Bana bugün dediler😔
Ananas nasıl yemek yapacak ah ah dertler derya oldu a dostlar😪
Ananas nasıl yemek yapacak ah ah dertler derya oldu a dostlar😪


Bedenen büyük olumsuzluk olarak dizimle alakalı sorunlar yaşadım ve o dönem incinmişsinden çok daha fazlasını söylediler. Büyük acılar, tedaviler sonrasında başka sorunların ne kadar önemsiz olduğunu anladım. İnciniyoruz. Acıtıyor bazı şeyler ve hayatımızı buna göre şekillendiriyoruz. Şikayet etmekten ziyade anlatılmak istenen konuya odaklanıyorum artık. Keyifli geceler..
Çok geçmiş olsun ya üzüldüm aşçımız gitti desene ya valla çok üzüldüm ama şunu da diyeyim ojeni kıyafete uydurman da çok tatlı olmuş yakışmış 😂😂😂😍😗❤🦋ben en son geçenlerde belimi incittim
Hüğ teşkür ederim kendimde masumlar apartmanı Gülben'i gördüm ahsjs
Allah seni ya bahar candan oluyon ya gülben sende 😂😂😂😂😂😂😂😂
Bahar candan bir numaralı idolüm
Ciddi olamazsın dimi 😂
Şimdi kalkıp trigonometri mi anlatayım size aaaağ
Sen bu sevdadan vazgeç başka idol mu yok ananas:))
Geçmiş olsun.
Ben tam 4 ay önce kırıldım daha da ben iflah olmam.
Onun dışında beni inciteni hayatimdan tamamen çıkardım. Daha incinmem.
Teşekkür ederimm
Çok iyi yapmışsın
Dün sağ ayak bileğim sol ayağımın diz kapağı ve sol elimin eklem yerim zedelendi sol ayağımın diz kapağında yer alan oluştu hafif diğerleri burkulma zedelenme.
Ayrıca kalçalarımda ayaklarımın kas kısımlarından sanki böyle saçmayla mermi yemiş gibi hissediyorum 🤗🤗🤗
Cevap
70Cevap
Çok geçmiş olsun umarım iyisindir 🌸 :( bana en son incinmişsin demediler
İyiyim teşekkür ederim
Geçmiş olsun 🍁
Hatırlamıyorum ne zaman dediler
Teşekkür ederim
4 ay önce sağ el baş parmağım kazada kırıldığında.. Geçmiş olsun dikkat et kendine
Ouy sana da geçmiş olsun
Teşekkür ederim 💕
Ben hiç hatırlamıyorum. Çok geçmiş olsun bu arada
Teşkürler
Kimsenin demesine gerek yok be ananas, ben bu iyi kalpliliğimle her zaman incinmeye mahkumum.
Yaa deme öyle bebiş iyi kalpli insanlar da bir gün mutlu olucak ben inanıyorum
İnşallah canım, geçmiş olsun bu arada.
Teşekkür ederim 😊
Hayatım boyunca hiçbir yerim incinmedi. Tanrıya şükür kırık, incinme, çıkık yaşamadım. :D
Geçmiş olsun.
Kalbinde mi incinmedi aaa
Teşekkür ederim
Kalbim incinmiştir :D
Ben kendi kendime her gün diyorum 😄 çok geçmiş olsun umarım kısa zamanda iyileşirsin 🙂
Teşekkür ederim
Rica ederim
Geçmiş olsun muz kabuğuna bastın herhalde 🤨
Evet nasıl bildin
Çok geçmiş olsun 🤗 ben inciniyorsam eğer buna kendim izin veriyorum çünkü ben bu kalple daha çok incinecek yapidayim.. ama öğrenmek de benim için incitilmemeyi öğreniyorum yavaş da olsa.. bu saatten sonra kimse daha fazla incitemez
Ergenlik dönemimde bende çok takıp gezdim ilgi çekmek için
Ahsusjs ben de her geçmiş olsuna teşekkür ederim yazarken kendimi ergen gibi hissediyorum ama kendim kaşındım..
oy ananasım oy mangom oy papayam geçmiş olsun
Ahsjsjs teşkürler
rica ederim :)
Yok kavunun karpuzum NCBSKDJWODUW
@l_i_l_i_t_h onları unuttum bak neyse sen tamamladın :D
Oy oy oy ben nerelere gidem
vuaay vuaay ah leee vah leee :D
Kimse demedi çünkü acılarımı kimseyle paylaşmıyorum, geçmiş olsun💐
Seni gerçekten incitmişler bee ben anladım
Kendine dikkat et incinme ✌🏻
Geçmiş olsun.
Uzun zamandır başkası tarafından denilmedi :D
Tişkürler adminim. İncitmesinler tabi
Geçmiş olsun. 💊
Ben kendi, kendime diyorum.
İncitmesinler🥺
Tişkürler
🌟🍍🌟
Çok geçmiş olsun.. :/ ağzı yamuk emoji..
Bilmiyorum ki ne zaman dediler
Bak tam şu an diyorum incinmişsin..
