19 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı asosyalim hep evdeyim seneye üniversiteye gidicem ama ezik gibi kaldım ne yapmalıyım?

Artık intihar etmeye karar verme aşamasındayım çok mutsuzum bir kaç ay sonra yaz başlıcak ama yazın herkes ne güzel gezip eğleniyor gençliğini yaşıyor bense evdeyim ne yapmalıyım çok kötü durumdayım

19 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı asosyalim hep evdeyim seneye üniversiteye gidicem ama ezik gibi kaldım ne yapmalıyım?
Cevapla