Zorluklara karşı mücadele mi edersiniz, yoksa kabullenip akışa mı bırakırsınız?

Zorluklara karşı mücadele mi edersiniz, yoksa kabullenip akışa mı bırakırsınız?

Karakterim bayağı güçlü ve sağlam. Karaktersizler altında eziliyor. Zorluklara karşı mücadele etmem, akışına bırakırım. Hayat kalitemi düşünmek zorundayım :D
Bazen naparsan yap olmaz.. durup izlemek de lazım
İzlemem bile. O kadar umrumda değil. Su akar yolunu bulur demişler..
Ben karakter olarak her zaman güçlü olduğumu düşünüyorum ki öyleyim de zaten yani ben ne yaşarsam yaşayım iyilikten asla vaz geçmiyorum bazı insanlar şey der mesela işte çok kötü hayatım var hayat beni kötü yaptı der ama ben bu bahanenin arkasına sığınmam bir insan ne yaşarsa yaşasın bence duruşunu ve çizgisini koruması gerekiyor.. özellikle de bu kadar kolay kötülüğü seçebilecekken. zaten o kadar çok karaktersiz insan var ki. ben daima kendim oluyorum insanlara hak ettiği gibi davranıyorum ve beni kimsenin üzmesine ya da kırmasına izin vermiyorum tabi ki de
Evet, ne kadar kötülük görürsek görelim biz iyilikten vazgecmeyelim🌸 hep güçlü ve dimdik dur🌸
Teşekkür ederim abla sende öyle 🌸🌸
Çok güçlü bir karakterim var. Gerek iş gerek özel hayatta hiç zorluklardan kaçmam. Tam tersine üzerine giderim. Tabii karşımdaki çamur değilse. Baktım fazla çamur yensem bile üzerime sıçrar diye uzak dururum 😂 Bir kere çocuklara esprisine psikolojim bozuldu benim dedim , çocukların ikisi de aaaaa senin bozulacak psikolojin de mi vardı dediler bana. Artık nasıl bir profil cizdiysem.
Ama artık yoruldum , sakin olmak istiyorum. Yarın ne yapsam acaba diyerek uyumak, hatta yarin yapacak bir şeyim yok en iyisi uyumayayim demek istiyorum. 😂
Rica ederim 🌸
Karakter olarak güçlü biriyim hep mücadele ve düştüğün zaman Elif gibi ayağa kalabilmek gibi. Lakin bir o kadar da pamuk gibi hassas bir kalbim dolayısıyla başkalarının dertleriyle üzüldüğümden güçlü karakterin arkasında bu yatar.
Teşekkür ederim 😊
Ben, teşekkür ederim asıl 💌
🌹🌹🌹
Cevap
33Cevap
Thanos gibiyimdir. Taşları bulursam oyun havası oynucam xd
Aslanlar gibi her şeyle var gücümle savaşır mücadele ederim tüm her şeyle. Benlığimi inancımı her şeyden korurur. Denizi geçip derede boğulurum sonra. En yakınımdaki insandan en güvendiğim kişiden darbe yerim sonra. Kalesi yanan bir padişahın kaç ülke fethettiğinin bir önemi kalmaması gibi...
Fakültede bir hocamız "Güçlü olan yaşar, güçsüz olan yaşadığını göstermeye çalışır." demişti. Sözüm burada yanıt verenlere değil çünkü ortada bir soru var güçlü müsünüz diye, o nedenle sözüm soru halinin dışındaki durum için geçerli; Güçlü olduğunu göstermeye çalışan insan güçsüzdür. Güçlü tıpkı @Sosyetic_SheqiiL gibi yaşar ve geçer.
🙈🙏
Bazen kabullenip akışına bırakmakta bir güçlülük göstergesidir
Sabretmek dimi
Evet
Akışa bırakmak ne zor oysa
Herkes kendini güçlü sanır ama yaşanmadan bazı şeyler maalesef kimse güçlü değildir
Bir sey diyim mi sen ilk defa soruma geldin 😀
Baktim sen gelmiyorsun dedim ben gideyim 😂😂
Aaa hep ben hep ben😀ama. geldiğine sevindirik oldum
Teşekkür ederim seni bulmak için çölleri astım kutupları geçtim bir ara kurup ayısı kovaladı ama buldum işte 😂😂
Kutup ayısı mi sevseydin 😀
Tam sevecektim AKP li sandı herhalde kovaladı garibim 😂😂
😀
Karakter olarak zayıf bir insandım, zorluklarla savaşmaktan çok kaçmayı tercih ettim bu zamana kadar. Ama birşeylerin değişmesi gerekiyor gerçekten, şimdi ne olursa olsun yıkılmam. Geçti o eski yıkık insan.
