Gün gelir de yan yana olamazsak, beni kalbinde sakla. Sonsuza kadar orada kalırım
Beni sev
Seni seviyorum
Kalbinde bir yerim olsun istiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Gün gelir de yan yana olamazsak, beni kalbinde sakla. Sonsuza kadar orada kalırım
bencil peach işte. Sen yoksan yoksun, neden seni kalbine saklasın ki. Ne işlevi var ne duygusu. Ne şiir niteliği var ne sanat değeri. Oldukça boş bir söz.
(gözden ırak olan gönülden de ırak olur)
Hayata dair koşullardan, kendi ya da karşısındaki kişinin sevgisinden emin olamayıp şüpheler barındıran birinin, olası veda durumuna karşın iyi şekilde hatırlanmak istemesi. "Böyle olmasını istemesemde koşullar bunu varediyor" demenin romantik olma çabasıyla iç içe geçmiş hali
Açar mısın?
Cevap
1Cevap
Seni seviyorum demek
Niye olamiyo çinko pil mi bunlar
Yazdığım cümle sitem mi?
Gün gelir de yan yana olamazsak, beni kalbinde sakla. Sonsuza kadar orada kalırım
Boş romantiklik yapmış yanimda oluyosan ol olmuyosan yallah derim ciddiye alınacak söz degil
Seni seven biri sana atsa ne hissedersin?
Hicbir sey hadi lan gerzêk yanimda olamiyosan süslü kelimeni al sktr git derim ölümden başka ayrilik bahanedir
Saçmalık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?