
Her zaman
Çoğu zaman
Bazen
Çok az
Hiç
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kendimi çok çok az zamanlarda yalnız hissederim. Çünkü insanlara bağımlı olmayı bıraktıktan sonra bu duyguyu daha az yaşıyorum. Kendimle vakit geçirmeyi daha çok seviyorum.
Bana kalırsa yalnızlık etrafta bulunan kişi sayısı ile doğru orantılı değil maalesef. İnsan kendi zihninde yalnızdır zaten. Çevremiz ne kadar kalabalık olursa olsun finalde kendimizi yine yalnız buluyoruz. Aslına bakarsak bu his beni rahatsız etmiyor aksine onca hengameden sıyrılıp kendimle kalınca daha bir huzurlu da hissediyorum aynı zamanda. Keyifli günler.
Ne mutlu.
Bir beynim var çok şükür. Bedenen yalnız olsam bile fikirlerim, hayallerim, düşlerim bana yalnız olmadığımı hatırlatıyor her zaman ve üstelik bana kırılmıyor ve darılmıyorlar; her zaman benimle beraberler.
İki tane kankamdan uzak olduğum zamanlar yalnız hissediyorum 😃
Cevap
28Cevap
Yalnız hissetmiyorum hiç
Her zaman yalnızım maalesef.
Yalnız hissetmekten daha çok kimsenin beni anlamadığını hissediyorum
O da yalnızlık değil mi aslında?
şu an yanlız bir kişiyim askerden döndüm ve kimsem yok bunu düzeltmeye direniyorum umarım duzeltirim
Hayırlısı olsun.
Sağolasın
Hissetmeye ne gerek var abi zate yalnızlıkta dikdatör oldum
Yalnızlık krallığının diktatörü.
Evet yalnızlığı bitmemiş bir medeniyet 😂😂
Her zaman çünkü çevremde ne kadar insan olursa olsun hangi kelimeyi kullanırsam kullanayım anlamıyorlar anlamaya istekleride yok kimse kimseyi umursamıyor gerçekten herkesin amacı yalnız kalmamak insanlar çok bencil ya da bana öyle geliyor bilemiyorum artık yoruldum...
Ben seviyorum yalnız kalmayı yalnız manzara seyretmesi sessizliği dinlemek güzel oluyor
Hem yalnız olup hem yalnızlığı sevememek kötü olur ya.
Allah sabır versin diyeyim o zaman.
Her durumun kendine göre handikapları oluyor. 🙃
Bir aydır yalnız yaşıyorum. Uzunca süredir hayatımda kimse yok. Ama kendimi tam anlamıyla yalnız hissetmiyorum çok şükür..
Her zaman ama bazen cidden dank ettiği de oluyor özellikle canım sıkıldığında bunu düşünürüm hep aklıma geliyor
Allah varken asla yalnızlık çekmem elhamdülillah
Ara ara hissederim özellikle anlaşılmadığım durumlarda
Kalabalıklar içinde de yalnızdır insan. İnsan ruhunu yalnızlaştıran insanlar var çünkü.
Yalnızlık hissi anlaşılmadığını hiss etdiğinde gelişir. Ben de bu durumu sık yaşıyorum
Çoğu zaman; ama en çok aşksızlık krizinden normalinden daha fazla hissediyorum.
Yalnızlık bir yerden sonra bağımlılık yapıyor, kafana göre takılıyorsun, iyi bence
@donsuzfilozof_ oğlum ben sensiz hep yalnızım lan
Hadi hadi kandıraman beni 😂
@DonsuzFilozof_ tamam tamam sen bensiz hep yalnızsın🤣
İş yerinde yalnız hissediyorum bazen, evde ve özel hayatımda pek değil..
Sürekli yalnız hissediyorum kendimi. Bu duygudan nasıl çıkılır hiç de bilmiyorum🥲
Özellikle bu korona salgınından sonra toplumdan kopmuş gibiyim.
Yalnız hissetmiyorum
Çok güzel.
18 yaşımdayım 18x365x24x60x60x10 kadarlık süre zarfında
Yalnızım lâkin hiçbir zaman kendimi yalnız hissetmiyorum.
Yalnız değilim ben kendime yeterim😉
İşte bu ya :)
Resmen yanlizlik icin dogmumusum
Sıkıcı mı?
Bazı bazı ne awk suriyeli misin
🙃⚫🙃⚫
Kalabalık ortamlarda kendimi hep yalnız hissederim
İnsan yalnız doğar yalnız ölür bu yüzden hep yalnız hissederim
Kimseye anlatamayacağım şeyler yaşıyorum bu yüzden yanlız hissediyorum...
Her zaman..
Doğuştan yalnızım çok seviyorum
Hemen hemen her zaman.
Sabah öğle ikidi akşam yatsı
Her zaman yalnız hissediyorum
Müzmin Yalnızım
Çok sık olmaz
Her zamandan biraz daha fazla 😏
Hiç yalnız hissetmedim bugüne kadar.
Hissetmiyorum. 1 gün hissedip kafa dinlesem keşke
Hiç hissetmiyorum, yalnız da değilim zaten.
Yalnız iyi bişey bence bir yandan
Her zaman yalnızlık hissi çekiyorum
Guvendiklerim yamuk yaptığı her zaman
Eskiden Çok Yalnızdım Ama Şimdi Toparlandım Şükür
Her zaman insan sevmiyim 😀
İnsan sevmeyince kaçınılmaz son.
Bazen.
Bazen yalnız hissediyorum evet
Her zaman
Her zaman
Ben varken bilemi ☹️
sen yokken
çoğu zaman
Yalnızlık çoğu zaman iyidir iyi 🥳
her zaman her saniye
Her zaman
Yalnız hissetmiyorum
çoğu zaman.
Yalnız hissetmiyorum direkt yalnızım
Cok az
Her zaman
İnsanlar kötü
her zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?