Uzaylı varlıklar insanlar arasında kanallık ile ile iletişime geçiyorlarmış ve mesajlar veriyorlarmış bende onlarla nasıl iletişime geçebilirim?

Bilginiz var mı?Ashtar Sheran isimli bir uzaylı üstad varmış kendisi bütün dünya dışı uygarlıkların komutanıymış ve oda insanlar arasında kanallık ile mesajlar veriyormuş biz insanlara kollektif bilince yükselmemiz ve uyanmamız için ve farkındalığımız artsın diye diğer dünya dışı varlıklarla insanlar arasında kanallık ile mesajlar veriyorlarmış ben şu anda 20 yaşındayım bende kristal bir çocuk olduğuma inanıyorum küçükken.Dünyadışı varlıklardan verilen mesajların bulunduğu web siteler ve bloğlar varmış.Işık işcisi olmak istiyenler ve ışık işçileri onlarla iletişime geçiyorlarmış önce meditasyon yapıyorlarmış sonra onlarla iletişime geçiyorlarmış.Hatta Akaşa yayınlarının dünya dışı varlıklarla ve onların verdiği mesajlarla ilgili kitapları varmış.Uzaylı varlıkların verdiği mesajlar bize yardım etmek içinmiş.Onlar da özgür irade yasası varmış ve bize karışmıyorlarmış özgür irade yasası için.
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşımı büyütmek istedim o yüzden yaşımı 30 yaptım ama 20 yaşındayım şu anda. Komutan Ashtar Sheranın bir mesajını okudum bir web sitesinde mesajının bir kısmını buraya kopyalıcam.
Güncellemeler
+1 yıl
Sizi bütünün sevgisiyle selamlıyorum. Sizler ışık dostlarımız bugün yeni bir dönemece gelmiş bulunuyorsunuz. Sizler için yeni ve süprizlerle dolu bir zamanın başlangıcını müjdeliyoruz. Yapılacak olan toplantı da bu zamanın yeni müjdeleri size bildirilecektir. Artık enejinizi daha aktif kullanabileceğiniz bir zaman başlıyor. Gittikçe güçlenecek ve uyanış yolundaki adımlarınız hızlanacak.
Uzaylı varlıklar insanlar arasında kanallık ile ile iletişime geçiyorlarmış ve mesajlar veriyorlarmış bende onlarla nasıl iletişime geçebilirim?
Cevapla