Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Bence bu kişiye göre değişiyor yani cinsiyet değil karakter meselesidir. bu yüzden kadınlar veya erkekler daha iyi diyemeyiz hiç bir şekilde. mesela kadınlar genelde dedi kodu yapmayı sevdikleri için bu yüzden bir ön yargı olabilir ama dediğim gibi kişiye göre değişir bir kişi eğer sır tutma konusunda oldukça başarılı ise kadın da olsa erkek de olsa çok iyi sır tutabilir. bu o insanın ne kadar güvenilir olduğu ile ilgilidir daha çok yani kişiye göre değişir bu konuda.
Yani ne yalan söyleyeyim erkekler daha iyi bu konuda. Çünkü arkadaş grubumuzdaki erkeklere dikkat ediyorum, birbirlerinin sırlarını çok iyi koruyorlar. Mesela bir olay öğrendik ve şüphelenip defalarca sormamiza rağmen söylemeyen biri en başından beri biliyormuş.
Sırt tutabilen insanların çoğu erkek 😃 ama bu erkeklere sır verebiliriz anlamına kessssinlikle gelmiyor. İşlerini biliyorlar. Nerde ne zaman sana karşı kıllanacaklarını 😃😄😄😄
Bence erkekler daha iyidir ben de kızım biliyorum yanı kızlar hiç bir sırrı en yakın arkadaşına anlatmadan duramaz onlarda tabi en yakın arkadaşlarına bu olay bu şekilde devam eder ve ortada sır diye bir şey kalmıyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kadıni erkeği değil de kişilik ile alakalı daha çok