Taklitler aslını yaşatır da, en çaresizce olanı kişinin kendisini taklit etmesi mi yoksa?

#selamgençlik 🍀🍀

⭐ Bir başarı kazanınca insan kendisini karşısına alarak demeli ki; Tamam, başarılısın evet ama kendini taklit etmekten korun! İstikrar ve kendini taklit etmek çok farklı kavramlar!⭐

#tubasueda 🍀🍀
Taklitler aslını yaşatır da, en çaresizce olanı kişinin kendisini taklit etmesi mi yoksa?
Taklitler aslını yaşatır da, en çaresizce olanı kişinin kendisini taklit etmesi mi yoksa?
Cevapla