Artık intihar etmeye karar verme aşamasındayım çok mutsuzum bir kaç ay sonra yaz başlıcak ama yazın herkes ne güzel gezip eğleniyor gençliğini yaşıyor bense evdeyim ne yapmalıyım çok kötü durumdayım
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Meraba 25 yaşındayım 26 ya giricem benimde hiç olmadı taliplerimi bekliyorum teşekkürler jdjsks.
Neden asosyalsin yani bunu sen mi istiyorsun?
Hayır ben istemiyorum ama mesela yazdayız diyelim evden çıkıcam diyelim arkadaşım yok neyse onada tamam diyip çıkıyorum ama kızlı erkekli grupları görünce üzülüyorum ve hemen eve dönüyorum
Kısır döngüye girmişsin. Sen bunu istemiyorsan üzülüyorsan istediğini alabilirsin tabiki. İstersen özele gelebilirsin.
Ya ne kısır döngüsü kızlar erkeklere eğleniyor benim gençliğim evde geçiyor
Evet sen evde dururken senin yaşıtın erkekler kızlarla çok şey yaşadı aşklar yaşadılar maceralar olaylar yaşadılar. Birbirlerine bağlandılar. Kaç kişiyle arkadaş dost oldular bağlandılar. Onların bir sistemi var. Arkadaşları sayesinde yeni kişilerle tanışıyorlar. Hatta şunu söyliyim evlerine davet ediyorlar birbirlerinde kalıyorlar. Kafelere gidiyorlar. Peki sen napmayı düşünüyorsun?
Bende onlar gibi daha doğrusu her genç gibi gezmek istiyorum
Tabiki hakkın sonuçta. Eğer bu yaşlarda 15-20 arası sosyal olmazsan sosyal doyuma ulaşmazsan ilerki yaşlarında çok sıkıntı çekersin. Asosyalim diyorsun fakat yaşam tarzın asosyal sen değilsin. Bir şey sorucam; bunu istiyorsun fakat yapmıyorsun niye yapmıyorsun? Seni engelleyen ne?
Ya işte nasıl sosyalleşebilirim onu bilmiyorum dışarı çıkınca kızlı erkekli görünce üzülüyorum ondan çıkmıyorum ya da ben tek başıma nereye gidicem ki
O kızlı erkekli gruplar elbette olucak üzülebilirsin çünkü egona dokunuyor psikolojik olarak. O erkekler kızları kaparken kızlar o erkekleri seçerken seni seçmiyor olmaları insana koyar. Kendini geride hissedersin. Yetişemiyor hissedersin. Geride kalmak istemezsin. Ama dediğim gibi bir döngü bu. Bir bataklık. Arkadaşın yoktur ve arkadaşın olmadığı için sosyalleşmezsin ve arkadaşın olmaz. Arkadaşın yoktur ve olmadığı için... diye gider. Bir kişiyi bul. 1 insan bile olsa illaki liseden biri vardır sohbet ettiğin tanıdığın. O kişiyle aranı iyi tut. Sonra o kişi sayesinde o kişinin 10 arkadaşıyla arkadaş ol. Sonra o 10 kişininde arkadaşlarıyla arkadaş ol. Örümcek ağı gibi yavaş yavaş herkese ulaşabilirsin. Erkek arkadaşların sağlam kafa dostların olunca da birbirinizi geliştirir kızlara açılırsınız bir yerlere davet edersiniz.
Bu şeyleri lisede yapman lazımdı. 15-18 flört çağı dostluk çağı keşif çağıdır. Her şeyi her haltı bu çağda yaparsın. Şimdi bir şey yapmazsan çok pişman olacaksın. Daha 19 yaşındasın 1 sene sonra 20'sin. 16'lı 17'li yaşlar cennettir. Tutkudur. Sen bekleye bekleye kaçırmışsın. Ayağına beklemişsin. Hiçbir şey ayağına gelmez. Göktende yağmaz. Gidip sen alırsın. O dışarda gördüğün çocuklarda gidip kendi aldı.
Nçya nasıl yapcan işte yok hiç arkadaşım liseden hiçbiyerden
Ben hayatım boyunca evden çıkmıcam artık eve gururuma dokunuyor bende insan değilmiyim benle konuşmuyorlar bişey dicem sen kendine bakım yapıyormu sun yani saçını sakalını düzenli kesip yüz bakımı falan yaparmısın
Berbere giderim saçımı 1 e vuruyom sonra 6 ay sonra gidip yine aynı şu an kulaklarım ensem papağan gibi
Tabiki yapıyorum. Çünkü etkilemem gereken kızlar ve yakınlarım var. Saygı uyandırmam gereken dostlarım var. Saç bakımı, cilt bakımı, vücut bakımı önemli. Alışkanlık haline getirdiğinde zaten hayatının bir parçası oluyor. Hatta kızlar beni cilt maskesi yapmaya zorluyor. Dış görünüş çok önemli. Ama asıl önemli olan içine ne koyduğun. Daha 20'li yaşların var. 15-16-17-18'i belki es geçmiş olabilirsin ama hala vaktin var.
atılgan değilsin demekki aile yetiştirilmesiyle alakalı
Atılgan olsam ne olacak dışarı çıkınca kızlı erkekli grupları görünce üzülüyorum anlayamazsın beni
cidden atılgan utangac olmaman lazım benimde eskiden çok ortamım vardi girmediğim ortamım kalmadı ama cidden sıkılıyosun zaten bi süre sonra
Hayatım boyunca evden okula okuldan eve geliyorum hep evdeyim ortam diyorsun neresi ortam nedir onu bile bilmiyorum dışarı çıkıyorum parka gidiyorum otırup geri geliyorum 2 aydır evden çıkmıyorum artık inrlhat etcem
öyle deme böyle şeyler için inxtihari agzina alma
Ya hayatım boyunca ortamım olmadı kızlar benle konuşmuyor zaten tipsizim bakımda yapmıyorum neyse saol sen ne güzel ortamlara girmişsin bense ezik gibiyim son diceğin var mı intihar etcem artık
Kimseden bir şey bekleme kendin çabala başka türlü mutlu olamazsın
Ben gençliğim evde geçtikten sonra ne anlamı var
Bende diyorum ki kendin bişeyler yapmaya çalış başka türlü başkasından bişeyler beklersen beklediğinle kalırsın
Bişey dicem ben 19 yaşındayım dimi genc değilmiyim bende benimde hakkım yokmu
Yapacağın şey kendinle barışık olman!
Barışık olsamne olacak şu an mağara adamı gibiyim ensemdeki saç Ankara'ya yol olur hem çıkınca kızlı erkekli grupları görünce üzülüyorum
Kendine gel ya
Neden ama bende gencim benimde hakkım yokmu
Trol müsün ya neyse
Trol değilim çok basit biley dicem bende genç değilmiyim ama neyse artık inrlhat etcem