
Evet, giderim
Hayır, tırsarım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Yolumun uzerinde mezarlık var gündüz bile olsa içinden geçmeye kalktığımda sanki birseyler beni engelliyormus bariyere takılmış gibi oluyorum ancak dışından geçtiğimde böyle hissetmiyorum düşündüğüm için olsa diycem düşünmeden girmiştim o yola birden hissettiğim bir histi geri döndüm dışından dolandım böyle bir rahatlama yok yani yol geçen hanı değiliz maksadın okuma olmayacaksa bu yolu kullanma gibi mevtalarin ağırlığı bana çöküyor kullanmaktan vazgeçiyorum
Hepimiz birgün öyle sessizliğe gömüleceğiz. Yaşarken kıymetimiz bilinmiyor belkide bizde bilmiyoruz ama sonra ölünce sessizliğe gömülüp gideceğiz. Bu yüzden insan yaşadığı anın tadını çıkarmalı dünyalık işler için üzülmemeli size hakettiğiniz değeri verenle , beraber olmalı. Sizi yoran insanlardan hiç tereddüt etmeden uzaklaşmalı. Hayat kısa ve nefesimiz çok kıymetli. Mezarlıktan korkmuyorum Mecbursam geçerdim.
Hayır değiştirmem, ölüden değil diriden korkmak gerekir.
Gerçi ben ikisinden korkmuyorum. Mezarda bile uyurum en güvenli yer bana göre...
Hayır tabi ki benim için daha iyi olabilirdi bu tarz yerleri seviyorum yani karanlık ve ürkütücü yerleri. ayrıca gideceğim yoldan vaz geçmezdim yani sırf bu yüzden. bu yüzden de devam ederim. önemli olan kötü insan çıkmasın karşıma
Cevap
13Cevap
Hayır değiştirmem. Gecenin bir vakti mezarlığa gitmiş adamım :D öyle bir korkum yok. Ölülerden çok dirilere dikkat etmek lazım :)))
Gece mezarlığa tek başına girebilecek cesarete sahip misiniz?
Ölülerden değil yaşayanlardan korkmalı. Mezarlıklardan tırsmıyorum
Ooo yaşayanlardan korkuyorsun yani 😱
Evet tıslayanlardan korkuyorum :D
Hahah mecazi anlamda mı gerçek anlamda mı :D
@Catutigernos miiijazz :D
Vay be sosi de yılan insanlardan korkar olmuş :o başımıza taş yağacak :o
@Catutigernos bazısı zehirli şimdi panzehir aramakla uğraşamam hajs
hahaha sen şuna korkuyorum desene :o hiç beklemezdim senden bu lafları duymayı :o
Tir tir titriyorum hsjsj
abowww kim seni bu kadar sindirdi çabuk söyle :o
Sus be djkd 😃 beni kim sindirecekmiş, ben hala burdayım alnım açık yüzüm ak
hahaha yoo daha yeni bildiğin tırsıyordun :o ben sana soruyorum kim sindirdi de bu kadar tırsak oldun :o Karadeniz kızı gözü pek korkusuz olur oysa ki sen niye böyle oldun :o
Catut uğraşma benlen :D yakarım bu gezegeni
hahah hadi bir yak göreyim nasıl yakıyorsun :D
Yılaaan
hahah efendim kuzum :P neyse Narcos sövecek şimdi :D bildirim seline tutmayalım adamı :D
Değiştirmem yolumu nasıl olsa herkesin gideceği yer eninde sonunda orası. Fatiha okur giderim yoluma...
Yanlış oylama yaptim😂😂😂gündüz giderim de gece asla gitmem korkarım ben bir kere basima geldi hiç tanımadığım bir beyin koluna sarılmıştım 🙈🙈🙈🙈😂😂😂soruların bu aralar neden hep beni ürkütüyor @bynarcos
Yalnızsam değiştiririm ama yanımda biri varsa değiştirmem.
Ahaha her gün mezarlıktan geçiyorun iki kez. Metrobüs Şehitlik de napalım bir Fatiha okuyorum zaten kalabalık. Gece hoş olmuyor ama bir kere girmiştim mezarlığa tek başıma simsiyah iri iri solucanlar ve hamamböceği çıkıyor
Gündüzse korkmam illaki yolda insanlar vardır bu güven verir korku yapmaz ha kast etidyniz akşam vaktiyse deyişdirirm eyer alternatif yol yoksa yanıma birini alırım yda kulaklkla yüksek sesli müzik dinlrm bilemirm
Mezardan, mezarlıktan kime zarar gelir? Terör saldırısı mı yaparlar, içkili araç mı kullanırlar? Çocuklara, kadınlara tacizde mi bulunurlar?
