Güleç bir yüze sahip olmak ile her şeye gülen biri arasında büyük bir fark var. Olup olmadık her şeye gülen kişinin kesinlikle sinsi olduğunu gördüm gülerken akıllarından neler geçiyor bilemiyoruz. Güleç insanların pozitif enerjiye sahip olduğunu ve hayata daha sıkı bir şekilde bağlı olduğunu düşünüyorum
Beraber gülebildiğim insanları seviyorum. Gülmesi nasıl bir kişilikte olduğunun tespiti için yeterli bilgiyi vermez şaşırtır yanlış bilgiye sebep olabilir iç dünyasını, düşüncelerini, karakterini zamanla tanımak gerekir diyorum olumlu veya olumsuz ön yargılar zarara, haksızlık yapmaya veya çok değer vereceğimiz birini kaybetmeye sebep olabilir.
Yani bu kişiden kişiye göre değişen bir şey. Bir insana güler yüzlü olması güzel bir şey fakat kimisi de sinsilikle harmanlayabiliyor. Ben bakışların kendini ele verdiğini düşünüyorum. İstedikleri kadar dudakları oynasın; gözler konuşuyor.
Gülümsemenin ya da kahkaha atmanın sinsilikle alakası yok. Hatta nedense bana gülen insanlar samimi geliyor. Sanki sinsi olamazlarmış gibi. Acısına rağmen gülebilen insanlar güçlüdür. Her şeyde kahkaha atanlar ya da sahteliğin dibine vuranlar değil ¢
Genelde çok şey yaşamış, dışarıya karşı güçlü görünen ama içinde bitmeyen bir alevle mücadele eden insanlar olduğunu düşünüyorum. İlla ki sinsilik yapanlar var ama, birçoğu bence güçlü karakterli...