Allah yasakladı diye mi günah işlemiyorsunuz yoksa cehennemden korktuğunuz için mi?

dürüst olun
Güncellemeler
+1 yıl
bence çoğu kişi adeletten cezalardan korktuğu için kötü şeyler yapmıyor.
Allah yasakladı diye mi günah işlemiyorsunuz yoksa cehennemden korktuğunuz için mi?
Cevapla