Yaşlı ve çirkin insanları gördükçe, bazen ben de düşünüyorum. Ama çok'ta endişe etmiyorum. Fakat yine de bir erkek olarak, yaşlanınca daha genç ve güzel kadınların ilgisini çekemeyecek olmak, pek te hoş bir duygu olmaz.


Yaşlı ve çirkin insanları gördükçe, bazen ben de düşünüyorum. Ama çok'ta endişe etmiyorum. Fakat yine de bir erkek olarak, yaşlanınca daha genç ve güzel kadınların ilgisini çekemeyecek olmak, pek te hoş bir duygu olmaz.


Çevre de benimle birlikte yaş aldığı için sanırım bunu hissetmiyor pek insan. Yaş aldıkça zamanın önemi daha iyi kavranıyor. Materyallere önem vermiyorsun, hayatı dolu dolu yaşıyorsun. Güzellik arkada kalıyor.
Evet bu konuda endişelerim var , hepimiz yaşlılığı ve ölümü tadacağız ancak kadınların durumu erkeklere oranla biraz daha kötü,
genç yaşta her çocuktan sonra çatlayan bacaklar , pörsüyen memeler alınan kilolardan ötürü erkeklere oranla bu işe daha erken başlıyoruz
45-50 yaş arası menopoz denen vücut fonksiyonlarının değişikliği ile kemik erimesi cinsel isteksizlik ve ciltte ciddi bir kuruma pörsüme ve metabolizmanın yavaş çalışması bizi sizden daha önce yaşlılık düşüncesine hazırlıyor bence. Hep birlikte yaşlanıyor olmamız tek teselli
Sevilen kadın her zaman güzel olur.😍
Düşünmesi hoş değil ama gencim güzelim çıtırım şu an bunu düşünüp dert edemem abın tadını çıkarıyorum💖
Korkutuyor
Cevap
6Cevap
Hayır çünkü şarap gibi kadinim, yaş aldıkça güzelleşiyorum.
Yaşlanacağımı sanmıyorum genç öleceğim.
Genetik olarak bizim ecdadın öyle bir sorunu yok genelde cesedimiz fotojenik oluyor dışardan değil içerden çürüyoruz doğal olarak erken göç ediyoruz. 65, ini gören çok nadir bu yüzden erken yaşta ölmek korkutuyor birazcık
🙏🙏
yaş aldıkça tadımdan yenmez gibiyim şu an, 60 dan sonra bakarız:)
Güzelliğimi değil ama sağlığımı kaybetmek korkularım arasında…
Huysuz ve aksi bir ihtiyar bunak olmayı planlıyorum 🤪
Çirkin olmakta bir zahmet bizim elimizde kendimize iyi bakmalıyız, spor sağlıklı beslenmek vs
Xaha ne kadar çirkin olabilirmi ki?😊
Evet fobim var
Biraz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?