Tişkürler
Çok geçmiş olsun ananasım..
Hemen geçmiş olsuna gelmeliyim.. 👀🌸
Gel bebeğim yatak döşek yatıgorum ühü çurba içir😔
Hemen geliyorum.. 🧏🏻♀️
Geçmiş olsun canım 🌺
En son iki gün önce bir umut ışığı görmediğimde incindim iyleşmem biraz zaman alabilir.
Geçmiş olsun Allah acil şifalar versin. Doktora gitmedim ama ayak tabanım ağrıyor 1 haftadır sanırım bende incindim
Kore gazisi sanki. Bayadır incinmedim spor 'da olmuştu bi ara geçti gitti
Aaa tabi kiiğ ulusal yas ilan edilmeli
Hatırlamıyorum :D
İncinmişsinn
şimdi dendi :o senin neyin var
Bileğim incinmiş😔
geçmiş olsun nası becerdin
Catu diye birisi var bileğimi ters döndürmüş🤪
dua et aklını almamışım o zaman ne yapacaktın :P
Bakırköyde bir odam olurdu😌
Oraya kadar gidebilseydin tabi :P
Bir ambulans ısmarlarsın artık😋
Geçmiş olsun demediler. Tırnakların da çok güzelmiş çok kibar 😇
Bana demediler. Çünkü.. ¿

🫢 geçmiş olsun , tek derdin yemek yapmak olsun 🤨
Geçmiş olsun. Bana da bugün hevesin kaçmış dediler 😒
2 ay önce erkek arkadaşımla (eski) arabada tartıştık kendisi hız yaptı hakimiyetini kaybetti duvara tosladık ayağımı vitese çarptım doktor incinmiş dedi birde ufak yaralar var dedi
Okumuş kadın incinmişsin der tabi abla. Geçmiş olsun
Geçmiş olsun umarım altında yatan bir jilet yarası yoktur
Incinmissin demedi kimse bana direk mina koymuslar dedi etrafimda kimse okumamis baba okusaydi incinmissin derlerdi. d
Okumuş insan seç birazda olmaz böyle
Düştüm yine gece feleğin o kapısına...
Çok geçmiş olsun. Bana 4-5 sene önce "Mental olarak incinmişsin" dediler. Sesimi soluğumu bile çıkarmadım. Malum aşksızlık krizinden içim sık sık inciniyor.
En son sağ kolumu kırmıştım buda sayılır mı?
Ama acı yoktu yine, ufacık bi ağrı olmuştu ilk o güzeldi işte...
Djiwkdkdk okumuş kadın tabi diyemiyo hayatını s... ler qkkskwkej
Oooyyy geçmiş olsun. Ne oldu sana? Acil şifalar diliyorum
Kıyamamm geçmiş olsun ☹️ Bana kimse demedi :( derse ağlarım hüngür hüngür
Hiç demediler🙈
Geçmiş olsun🌷🧚🏻♀️
Teşkürler bebikim
Aşkitoma çok geçmiş olsun
Teşekkür ederim balım
Geçmiş olsun canım. Her gün evren diyor ya...
İncitmesinlerrr
Oyyyy enerjik kızım geçmiş olsun 😢❤️
Tişkürler 😔
Geçmiş olsun.
Bana bunu diyen birisi hiç olmadı. Gerek te yok zaten.
Geçmiş olsun biseyim yok hafif incinmiş sin 😂
Okumuşş kadınn😅hayatını skmişler diyemedi. İncinmişsin dedi bana😂
Kimse bana incindin mi? demedi. Geçmiş olsun
çok geçmiş olsun.. bir süre s'aldıramayacasın demekki🙃
Geçen sene ocak arkadaşımı dövdüm alçıya aldılar sağ kolu
Geçmiş olsun dememle geçmez umarım kısa zamanda iyileşirsin bana kimse incinmişsin demedi
Sabah dediler. Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Oje sürebilen ananas yemeğide her türlü yapar.
Ojeyi şimdi sürmedim ama bence de her türlü yaparım
Geçmiş olsun birananasaldırdım
Sağ olun kralım
Hatırlamıyorum. Çok geçmiş olsun.
Okumuş kadın hayatını... Diyemedi de incinnmissin dedi
Kanka ojenin marka ve numarası nedir
Yarın sabah söyliyim bebiş
Bekliyorum
Flormar full color fc04 rose i hold
Sağ ol
yemek yapma söyle hazır :d bunudamı biz söyleyelim
Dışarda yapılan yemekleri çok sevmiyorum yimemm
ozaman ben yapayım sana bir çorba ayıpsın kral
Allah razı olsuk
Amin cümlemizden
Denilmedi ama bugun birisine dedim @Saddov
Geçen gün haklıydılar
Covit zamanı 1 ay yatınca... Geçmiş olsun 🥰
Çok yakın bir zamanda
Ayy çokk geçmiş olsunn
11. Sınıfta bir kız arkadaşım demisti. 17 ydim o zaman
Kolunu kanadını kırmışlar minnoşun 😔
Kimsen olmayınca soranda olmuyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?