Florya'da oturuyorum deprem bölgesindeyim çok korkuyorum ne yapmalıyım?

Arkadaşlar evimiz 2002 yılında ailemin kendisi yapmış. Deprem sonrası olduğu için kaliteli malzeme kullanılmış ama ben yine de çok korkuyorum deprem olursa her yer yıkılır benim ev de yıkılırsa o kadar yıkım arasında benim kurtulmam çok zor. Dğn buradaki kız da beni iyice korkuttu 😖 dün geceyi arabamda geçirdim. Bugün biraz daha iyiyim 😖😖
Florya'da oturuyorum deprem bölgesindeyim çok korkuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla