Yapmamız gereken işler, almamız gereken sorumluluklar elbette var ama tüm bunların yanında bir tarafımız da hep çocuk. Sanırım ben hiç büyüyemeyeceğim.🙄
Neyse ki öyle bir niyetim de yok 🤪😂🤣🥳

Yapmamız gereken işler, almamız gereken sorumluluklar elbette var ama tüm bunların yanında bir tarafımız da hep çocuk. Sanırım ben hiç büyüyemeyeceğim.🙄
Neyse ki öyle bir niyetim de yok 🤪😂🤣🥳

Evet büyüdüğümü düşünüyorum hatta bazen o kadar fazla olgun ayda mantıklı oluyorum ki tamam sen fazla büyüdün diyorum bu kadar farkındalık yeter :D insan gerçekten acı çektikçe ya da mutsuz oldukça büyüdüğünü anlıyor. daha umursamaz ya da daha sakin oluyor. küçük şeylere üzülmemeyi öğreniyor.
Bazen 30 olduğumu unutsam da annem ve babamın evlilik ile ilgili soruları sayesinde tekrar hatırlıyorum.
Büyüdüğümü hissetmiyorum, hissettiriyorlar.
sajdjasdjjd canları sağ olsun 😂
Onlar sağ olsun, ben ölsem de olur. 😇
O soruyu sorarak öldürüyorlar zaten jdjsjd ölmüş kadar oluyoruz 😂
Ahahah kesinlikle 😂😂
Cevap
10Cevap
Evet çevremdeki vefat edenleri gördükçe hissediyorum 🥺 yakın zamanda yine vefat haberi aldım
Mekanı cennet olsun.
Allah razı olsun
yaşım 3o olsada az önce Cikilota ile konuşurken buldum kendimi 🤷♂️
ahsahdahdha bana normal geliyor böyle şeyler 🤣
😊
Hissetmiyorum yaşım geçiyor ama büyüdüm gibi değil. Sanki herkes yaşından büyük gösteriyor ben dahil
Buyumek ne kelime yaslandim cok az zamanim kaldi yas oldu 106 🥺
Fiziken evet. Ama ruhen 20 lerde kalmış gibiyim hala 😂
Neyseki ben 19 um yine benden yaşlısın😎
Ne güzel şeysin sen. Hep yaşın on dokuz 🤔
Ayyy evet🤩🥳😂 öv beni böyle 😇🤭
Devamında "gel yanıma sar lahmacunumu, bugün var yarın yokuz" diyor 😇 fırsatın varken dürmelisin bence 😇
Onu senin için diyordur 🙄 sen dürebilirsin ben dürebilmirem🙄
Benim lahmacun dürerken parmaklarımı yalama huyum var söylemiş miydim daha önce 🤔😂😂
Kendi lahmacunumu kendim dürüyorum allahtan🙄
https://www.hizliresim.com/3mbj726
Bu bana yapılır mı gece gece 🥺
Makesef büyüdüm
Üzdün...
Büyüklere de ihtiyaç var
Beni görünce otobüste yer ver😆
Haklısın
Bırak artık uyuma numarasını😄😄
ahahahhaha yoo ben numara yapmıyorum gözler açık oturuyorum 🤣
Hani yer vermemek için uyuyo numarası yaoarlar ya çocuklar😄😄
Allah Allah ya başıma grip bişi geldi
Yaşlı (yaşlı 70 üstüdür) değilse vermiyorum. Geçen çocuğun biri yer verdi amca hakaret kabul etti biz genciz diye öyküsünü anlatmaya başladı otobüste 🤣🤣 Yaşlılarla uğraşılmaz uyumuyorum ben direkt görmüyorum
Büyüdük ve büyü bozuldu
Büyümedim de yaşlandım
Büyüdüm artık belki de öyle hissediyorum
Evet Düşünüyorum Ve Hissediyorum
Çocuk gibiyim sanırım böyle kalıcam 😄
30 yaşında koca bir kazık oldum
Hissediyorum
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?