Dün gece ağlayarak söylediğim gibi mücadeleden Bi an olsun vazgeçseydim şu an ben hayatta değildim.
🌸Ah canım benim.. güçlü durmak da zorunda da değiliz, bazen birine yaslanmak istemek bu güçsüzlük değilki
Pes etmeyen bir karakterim, hassas bir ruhum var diyebilirim. Zira güçlüyüm diyerek aynı zamanda kırılgan da olabilirim. Keza pek sert, dayanıklı bir yapım yok.
yakınlarım da dahil benim zayıf olduğumu düşünürler.
gücümü belli etmem pek zor duruma girene kadar ama çok güçlü bi insnım
Tövbe 😅😅
Güçlüyüm sonuna kadar çabalarım olmasaydım pek yaşıyamazdım bu hayatta zayıflıklarında olsa güçlü kalmak lazım
Bir yere kadar mücadele ederim, yalnız olduğumu anladıklarında dayanacak gücüm kalmaz, sakin sakin beklerim.
Hem karakter hem fiziksel olarak güçlü bir insanımdır. Kimsenin katlanamayacağı, çabuk çökeceği her şeyi kolayca atlatabilirim.
Son derece güçlü ve manipüle edilemeyecek biriyim
Evet herseyle ugrasabilecek kaşar güçlü bir insanım
Savaşçıyım ama dinlenmeye geçtim bu aralar demleniyorum. Düşman atışı gelmeye devam ediyor ama.
Yeterince güçlü olmadığımı düşünürdüm ama sanırım sandığımdan daha güçlüyüm
kime sorsan herkes ben güçlüyüm der bunlar boş sorular asıl güç yaşanan şeylere karşı verdiğimiz tepkilerde ortaya çıkar
Detayda ondan bahsettim fiziksel olarak sormadim
benim için güç zaten fiziksel olamaz olaylara karşı verdiği tepki dedim yani ruhsal olarak dedim aldatılmış bir insan gidip duygularına yenik düşüp karşı tarafa saldırırsa örneğin bu bir güçsüzlüktür çünkü duyguları ondan daha güçlü intikam duygusu gücün önüne geçmiş olur ama intikam ve gücü aynı anda ilerletirsen gerçek güç açığa çıkar
Güçlü bir insan olmuşumdur her zaman ama maalesef zaaflarım var.
Sonu ne olursa olsun kafama koyduğumu yaparım
Duruma göre değişiyor ya ikisi de değilim tam olarak
Baskın ve güçlüyüm, balık burcu olmama rağmen
Güçlü ama bezgin
Accuk güçlü biriyimdir
Mesela ne kadar 🙄o meşhur görsellerinle yanıtla
😂😂😂
Hepsinden ortaya karışık.
Düz bir insanım sağlam net
Zayıfmışım, güçlenince farkettim.
Kendimi güçlü hissediyorum
Güçlü
Çokça güçlü olduğumu biliyorum
Orta bir insan olduğumu.
Güçlü olduğumu düşünüyorum
Güçlüyüz, güçlüyüz, Ankaragüclüyüz 😁
guclu olmasam delirirdim haci
Bende bilmiyorum yerine göre
Baya güçlüsün diyorlar bana.
İyi niyetim den dolayı zayıf
Niyetin iyi olsun, ama uyanikta ol.
Sen iyiliginle cezalandir
bu soru beni benden etti.
Neden
İnsanız beşer şaşarız. Kendine yüklenme 🌸
❣🌸
Zorluk nedir? :D
Bilmem ki.. bana zor gelen size gelmez.. insanların hayatlarinda zorluklari farkli, verdiği hasar farklı olur.. maddiyat olur, maneviyat olur..
Maddiyat zorlukları da insani sınamaz mı sınar.. aslında sormak istediğim.. tüm sorunlar başedebilir miisin.. karakter olarak güçlü mü, zayıf mi
🙄O istediklerin sorun değil ki istek ksksjs makul şeyler iste.. görüşde bahsettiğim gibi bana zor gelen size gelmez.. herkesin sorunların farklıdır... bana gore de çocuk doğurmak sorun ksksjs
Tamam, işte 😒kendine göre cevapla.. sen zorluklara karşı mücadele mi edersin.. su akar yolunu bulur diyenlerden misin 🙄
Fazlaca güçlü…..
Güçlü olduğumu düşünüyorum
Aslan kadınıyım ben Aslan 😍😎
Güçlü
Güçlü bir insan
Güçlü.
Güçlüyüm
Çokkk güclu biriyimm
Güçlü.
zayıf
Gayet güçlü biri olduğumu söyleyebilirim
Evet
Güçlü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?