Ölüden değil diriden korkmak gerek
Normalde değiştirmem, ölülerden korkmam. Ama artık nerde ne ile karşılaşıp, nasıl sorun yaşayacağımızı bilmediğimiz bir yerde yaşıyoruz. Bundan kaynaklı değiştiririm.
Hayır, yolumu değiştirmem. Yanından geçerken dua ederim ölenlere. Hatta tanıdıklarım yatıyorsa da arabayı durdurup ziyaret ederim onları ¢
🌌Yürüyerek teksem büyük ihtimal değişirdim yolumu.
🌌Arabada teksem değişmezdim.
🌌Yanımda biri varken yürüyerek gidiyorsak yine değişmezdim.
Birçok gidenin her biri memnun ki yerinden, Birçok seneler geçti dönen yok seferinden. Demiş Yahya Kemal Beyatlı...
Ölüden değil diriden korkmak gerekir bence..
Yok değiştirmem ya ben yok musallat olurlar yok ses çıkıyor gibi şeylere inanmıyorum, korkmam.
Açıkcası gündüz ise asla korkmam, gidip kuran okuyorum dedem var dayım var kabristanda. Ama gece korkarım nedensizce 🙄🤷♀️
Yolumu değiştirmeye gerek duymam. Sadece çok tenhaysa bu durum beni rahatsız eder. O da mezarlıktan dolayı değil tenha olmasından kaynaklı.
Ne olacak Allah aşkina. Birgün o mezar da bende olacagim.
Ölülerden degil dirilerden korkmak gerek.
Hayır , gerekırse mezarlıktan bile geçerim ki mezarlıkta sabahladıgım cok oldu.
Ölüden kime ne zarar gelmiş ki 🤔
Değiştiririm. Karanlıktan korkarım hele gece vakti mezarlıktan daha çok korkarım. Geçersem müsait bir mezara ben de girerim artık
Mezarlıktan korkmam, hatta orada uyurum bile. Dirisinden korkmadığım insanın ölüsünden niye korkayım
Değiştirmem korkmuyorum böyle şeylerden. Bilimsel yaklaşıyorum…
Önceden tereddüt ederdim sonra zamanla daha baskın canımı yakan duygularla baş ettikçe geçti
Ölüden değil diriden kork der hep büyükbabam. Değiştirmem.
Gündüzse önünden geçiyorsam bir fatiha okurum ama içeriye girmem
Teksem yolumu değiştiririm yanımda biri varsa geçerdim
Mezarlıklardan korkmuyorum ama oralar genelde tenha olduğu için kullanmam
Değiştiririm tövbe 😅 gündüz sorun olmaz da gece uğramam mezara 😨
Yolumu değiştirmem geçerim geçerken bifatiha okurum sonumuz zaten mezarlık
Mezarlığı huzurlu buluyorum. Bir gün gideceğimiz yer sonuçta korkmanın anlamı yok o yüzden. 🙃
Hayır, giderim bildiğim tüm duaları okuyarak.🙄
Mezarlıktan korkmuyorum.. gece gündüz farketmez.
Hergün yürüyüş yolumda mezarlık var. Başıma bir şey gelmedi. Zaten mezarlıkta şehrin içinde sorun yok.
Değiştirmem, devam ederim..
Ben mezarlıktan hiç korkmam.
Giderim ölülerden korkulmaz
Görselde ki gibi ise evet
herkesin sonu orası değilmi.. er ya da geç gideceğin yeri bilmek iyidir..
Yoo neden degistireyim , hepimiz bir gun ölümu tadacagızz ve onların ruhuna da fatiha okurdum ölumden degil yaptıgimiz günahlardan korkalım..
Bu saatten sonra değiştiririm 😂
Yaşayanlar kadar ciğerimi yakmazlar..
Hayır yolumu değiştirmem devam ederim
Neden değiştireyim ki
Böyle bir mezarlık olsa asla geçmem
Ayy evet korkarım ben 🥺
Napcak ölü insanlar yiyecek mi bizi
Ölülerden değil dirilerden korkacaksın.
değiştirmem. dua ederek geçer giderim.
Hayır değiştirmiyorum
Mezarlıklardan, ölülerden korkmuyorum.
Giderim bana bir zararı yok
Hayır değiştirmem.
Besmele cekip gecerim
Neden değiştireyim yahu
Her akşam mezarlığın yanından geçiyorum zaten.
Evet giderim. Ben severim mezarlık falan.
Tirsmam, çok severim.
Kücükken mezarlkta kaybolmustm korkuyorm
Adımı bile değiştiririm ne yolu👍🏻
Bir buçuk sene düzenli olarak gece tek başıma kulaklıkla yürüyüş yaptım asla korkmam
Aksam gitmisligim var kimse yokken korkmuyorum
Yoo seviyorum ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?