Sanırım ben uyuyup geçireceğim başka da bir çaresi olduğunu düşünmüyorum.

Sanırım ben uyuyup geçireceğim başka da bir çaresi olduğunu düşünmüyorum.

Neye kırıldığıma göre değişiyor, gerçi son zamanlarda artık hiç bir şeye kırılmıyorum alıştığım ve umursamadığım için. ama genel olarak film izlerim ya da dizi izlerim yani kafamı boşaltacak şeyler yaparım ya da kahve içerim. yani o konuyu düşünmemeye çalışırım her zaman
Kırgınlıklar geçmiyor tamamiyle bazen uyuyarak bazen gezerek bazen okuyarak bazen dinleyerek bunları geçirmeye çalışırız ama olmaZ geçmez hep hayatımızın belli başlı bazı dönemlerinde sızlar kızgınlık degilki bu yatışınca geçsin bu kırgınlık ne geçiyor ne de telafisi oluyor...
.🦋
Canım çok sıkkınsa çoook fazla uyurum hiçbie kuvvet o uykumdan uyandıramaz ölüm uykusu gibi bedenim kendini kapatıyor😂😂 ve sonrasında yürüyüşe çıkarım düşünmek için yapılabilecek en güzel ve sağlıklı aktivite bence
Bunda benim hatam varsa icime atarim, karsi tarafin kusuru varsa yuzune soyler rahatlarim.
Cevap
29Cevap
Geçirmiyorum, yeterince bekleyince unutuyorum zaten.
Bazen kırgınlıklar yaşayabiliyorum fakat bunu kafaya takmamaya çalışıyorum. Kafamı gereksiz şeyler ile dolduramam. O yüzden tınlamıyorum kıran kişi ile arama mesafe koyuyorum
Herkesi affettim, bazılarını zamana bıraktım. Kırılmak yerine kendi ve sevdiklerimin hayatlarına katkı olmayı seçtim.
Susarak içimde yaşarım. Uyurum içime atarım uyurum. Bu döngüden ibaret
Kızgınlığım geçer de kırgınlığıma çare bulamiyorum.🙂
Sinirleniyorum ağlıyorum ertesi güne unutmuş olduğum bile oluyor ama aklıma geldikçe kin tutuyorum
Ben müzik dinleyerek, oyun oynayarak, meditasyon yaparak ya da bir tane 30 şınav atarak 😄🤷♂️
ben de uyurum sonra da kafaya takmam zaten. ama canımı sıkan kişiden ya da olaydan uzak dururum
Uyuyarak geçirmeye çalışırım ki oda kalıcı çözüm değil geçici unutma
İki gün sonra aklina gelmiyicek boş ver diyorum. Cidden geciyor
Nasıl geçecek ben de bilmiyorum, sanki kalbimin ortasına bir öküz oturmuş gibi yanıyor.
Kırıldığınız insanla yüz yüze konuşarak sorunu ortadan kaldırmak daha sağlıklı olacaktır. Fakat karşınızdaki insan sizin kırıldığınızı anlamıyor ve yaptığı harekete devam ediyorsa yolları ayırmanın zamanı gelmiştir.
Kirgin, kizgin veya uzgun oldugumda yalniz kalmayi tercih ediyorum dusunuyorum uzun bir sure bu konuyu ve sanki alisiyorum boylece o dusunceye
ben döverim direk konuşmaya vakit ayırınca adam bişi zannediyor kendini!
Eğlenceli müzikler ve arkadaşlarımla takılmak ^_^
Ah ne Star, bugün sen ve Marco için yakıyoruz
Duş alarak ya da uyuyarak
Kısasa kısas yapıyorum
Ekstra bir çabaya gerek yok, zaman..
Şu an çok kırgınım nasıl gecicek bilmiyorum 😏😔
Zamana bırakarak.
Karanlik+Müzik+kulaklik
Affederek- unutarak- kızarak
O tamir oluyor öyle kendiliğinden
Yalnız kalarak
Uyuyarak genelde
kırgınlıklar geçmez ki hiç bir zaman
Birine kırıldığım olmadı ya vardırlwr ya yok
Genelde onemsemem
Bunu ingilizce yazınca bayağı havalı oldu
Arkadaşlık kurma sitelerinde A2 ingilizcemle hava atmaya çalışırken benim haller 😂🤣
İlgi çekmeye çalışıyor ablası :)
İngilizcenle hava atıyorsun madem bana da bedava İngilizce kurs borçlusun bundan sonra ders vericeksin bana ona göre 😂
Helal
Soğuk olan odama kırgınım..
Sigara yakiyorum
Sahile gidip bir kaç kadeh viski içerek
Görmezden gelerek
Twerk yaparak 😂😂
Spor.
Uyuyup
Geçmiyor ki
Müzik dinleyerek.
Dusunmeyerek...
Susarım ben konuşmam
Yalnız kalarak
Rabbım e şikayet ediyorun onları
Kim kırdı seni
Yanlız kalarak
Silerek
Susarak
Viski
Üstüne giderek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?