
Sizi sıkıntıya sokan, kafanızı karıştıran konular belki de..

Sizi sıkıntıya sokan, kafanızı karıştıran konular belki de..
Geçmiş benim için bi yere kadar önemlidir. Yüz kızartıcı davranışlar da ve mekanlarda bulunmadığı sürece geçmişinde kimle olmuş kimle görüşmüş kimi sevmiş benim için çok da önemi yoktur. İnsan nefsiyle hareket eden bir varlıktır ve geçmişinde hatalar yapmış olabilir her hatadan bir şey çğrenip öğrenmediği önemli benim için. Geçmişi karıstırmak geçmişte yaşamak huzursuzluktan başka bişey vermez insana. Bugün benimleyse onu istediğimdendir. Geçmişte kalan kişileri isteseydik geçmişte kalmazlardı...
Tanışmanın ilk zamanlarında sorguya çeker gibi hayatını yaşadıklarını anlatmasını istemem bu doğru bir şey olmaz. Zaman içerisinde anlatmak isterse anlatır anlattığı kadar da dinlerim. Eğer gerçekten kafamı kurcalayan şeyler olursa bunu direkt sorarım soru işaretleri ile arkadaşlık olamaz
Yargılamak doğru değil de geçmişi kötü birine de çok güven olmaz gibi insanlar tamam değişir de o geçmişteki karakterinin esintilerini daima içinde bulunduracağı kanaatindeyim açıkçası
Takılırım tabii ki. Düşünsenize barlarda sürtüp her gece başkasıyla olan bir kız size gelince farklı mı olacak? Ya da 24 yaşına kadar 50 tane flörtü veya sevgilisi olmuş kız sizleyken kendini başkasıyla flört etmeden nasıl tutacak? Geçmiş önemli.
Cevap
30Cevap
Geçmiş önemli bir detaydır göz ardı edemem...
geçmişine takılmam.. çünkü geçmiş te ben yoktum sonuçta.. bu yüzden de beni şimdi şu an olduğu kişi daha çok ilgilendiriyor.. yani geçmişte belki de hatalar yapmıştır değişmiştir buna takılmam
Takılırsınız hanımefendi.. bilirim
(Benim alakasız cevaplar 🌝)
Geçmişe çok önem veren birisi değilim ben ama neler yaptığını bilmek isterim.
Geçmiş geleceği belirler bilmek istiyorum. Önemli değil diyenler belli bir zaman sonra sorunlar olduğunda öyle demiyor.
Takılmam genelde ama geçmişte ki birkaç kilit yere takılabilirim. Durduk yere kendimi riske atmak istemem.
Birinin geçmişini kafaya takmamak için bir sürü kadınla takıldım. Böylelikle "ulan senin geçmişin ne kadar temiz ki karşındaki kadının geçmişini kafaya takıyorsun" deyip kendimi avutuyorum 😂
Evliliğe filan giderse bu evet o zaman geçmişe bakarım
İnsanların geçmişleri önemlidir. Kitabın başı nasıl başlarsa sonu da öyle olur. Geçmiş geçmişte kaldı diye bi durum bence olamaz. Ha takılmayan vardır saygı duyarım. Ama benim şahsi görüşüm bu. Ben temiz kalmak için çaba vermişim karsimdaki de her haltı yiyip sonra bana gelsin. Öyle bi dünya olmamalı bence
Bazı insanlar bir hata yapabilir ki. olgunlaşsa doğruyu yapsa artık yine mi takılırsınız?
Bunların adı hata değil tercihtir. Bunu yapıyorsa eğer o zaman karşısına gelecek kişinin de öyle olduğunu bilecek. Hata olsa herkes yapar. Bu bir tercih meselesi. Zevkine uyup da yaşarsan bunun cezasını elbette çekersin her şeyin bir bedeli var. Tabi ama bu dediklerim değişir durumdan duruma göre. Karşındaki insana bunu söylemek gerek bilmesi gerek.
