Arkadaş çevremde olsun normal topluluk arasında olsun farketmiyor, hep kendimi herkesten düşük hissediyorum ve fikirlerimi, kendi düşüncelerimi gereksiz görüp söylemiyorum bile, herkes öyle görür gibime geliyor. Sınıfta da konuşurken ikide bir lafım bölünüyor ve sonrasında toparlayamıyorum.
Öğretmenlerim çok uyarmaya başladı beni. Notlara bakarsak sınıftaki en başarılı kişi benim, ama ders sırasında ağzımı açıp iki kelime edemiyorum, anca öğretmen söz verdiğinde konuşuyorum, sınıf arkadaşlarımda sağolsunlar bölmekten çekinmiyorlar.
Asla saygı duymuyorlar bana.
Bu durumun nasıl üstesinden gelebilirim? 21 yaşındayım tüm hayatım boyunca bu problemi çektim. Asla düzelmiyor. Asla baskın ve lafı geçen bir karakter olamıyorum
Öğretmenlerim çok uyarmaya başladı beni. Notlara bakarsak sınıftaki en başarılı kişi benim, ama ders sırasında ağzımı açıp iki kelime edemiyorum, anca öğretmen söz verdiğinde konuşuyorum, sınıf arkadaşlarımda sağolsunlar bölmekten çekinmiyorlar.
Asla saygı duymuyorlar bana.
Bu durumun nasıl üstesinden gelebilirim? 21 yaşındayım tüm hayatım boyunca bu problemi çektim. Asla düzelmiyor. Asla baskın ve lafı geçen bir karakter olamıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer