Birini iyi tanımak için geçmişine mi bakarsın, anlık yaptığı şeylere mi?

Birini iyi tanımak için geçmişine mi bakarsın, anlık yaptığı şeylere mi?

Evet. Boşanmış kadınlarda önemli 6284 ile kocasına iftiralar atıp mal gasp etmiş olabilir. Resmi mahkeme kayıtlarını kadından ya da eski kocasından alıp okumadan olmaz.
Ayrıca cinselliği çok abartan insanları erkek ya da kadın tatmin edemezsin.
Zenginsen seninle aynı muhitte ya da böyle bir sitedeyse seni kafalayıp sonra kocasını boşamış da olabilir.
Bazı kadınlar boşandım diyor ama seninle yatmak için kocasını 6284 ile bir iftirayla kovuyor. Sonra cinayet.
Yani geçmişimi araştırma diyen insana yol ver.
İnsan geçmişi neyse odur.
Temiz sayfa açar ama defter değişmez.
Bence anlık yaptıkları daha önemlidir. çünkü geçmişte hepimiz hatalar yapabiliriz ya da farklı bir insan olabiliriz. ama bir insanı mesela 5-6 yıl önce yaptığı bir şey için değerlendirmek ya da tanımaya çalışmak pek doğru değildir benim için. aynı şekilde geçmişte iyi olup şu an kötü de olabilir.
Hayatimiza aldığımız insanların geçmişini didiklemenin bi anlami yok.. yalanlar mi duyalım.. ya da rahatsızlık mi verelim karşıdaki insana.. veya doğruları duyduğumuz zaman yüreğimize su serpilmeyecek.. önemli olan gönlümüze aldığımız kişi yanimizdayken ona tüm geçmişini unutturmak , bizle yaşadığı zamanı geçmişiyle kıyaslamayacak kadar ona önceki herşeyi resetletmek.. bu zaten önemli olan..
Geçmişte yaptıkları olduğu kişidir, şimdi gösterdiği ise olmak istediği kişi. İnsan her an gösterdiği gibi olmaz, geleceği yazarken ne kadar kararlı olduğuna bakarım, arada sırada bile olsa geçmişe kayıyorsa bir işe yaramaz.
Cevap
6Cevap
Gelmişine geçmişine bakarım.. şu an yaptıkları ve geçmişi eslestirip karar veririm..
Bir insanın yaptıkları bana göre her zaman yapacaklarını teminatıdır. O yüzden de her zaman geçmişine dikkat ederim.
Her ikisi de onemli. Cunku gecmiste yasadiklarin verdigin kararlarin, sevincin Uzuntun öfken pismanliğın vs su anini duygularini dusuncelerini sekkillendirir. Şu an yasadiklarina gore de gelecegin sekillenir
Hepimizin yaşamında mutlaka hatalar, yanlış adımlar, adresler ve insanlar olmuştur. Bu yüzden bugün yapılanlara bakmak gerekir.
Şuana bakarım, davranışlarına ve insanlara karşı kullandığı üsluba. Sadece geçmişine ya da şuandaki haline bakarak tanıyamayız ¢
Geçmişini özlüyorsa her ikiside önemli. Geçmişinden pişman olmuş yeni bir sayfa açmışsa anlık yaptıklar önemli.
Geçmişe çok önem vermem sadece geçmişiyle şu anki yaptıkları arasındaki bağlantıları anlamak ve karşılaştırmak için önem veririm
Geçmişi çok karanlıksa biraz bilgi sahibi olmanın faydası olabilir ama anlık yaptıkları tabii ki daha önemlidir
Insanin gecmisi bir binanin temeli gibi, temeli bozuk atilmissa o bina hicbir zaman temeli saglam bina kadar saglam olamaz
Alakası yok bir insan kendini düzeltemezmi sonradan
Bi insanın geçmişte ne yaşadığı önemli değil ama nasıl yaşadığı önemli
Geçmişte yaptıkları yapacaklarının teminatıdır
Geçmişi yok saymam ama şu an yaptıkları daha önemlidir.
geçmiş geçmişte kalmıştır diyemiyorum bu soru beni çok zorladı
Şu an ki durumuna bakarım
Geçmişe takılmam
Anlık yaptıkları
Yapıyor oldukları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?