Selamm😘😘
Bu soru cimri erkek sevmeyen bebek kısçeye gelsin soru için seni harcadım affet aplaaa sjjs

Selamm😘😘
Bu soru cimri erkek sevmeyen bebek kısçeye gelsin soru için seni harcadım affet aplaaa sjjs

Sırf çalışmam gerektiği için çalışıyorum..
Fazla mesai yapmaktan haz etmem.. Fazla kazanmak hiç benlik olmadı..
Param varsa alırım yoksa dünyanın sonu değil benim için..
Para, benim için hep araç oluşmuştur.. Amaca dönüşmedi..
Ancak sevdiğim şeyi yaptıkça param da oldu.. Para da geldi hamdolsun..
Aklın yolu bir :))
Parayı sevmeyen yoktur herhalde ama benim hayatımın merkezinde değil. Keyfine düşkün herifim ben harcarım acımam. Totomun keyfi de önemli canım totom benim 😂😂
Oğlak burcuyum cimri derler ama alakası yok çatır çatır harcıyorum
Yoo ben çevreme de harcıyorum. Bir anda derim hadi gidelim mangala bütün malzemeler benden diye ki yapıyorum bunu oldukça. Ya da haydi gezmeye şuraya gidelim benzine harcıyorum
Ya tabi öyle ama tek başıma değil yani. Yoksa tek başıma da alır mangal yaparım gezerim tozarım öyle de yapıyorum bazen 😂😂
Cevap
9Cevap
Parayı sadece araç ve gereklilik olarak görüyorum
Para ne kadar isterse o kadar merkezimde oluyor. :D
Cimri adam da hiç sevilmez ya. Para elbette önemlidir ama hayatının amacı olmamalı. Gerektiğinde yemeyi de bilmeli insan :)
ben de yiyom valla bi daha mı gelcez. birlikte yesek ya?
Al işte yine bak ahzbxb kızım zaten bana saldırmaya yer arıyorlar yapma etmee
Benim gibi biri daha gelsin paralar 😂😂😂😂
Ben de diyorum cansel bana birini çağrıştırıyor sjsjsjsjsj
Parayı ben yönetecek kadar para beni yönetirse kişiliği kaybetmiş olurum denge yani
Para olmadan hiç bir şey olmuyor
2. planda benim için :)
Neden,?
Pardon yaaa bende para benim icin 1. Kisim diye anladım kuşum.
Önceliğim tabi ki sensin, sen daha değerlisin benim için❤
Hep mutlu ol👋👋
Benim için merkezde değil
Para çok sevdiğim bir şey Gayserilik😂😂
Para= ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?