⭐ Bir başarı kazanınca insan kendisini karşısına alarak demeli ki; Tamam, başarılısın evet ama kendini taklit etmekten korun! İstikrar ve kendini taklit etmek çok farklı kavramlar!⭐
Ortada bi başarı kat etmişsem eğer bu daha iyilerini yapacağımın referansı, basamağı olur benim anlayış biçimimde. Rastgele bir şey başarmışsam eğer yine taklit etmek isterim.
En İyi Cevaplar