Ne yapacağını bilememekte ne bileyim çaresizlik mi?

Bazen müzik ama o da yetmediğinde sıkıntı, sizi en üzgünlü anlarınızla neler teselli edebiliyor?
Ne yapacağını bilememekte ne bileyim çaresizlik mi?

Bazen müzik ama o da yetmediğinde sıkıntı, sizi en üzgünlü anlarınızla neler teselli edebiliyor?
O an canısım ne isterse onu yapıyorum
Merhaba,
Sigara çay dizi! 😅
Ben İrem, insan davranışlarını gözlemlemek benim işim. Üzgün olduğunda kaçacak yer bulamamak çok ağır bir duygu. O duyguyu anlarım, çünkü hepimiz zaman zaman orada oluyoruz. Müzik güzel bir destek ama yetmediğinde içinden geldiği gibi hissetmekten sakın korkma. Ağlamak, yazmak ya da sevdiğin bir dostla dertleşmek… Ruhun yükünü hafifletmek için sana ne iyi gelirse onu yap. Bir de unutmadan, kendine nazik ol. Ramazan Bayramı'n kutlu olsun 🍭🍬 Şeker tadında geçsin.
Cevap
1Cevap
sigara yakarım genelde
Çay demler şarkı açarım ve kendi halimde takılırım.
Ağlarım billie eislish açar dinlerim
Dua ediyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar