Çok kötü bir depresyondayım, sebebi hiç kimse beni sevmiyor. Nasıl atlatırım?

Ilac kullaniyorum uzun suredir. Hic bir sey eylenceli gelmemeye basladi. her seyden sikiliyorum. erkek arkadasim pes etdi benden. cok mutsuzum. onu cok ozluyorum.

Nasil un uturum onu bu sureci nasil hizli atla ta bilirim?

Çok kötü bir depresyondayım, sebebi hiç kimse beni sevmiyor. Nasıl atlatırım?
Cevapla