ben asla dalamam.. gece 1 gibi uzansam bile film falan izlerim, videolara bakarım derken hop sabah 4-5 olur

Anında dalarım.
Cıks, baya çabalamam lazım :/
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ben asla dalamam.. gece 1 gibi uzansam bile film falan izlerim, videolara bakarım derken hop sabah 4-5 olur

Maalesef yattığım gibi uykuya dalamıyorum. uyumam genel olarak 1 saat sürebiliyor bazen daha fazla. ve bir kez uykum kaçarsa da bir daha saatlerce gelmiyor. o yüzden uykumu düzenlemek çok zor oluyor benim için. bu yüzden dikkat ediyorum uykumu düzenli olmasına.
özel harekat birimleri operasyondayken,30 dakikalık uyku molasında 2 dakikada uyumaları gerekiyor ve bunun için olay şu, yüz kaslarından başlayarak tüm kaslarınızı gevşetiyorsunuz ama bütün kaslar. ve ben bu taktikle 2 dk içeriisnde kesinlikle uyuyorum, en önemlisi de 00.00 mutlaka yataktayım
Son 2 haftadır sabahın köründe derse girdiğim için erkenden bayılıyorum. Bu akşam arkadaşımla dışarı çıktım enerji geldi. Şimdi sabaha kadar uyku tutmaz djsjs Normalde de zor uykuya dalan bir insanım. Çok yorgun olmam gerek direkt uykuya dalmak için.
Kafamın içi ne kadar dolu olursa olsun acımıyorum. Kafamı yastığa koyar koymaz uyurum. Sadece bu konuda netim zaten. Başka bir konuda perişan haldeyim.
Şans şans
Cevap
32Cevap
Kafamı yastığa koyduğumda hayata gözlerimi yumarım yani bilinçli olarak uyumam bayılıyorum resmen tık diye gidiyorum.
Kafam yastığa değdikten itibaren 1 dakikada uyurum
İmkanı yok aynı senin dediğin gibi şimdi yatsam 4 5 i bulur uyumam.
Yok ben yıllardır uyumuyorum shs Keyifli geceler.
Çok güzel uyurum.. Dert yok tasa yok düşünecek kimsem de yok kedimden başka, love falan zaten Allah kurtarmış
Kafamı koydummu bı 5 dkya uyuyom
beş dakikamı alır maksimum, löp diye rüyaya dalış yapanzi
kıskanma karşim
Eskiden imsonmia hastasıydım, kafam motor gibi çalışırdı, bunun yüzünden uykuya dalamazdım. Şimdi aştım şükür çok güzel deliksiz uykular çekiyorum
Nasıl aştın imsomnia'yı?
Spraktin diye bir şurup vardı. İştah açıcı etkisi vardı aynı zamanda uyku da getiriyordu. Onu kullandım bir ay falan ondan sonra uyku problemi gitti
Anladım sağol
Pek mümkün değil. Eskiden ben de saatlerce uyuyamazdım. Düşünceleri biraz saydam hale getirince daha rahat uyuyorum
Uyurum çok da iyi uyurum 😄 önceden kafama bir şeyler takardım şimdilerde hiç bir şey düşünmüyorum şükür kafam rahat
Çok ama çok hızlı dalarım. Sabah kalktığımda telefonu yerlerde bulduğum da oldu telefonun yüzüme düştüğü de 😄
Seve seve 😊 isterseniz sakinleştirici bitki çayları deneyebilirsiniz yardımcı olur belki
Bazen evet, bazen hayır. Dertliysem ya da kafamda zibilyon tane düşünce varsa -ki hemen her zaman böyle oluyor- kolay kolay uyuyamam. Önce o düşüncelerimi toparlamam ve bir sonuca varmam gerekiyor ¢
Uyumak istediğim an uyurum, hiç uykum olmasa da dahi uyumalıyım deyip yatmam yeterli, bu konuda gerçekten hiç bir zaman sorun yaşamadım, Sanıyorum bunun sebebi işimin sürekli beyin yoran bir iş olması ile ve sürekli kitap okuyup, sözsüz müzikler dinlemekten olabilir, kafama bir şeyleri bilhassa uykumu kaçırmaya değmeyecek gereksiz önemsiz şeyleri takmaya fırsat vermiyorum kendime.
maalesef hayır. Telefonu bırakırsan uyursun diyen çok oldu, öyle de denedim ama sonuç aynı. En az 1 saat sonra uyuyabiliyorum. Bazen sabahlıyorum da.
Arkadaşım komandoların uykuya dalma tekniğini anlattıktan beri mis gibi sızıyorum aga.
Şöyle, rahat bir pozisyon bulduktan sonra hiçbir kası oynatmadan duruyorsun, kısa sürede sızarsın dene gör.
