Bu kadar igrenc bir hayatim varken nasil iyi hissedebilirim?

Hickimsem yok ayrildigim kisiyi ozluyorum o beni zerre takmiyor evde anne babamın gözü önünde ağlasam mesela görmezden geliyorlar arkadaşım da yok beni umursayan 1 kişi bile yok

Bu kadar igrenc bir hayatim varken nasil iyi hissedebilirim?
Cevapla