Bazen huyum kurusun diyorum ama inanılmaz bir zevk de veriyor işte... 🤷♀️ Örnekte de görüldüğü üzere 👀👇:

Siz hangi taraftasınız?

Bazen huyum kurusun diyorum ama inanılmaz bir zevk de veriyor işte... 🤷♀️ Örnekte de görüldüğü üzere 👀👇:

Siz hangi taraftasınız?

Bazen o kadar çok soğuk espri yapıyorum ki, gerçekten insanlar yanımdan uzaklaşsalar haklılar. :D
Daha bu sabah soğuk esprilerimle iki kişiyi etkisiz hale getirdim.
Ben genelde soğuk değil zeki espriler yaparım çünkü hava çok soğuk bu yüzden üşümek istemiyorum yani soğuk espri ya ince anladınız mı :D
😂😂
Teşekkürler :D :)
Soğuk espriye b🐻lırım
Cevap
3Cevap
Espirilerime soğuk diyenler utansın 😃
Beterin beteri varmış diye örneklendirme olur 😅😅
😅 haline şükret dostumm dırırım 🎶
İki taraf ta olmadan hayatın tadı çıkmaz. Hayat zaten başlı başına bi soğuk espri.
Her iki tarafım sanırım bu soru bana niye bu kadar zor geldi yahu 🙄
Arafta kalmışsın Asoo 😅
Kimseyi maruz bırakmam, bazen kalabiliyorum..
Maruz bırakanım hehe
😅😅
Daha çok bırakan
😂
Beyinsizim 😂
Estağfurullah 😅
💖💖💖
Adamı öksürük tutmuş hapşırık dövmüş.
adamın beline ağrı girmiş sırtına Adıyaman.
Filin 🐘 yandan görünüşüne profil denir.
Japonca su mataramasuko diye istenir.
yapacak bişey yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?