Kendimi psikolojik olarak herkesten düşük hissediyorum? Psikolojiden anlayan bakabilir mi?

Arkadaş çevremde olsun normal topluluk arasında olsun farketmiyor, hep kendimi herkesten düşük hissediyorum ve fikirlerimi, kendi düşüncelerimi gereksiz görüp söylemiyorum bile, herkes öyle görür gibime geliyor. Sınıfta da konuşurken ikide bir lafım bölünüyor ve sonrasında toparlayamıyorum.

Öğretmenlerim çok uyarmaya başladı beni. Notlara bakarsak sınıftaki en başarılı kişi benim, ama ders sırasında ağzımı açıp iki kelime edemiyorum, anca öğretmen söz verdiğinde konuşuyorum, sınıf arkadaşlarımda sağolsunlar bölmekten çekinmiyorlar.
Asla saygı duymuyorlar bana.

Bu durumun nasıl üstesinden gelebilirim? 21 yaşındayım tüm hayatım boyunca bu problemi çektim. Asla düzelmiyor. Asla baskın ve lafı geçen bir karakter olamıyorum
Kendimi psikolojik olarak herkesten düşük hissediyorum? Psikolojiden anlayan bakabilir mi?
Cevapla