Evet dalabiliyorum ama eğer yarın önemli bir şeyim varsa erken kalkmak için kendime önce şunu diyorum "saat 8:30 da uyanmalıyım" 😄
Bunu daha çok spor günlerinde yapıyorum 😄
Ben istediğim her saat uyuyabilirim mesela uyanırım 5-10 dk sonra tekrardan uyumak istersem yine gidip uyuyabilirim 🥳
Hayır yatakta en az yarım saat kıvranıyorum öyle yatıyorum. İnsanlar nasıl direkt yatabiliyor hayret ediyorum🙃
Bİ hayal kurayım veya Bİ yarım saat sonra kalkayım diyorum yattığım gibi sabaha kadar uyumuş oluyorum sinirim bozuluyor :D
Valla eğer erken kalktıysam ve gün içinde yorulduysam çat diye dalarım da bazen beynim çalışmayı durdurmuyor o zaman uyku haram oluyor :/
Çok yorgunsam uyuyamam bir tık az yorgunsam yarım saat içinde uyurum , iki üç saatlik uykuda geçen süreden sonra hemen uyanırım.
Uyu-ya-mı-yo-rum!
Yorgunluktan ölüyorum ama uyandım erkenden. Yorgunluktan uyuyamıyorum bu sefer de
Her türlü uyku yok bana
Çok nadirdir.. uyumadan önce ve uyandıktan sonra en az 1-2 saati uyanık geçirmem lazım öbürtülüsü günah
Ben de genel de yatıp 3e kadar telefonda takılır saçma sapan videolar izlerim bunlar genel de nasıl yapılır videolarıfalan oluyor
Telfonla uğraşmıyorsam 5-10 dkkya dalarm genelde telfnla falan uğraşırsam geç
Uykum geldiyse koyarım kafayı 5 dk da dalarım. Yaşadığım olumsuz şeylerin uykumu kaçırmasına müsade etmem. Kafamı o kadar yoramam.
Dışarıdan gelen etkenler yoksa (ışık vesaire) hayal kurup uyuduğum için kolay uykuya dalabiliyorum.
Bir konuya üzülmedim ise canım sıkılmaz ise kafamı koyduğum gibi uyurum
Uyumak istersem daha kafam yastığa ulaşmadan uyuyorum
Mümkün değil şu tak diye uyuya kalanları hep kıskanmışımdır
Aşksızlık krizini kafama takınca 3 saat geç uyurum, haricinde anında uyurum.
Hayır, biraz sosyal medya postlarına bakar, ekşiye bakar, öyle uyurum.
cut.
Uykuyla pek aram yok. Çok yorgunsam anında uykuya dalıyorum.
12 de girsem 3 te anca uyuyorum ki şakasız durum bu ya
Saçma şeyler izliyorum uykum gelmediği zaman. İzlerken uyuya kalıyorum.
Olabildiğince uyanık kalmaya çalışıyorum uyku boğuyor insanı
Eğer bir sıkıntım varsa zorlanabilirim ama normalde hızlıyımdır uykuya dalma konusunda:)
maalesef hem zor uykuya dalıyorum hemde en ufak seste uyanıyorum
Maalesef hemen uykuya dalamıyorum , uykumun gelmesi baya zamanımı alıyor.
Telefon falan olmasa bile düşünmekten uyuyamıyorum maalesef
Keşke hemen dalabilsem ama kafamda binlerce şey dönüyor
Uzun uğraşlar sonucu anca uyuyabilirim
Acaba mete admin bekar mı
Bekliyorumm 😄
Uyurum hemen insanlar kafaya takılacak kadar önemli değiller 😌
O zaman dünyadaki hiçbir şey uykumdan daha önemli değil 😀
Anında uyurum saniyesinde
Keşkeeeeeeee nerdeeeeeee kırk saat tavana bakıyorum 😔
ben 2 saat bir sağa bir sola dönüyorum baktımki uyuyamıyorum telefona bakıyorum telefondan sıkıcı hikayeler okuyorum uylum gelsin diye öyle uykum geliyo
Keşke uyuyabilsem ama dalmak en az bir saatimi alıyor hatta sıkça tüm gece uyuyamadığım da oluyor ki uyusam da saat başı uyanıyorum o yüzden uyku ilacı kullanıyorum
iki üç dakika içinde mutlaka uyurum.
sabah da kaçta kalkmak istiyorsam onu düşünürüm ve istediğim saatte kalkarım.
Hayır. Gözlerimi kapatsam bile göz kapaklarımda beni birazda olsa kırıp inciten hayatımdan kesitler beliriyor
Aklımda kitap yazıyorum
Burayı bırakıp dalmak mümkün değil
@KızlarSoruyor bak cınım nasıl seviliyorsun 😍
Aynen öyle çekirdek misali bulaşınca bırakılmaz 😂
O zaman bizden bir kalp geliyor <3
Teşekkür ederim harikasınızz❤❤❤❤❤
Bazen evet bazen hayır... Okuldaki yoğunluk, yorgunluğa bağlı oluyor.
Evet uyurum 5-10 dakika içinde..
Tabii ya alırsın bence diğerleri gibi alamassn
Ben de hemen uyuyamam..
Hayır uyuyamam bi saat sürer
Yatağa girer 1-2 saat telefona bakar anca yatarım
Direkt uyurum valla 😅
Kafamdaki sesleri susturunca ancak
Hayır en az yarım saat uyumak için çabalarım
Çok yorgunsam pat diye gidiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?