Doğa üstü varlıklar ile nasıl iletişim kurulur hiç düşündünüz mü ?

arkadaşlar sizce doğaüstü varlıklar ile nasıl iletişim kurulur? cinler ile iletişim kurulduğu gibi melekler ile nasıl iletişim kurulur? cinlerle mi yoksa meleklerle mi iletişim kurmak daha tehlikelidir? melekler ile nasıl iletişim kurulur? allah herkese bir cin dost vermiş midir... ? bu tür varlıklar ile dost olunur mu?
Doğa üstü varlıklar ile nasıl iletişim kurulur hiç düşündünüz mü ?
Cevapla