Psikolojim mi bozuk yoksa başka bir hastalığım mı var?

Benim bi sıkıntım var. 1 haftadır Kalbim de bir ağri var koluma ve sirtima vuruyor. Doktora gittim. Bir sey yok dedi ama hala devam ediyor. Gunduzleri hiçbir şeyim yokken geceleri uyuyamıyorum. Geceleri akşamları ağlıyorum kendimi ölecek gibi hissediyorum. Kalbim hızlı hızlı atıyor. Durup dururken geceleri huzursuzluk çöküyor içime. Durup dururken eski anılar geliyor aklıma, kendimi ölecek gibi hissediyorum. Ne yapmaliyim sizce baska bi hastalik belirtisi mi yoksa psikolojik bir şey mi bu yaşadıklarım. Psikolojik bir şeyse destek almalı mıyım? Ailem senin bi şeyin yok diyor. Yakin bi zamanda akrabam vefat etti ben onun ölümünden etkilendim. Acaba bu yaşadıklarım onun bi etkisi mi? Ne yapmalıyım?

Psikolojim mi bozuk yoksa başka bir hastalığım mı var?
Cevapla