Gece mezarlığa tek başına girebilecek cesarete sahip misiniz? Gece mezarlığa tek başına girebilir misiniz? Ben daha yeni 3 gün önce vefat eden dedemin ruhuna fatiha okumak için köy mezarlığına tek başıma girdim.
Gece mezarlığa tek başına girebilecek cesarete sahip misiniz?
Yani ölülerden korkmuyorum ama diğer varlıklardan korkuyorum o yüzden pek gitmeyi tercih etmiyorum Ama köydeki mezarlığa gittim 7 sene önce Köye gitmiştim dedemin mezarına Orada bir Yasin okuyayım dedim Bir de canımda sıkındı Akşam karanlık olana kadar kalmıştım Nasıl cesaret etmişim bende bilmiyorum
Çocukluğum mezarlığa sıfır bir evde geçti. Bu hayatta beni koşulsuzca sevmiş, korumuş, büyütmüş olan en değerlim yatıyordu o mezarlardan birinde. Dizine yatıp masal dinlediğinizin, günü geldiğinde mezar taşına yatınca anlarsınız ne demek istediğimi..
Abdest alıp gidersen bişey olmaz. Mezarlıktaki insanlar bizi görüp duyuyorlar önemli olan ruh zaten beden değil. Soruya gelecek olursam gidemem sanırım çünkü bişeyler görmek kaçınılmaz olabilir hele bide abdest alırsam sohbet koyu olur. 😂
Bunu cesaret olarak değil Geriden gelen zekalılik olarak görürüm. Lüzumu yok bu tür soytariligin Gündüzler çuvala girmedi... Gündüz insana aittir Geceler ise insan dışı varlıklara... Cesaret gösterisine çıkan soytarıyı.. Cin öperse mezarlikta... Görür o zaman dünyanın kaç bucak olduğunu... Akıllı olmakta fayda var
Nasıl gece yarısı misafirliğe gidilmezse mezarlığada gidilmez herşeyin bir vakti saati vardır... uygun vakitleri gitmek daha evladir...
Gece kesinlikle kendi köyümde olan mezarlık yanında ki yoldan bile geçmiyorum çünkü dün yanımda olan kişinin orada olduğunu bilmek çok ürkütücü bir his...
Ölüm haktır Rabbim bizlere hayırlı hayat ve hayırlı ölüm nasip etsin inşaallah ancak her ne olursa olsun ölümün yüzü soğuk ve ibretliktir...
ay valla ölülerden değil dirilerden korkcaksın. Gündüzse sorun yokta gece ne bileyim rahatsızlık veririm gibi geliyor korkmaktan değilde onlara rahatsızlık vermek istemem ☺️ ay valla ölülerden değil dirilerden korkcaksın
Gerçekten profil resmin ürkütücü, saygısızlık yaptığımı düşünmüyorum belki biraz abartmış olabilirim sadece, bu resmin daha güzel bence bunu kullanmalısın 😊
Hayır bu uygulamada sorun var gercekten başka resim kullanıyordum onada öyle dediler bunu koydum o bu iyiymiş felan bekle bunudna fotosunu link olarak atıcam gör farkı
Bana geceleri gitmek daha iyi geliyor nedense gündüzleri özellikle yaz ayları güneşin altında insan rahat rahat ağlayamıyo bile dkgkskd günün yeni battığı saatler en iyisi bence
Başın sağolsun kardeşim.. Allah rahmet eylesin.. Gece mezarlığa girme konusuna gelince; neden korkuyoruz ki? Eninde sonunda bir gün oraya gitmeyecek miyiz?