Hedeflerine, özgürlüğüne odaklanmış biriyim. Arkadaş gruplarım, flortlerim yok; önceliğim bunlar değil.
Şu anlık iletisimle ilgili bir sorunum yok. Girdiğim her ortamda arkadaş bulabilirim ancak benimle aynı kafada olan kişiler bulmak zor. Çoğu oldukça karamsar, hedefsiz ve kişiliği tam oturmamış. Beni de olumsuz etkiliyorlar. Ben de uzak durmaya çalışıyorum. Buraya kadar sorun yok ancak
ilişki isteyeceğim zaman birine şans verdiğimde o ilk olacağı için çok bağlanırım diye cekincem de var. Bir daha bu yaşlara gelinmeyecegini de biliyorum. Bu seçim iyi mi kötü mü farklı bakış açılarından görmek istedim.
Şu anlık iletisimle ilgili bir sorunum yok. Girdiğim her ortamda arkadaş bulabilirim ancak benimle aynı kafada olan kişiler bulmak zor. Çoğu oldukça karamsar, hedefsiz ve kişiliği tam oturmamış. Beni de olumsuz etkiliyorlar. Ben de uzak durmaya çalışıyorum. Buraya kadar sorun yok ancak
ilişki isteyeceğim zaman birine şans verdiğimde o ilk olacağı için çok bağlanırım diye cekincem de var. Bir daha bu yaşlara gelinmeyecegini de biliyorum. Bu seçim iyi mi kötü mü farklı bakış açılarından görmek istedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer