Arkadasim Trafik kazasi geçirdi ameliyat , fizik tedavi falan diyor anlayış gösteriyorum ama?

Mesaja çok geç bakıyor gunde 1 Mesaj atıyor bende ona ayni şekilde fakat Mesaj atınca üzerinden 15 ila 24 saat geçiyor geç yazdıkça korkum artıyor ne yapmalıyım ona mesaj atmicam seni yormak istemiyorum diyorum sorun değil elimden geldiğince erken cevap vericem seninle eskisi gibi düzgünce konuşmayı özledim diyor bir sey de demiyorum üzerine gitmiyorum psikolojisi nasıl bilmiyorum sizce ne yapmalıyım ona senden uzak durmak istiyorum böyle gördükçe üzülüyorum dedim ki gerçekten üzülüyorum cevap alamayınca bir şey mi oldu diyorum?
Arkadasim Trafik kazasi geçirdi ameliyat , fizik tedavi falan diyor anlayış gösteriyorum ama?
Cevapla