Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Evet cisimler ile iletişimim çok iyidir. bilgisayarım ile sürekli konuşurum mesela, oda benimle konuşur. bazen de mesela telefonum ile iletişim kuruyorum.
şaka bir yana genelde insanların çoğu iletişim kurmayı bilmiyorlar. yani insanların hastalığını kullanıp bunun reklamını yapıyorlar sadece.
Herşeyle değil ama bazı şeylerle konuştuğum olur ama onlar konuşamaz dinlerler sadece belkide bu yüzden iletisime geçiyorum onlar sadece dinliyor yargı yok alay yok sitem yok offf çok konuştun yok bazen bir kitap bazen ayna bazende peluş bir ayıcık adamda başka bahane bulamamış adam olsaydı da karısıyla iletişime geçseydi
Sana katılıyorum. Sürekli psikolojisi bozuk bireyler üzerinden prim kasıyorlar. Geçenlerde psikolojisi bozuk bir suçluyu çıkarmışlar, bir hafta boyunca uzattıkça uzattılar. Mide bulantısı sebebi bu programlar.