantıktan çıkarım yaparak değil!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Görmediğim duymadığım şeye neden inanmaya zorluylrsun insanlari?
      Din, allah sadece inanç. Sen çok seviyor olabilirsinde herkes inanmak, dinlemek zorunda mi.
      Bilim somut ve ispatlara dayalı bir disiplindir, din inançtir. Bunun somut delili, ispati sadece birilerinin söylediği hikayeler..
      Çok sertsin, üslubun da bozuyorsun, kadına yakışmıyor.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Sen bilmediğin şeyler hakkında hikaye demeye hakkın var mı? Ben kimseyi zorlamıyorum madem bu kadar eminsiniz siz bizden varlığna dair delil istiyorsunuz peki biz yokluğuna dair delil istediğmiz de neden suç oluyor? Bilim ölene kadar size bir fayda sağlayacak ölümden sonra ne yapacaksınız? Ya gerçekse ne olacak? Bütün bu anlattıklarım o kadar inanmayan insan ne olacak? Siz öğrenmişsiniz bir tek bu hayatı yaşayıp gidiyorsunuz...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hikaye çünkü. Gordun mu, duydun mu, dokundun mu, birilerin anlattiklarini soyluyorsun.
      Buna hikaye denir, sen kaba ve agresifsin ama ben sinirle konusmuyorum.

      Ortada suç yok. Yokluga dair delil ne demek?
      Ölüm diye bişey yok, senin hayatın da çiçegin kuşun böcegin hayatı gibi bitecek. Sonra toprak olacaksın, spnra solucanlar, bitkiler, toprak altındam beslenecrk tekrar varlık olacaksın... ölüm, yokoluş gibi şeyler hikayelerde yer alır.

      Enerji vardır ve bu enerji şekil degistirdbklir. Bugun insan yarın belki çiceksin veya neyse ama sen kesin kaktüs olacaksın

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Ha ha ha çok komik gerçekten ölüm son uyku değil son uyanış olacak ama bunu anladığnızda da sizin için geç olacak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen bu tavrlarınla bişeylere geç kalma da..

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Niye ne varmış tavırlarım da küfür mü ettim? hakaret mi ettim? Ne yapmışım ben?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Agresif, sertsin. Çok şeyleri kaçırırsın bu halinle..
      Sevgilin nasıl dayanıyor sana?

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Sevgili çıkarımını nerden yaptın sen şimdi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yanlış bişey mı söyledim yoksa o da dayanamadı mi sana

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Evet yanlış bir şey söyledin çünkü benim sevgilim falan yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sevgilin falan yok mu

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Evet yok olamaz da

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Niye bu kadar şaşırdın? Anlamış değilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Olamaz mı, sen insan değil misin. Neden bekledigin, sevdigin, erkeğin olmayacak.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Peki her insanın sevgilisi olmak zorunda mı? Sebebi var ayrıca olmuyorsa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Beklediğin birisi mi var

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Sayılmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nerdensin sen

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Sanane

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ilgimi çektin ama hep tersliyorsun. Beklediğin var mı dedim, sayılmaz dedin az önce. Nasıl yapalım

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      İlgine başlarım şimdi zaten sinir ediyorsunuz insanı onun için ufaktan uza derim sana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne oldu manita dayanmadı mı hadi söyle söyle. Seni kim alır zaten, kaktüs gibisin baksana snfkslkf

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Bak yürü git işine ben de beni alsınlar diye ölmüyordum! 😠

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne yaptın oğlana hadi anlat bakayım sen

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Ya havle vela guvvete seni ne alakadar ediyor?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cidden sana nasıl dayandı oğlan ya..
      Bekleyememişsin bile baksana, yazık bd avvldmslcl

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Sen uzasana burdan!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tanışalım ne dersin, neler yaparsın kaç yaşındasın

      Yorumla
  • Mertt28
    Mertt28 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Allah var olduğu için yokluğuna dair kanıt göstermek imkansızdır. Dolayısıyla sorun manasız olmuş

    0
    7 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Peki neden ateistlik var o zaman?

      Yorumla
    • Mertt28
      Mertt28
      +1 yıl

      Onlar makul insanlar değil, ya kinlerinden ya da dinin yüklediği yükümlülükleri omuzlamaktan korktukları, korkaklıkları için inkar ediyorlar.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Benim aslında derdim onlar gelip bizden varlığına dair delil istiyorlar peki biz onlardan yokluğuna dair delil istediğmiz de neden suç oluyor? Diye merak ediyorum madem Tanrı yok diyorlar neye dayanarak diyorlar demekti benim amacım

      Yorumla
    • Mertt28
      Mertt28
      +1 yıl

      Hiçbir şeye dayanmıyorlar. Allahın varlığı o kadar açık seçik ki ispatı izahtan vareste bir husus.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      İşte sen gel de onlara bunu anlat...

      Yorumla
    • Mertt28
      Mertt28
      +1 yıl

      Anlatmak senin mi vazifen? Sen kulluğuna baksana

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Evet benim de vazifem senin de vazifen ötekinin de vazifesi bu dini bir emir benim dinimi anlatın yayın demiştir ALLAH

      Yorumla
  • Lütfetmedinizefenim
    Lütfetmedinizefenim Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Varlığı ispatlı ama teklifinin ispatı yok

    0
    4 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Teklifi derken?

      Yorumla
    • Lütfetmedinizefenim
      Lütfetmedinizefenim
      +1 yıl

      Teklik

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Evrende atomlar incelendiğinde ve bütün bileşenler aynı madde içerdiği bilimsel bir şey sence birçok Tanrı olsa bunlar farklı olmazmıydı?

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Daha birçok şey var

      Yorumla
  • Memoo00007
    Memoo00007 Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Demek yine geldin ghgfhf

    0
    1 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Burdan bu cevabı almadan da gitmiycem

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Bana Allah'ın olmadığına dair bir kanıt gösterebilir misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Allahın olmadığını bana kanıtlar mısınız? 4 cevap verildi
Tanrının olmadıgını kanıtlıyabilirmisin sorusu? 5 cevap verildi
Allah var Allah'ın olmadığına dair sağlam kanıtı olan var mı? 3 cevap verildi
Allahın olduğunu bana ispatlıyabilir misiniz? 18 cevap verildi
Allah'ın var olduğunu ya da olmadığını ispat edebilir misiniz? 129 cevap verildi
Tanrı'nın varlığına kanıt gösterebilir misiniz? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