Arkadaşlar arkadaşım trafik kazası geçirdi ve ben ona öleceğini söyledim. Dost acı söyler deyince öfkelendi. Haksız mıyım?

Dalga geçmiyorum, ciddiyim. Arkadaşın iç kanaması vardı. Bu sabah oldu olay. Ben de dedim ki "Seninle tanışmak güzeldi ama sen çok yaşamazsın. Muhtemelen öldün. Mekanın cennet olsun" falan deyince ne diyosun lan diyerek başlayıp iki saat laf yaptı. Ben de "Dostunum ve dost acı söyler" dedim. Kim haklı sizce?

Arkadaşlar arkadaşım trafik kazası geçirdi ve ben ona öleceğini söyledim. Dost acı söyler deyince öfkelendi. Haksız mıyım?
Cevapla