Selamm🥳🥳
Biraz huzura ermek için parka çıktım gökyüzünü dinleyerek müzik dinliyorum. Aklıma geldi sizde şu an bakıp, gökyüzüne bir dilek yollar mısınız?

Benim bu duygusal ruh halini napcas 🥺🥺
Selamm🥳🥳
Biraz huzura ermek için parka çıktım gökyüzünü dinleyerek müzik dinliyorum. Aklıma geldi sizde şu an bakıp, gökyüzüne bir dilek yollar mısınız?

Benim bu duygusal ruh halini napcas 🥺🥺
Hayır ben dilek tutmuyorum çünkü dileklerim kabul olmuyor. bu yüzden de bıktım artık hayal veya dilek tutmaktan. ama isteyen tutabilir gerçekleşir belki sdjksdk
Bu arada kova burcu en iyisi.
Sjsj herşeye Kova burcu yazmıycan inş
Yok bu sondu sdksdk
gökzüyünden hızlı bi şekilde cevap geldi 😂😂
Cevap
11Cevap
Ya ben gökyüzüne bakıyorum da son zamanlarda yaşananlardan sonra kafam bom boş..
Diledim ve anında cevap geldi ;
Dileğiniz TR sınırlarında geçerli değildir, lütfen farklı pakete geçiş yapınız.
Allah ikimizi de hayırlı insanlar ile karşılaştırsın :)
Amin canım
Şu an açık havada değilim maalesef, çıkınca bakarım 😀
Tamam tuttum ben de, ama söylenmez. 😅
Benim dileğimi tahmin ediyorsundur znxnxn
Düşün jsjxjx
Ne alaka kız snxnx
Ne acaba cidden merak ettim 🤔🤔🤔
Evet doğru djcnc
tuttum seni attım içeri
Dilek değilde o anın tadını çıkar sadece
Bakıyorum ve para diliyorum
Hayur
Dilek tuttum ☺️
göremiyoz ki
Şimdi ölümü
O saatte uyuyordum
2 saat önce sormuşsun üçkağıtçı 😂😂
Burası sovuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?