Evet ama mesela 14 _17 yaşındayken bir çocuk onu kandırmış o da inanmış desek 😅
Onu bilemem o ayrı bi dava ama değişir durumdan duruma göre. Şimdi net bişey diyemem😅
😄🌷
İstek attım özelden detaylıca konuşalım istersen
Ne hakkında 😅 teşekkür ederim gerçekten 🌷
İşte bu konuları başka neyi olcak😅😅
Teşekkürler, iyi geceler 🌷
Takılırım. Geçmişini sorarım sonra ise şimdiye bakarım. Şimdi ki hali öncesinden çok daha iyise no problem. Lakin aynıysa falan veya şüphe oluşturuyorsa bana yoluma bakarım ben
Takılırım. Onu sadece o geçmişle yargılamam elbette ama aklımda da soru işaretleri bırakır yani. Hep derim ki " aceba gerçekten öyle biri mi, böyle biri mi" vs Vs.
Duygusal ilişkisinin uzun bir süredir olmamasını isterim. Cinsel hayatı için flört başlamadan bir gün öncesi beni ilgilendirmez
Takılırım biraz takıntım var çünkü benim hiç bir ilişkim olmadı karşımdaki insanın da isterim ki helalim olsun.
Kim takilmam derse yalan söyler... Ama ben akpak olmadigim için kalkipta geçmişin hesabını soramam sonuçta karşımdakine haksızlık olur...
Geçmişi kırık kalpler müzesiyse, bir sürü insanı kırıp ahını aldıysa tabii ki de takılırım ama haricinde yaşadıkları beni ilgilendirmez tabii.
Her erkek biraz kurcalarönemli olan ayağa düşüp düşmemen
Geçmişine takılmam ama geçmişine olan tutumuna bakarım
Takılmazdım fazla artık takılmamak gerektiğini düşünmeye başladım. Kişi geçmişinden çok şey getirir
Takılırım. Kendini bilerek yaşayabilmiş olmasını diliyorum.
Bir müslüman ise cinsellik konusu olur
Gayri müslim ise geçmişi önem arz etmez
Hayır, benden önceki olan şeyler beni ilgilendirmez.
Geçmiş önemli değil derim ama her kızlara kakara kikiri olmuşsa bir sorgularım yani
Geçmişte her b*ki yesin, sonra gelsin manitam olsun. Oq.
Hiç umurum olmaz bana ne kadar bahsederse o. Yaşanmış ve bitmişe bir çare yok
geçmişi geleceğimi etkileyecek kadar ciddiyse evet takılırım
Hayır benden sonrası mühim
Rica etsem sende bu sorumda fikrini paylaşır mısın açık sözlü olursan sevinirim?
Sorum bu sende buyur😇
Yakında evlilik düşündüğüm birisi var ancak bu yaşananlar yatağa nasıl yansır? ↗
Hayır. Benden öncesi umrumda olmaz. Benden sonrasına bakarım. Ne merak ederim ne de sorgularım. Aynı davranışın bana da yapılmasını isterim.
Arkadaş seçiminde evet önemli, geçmişi silip değişmiş ise belki.
Elbette. Geçmişimiz bizi yansıtır
Evet hem de baya baya
Saçma şeyler yoksa geçmişinde hayır
Takılmak değil de söylemek istediklerini öğrenirim. Diğerlerini araştırmam
takildigim seyler olursa takilirim
Ne amaçla tanıdığıma bağlı
İster istemez yani takılırım
benden öncesi beni ilgilendirmez
Geçmişi kendisi ile geliyorsa evet
Elbette ister istemez
Sıkıntılı değilse takılmam
Evet takılırım. Erkeğin oyusbusuyla uğraşamam.
Gecmis koti ise evet
Ne kadar karanlık olduğuna bağlı
Geçmiş geçmişte kaldı niye takılim ki
Meyak etmeden duyamam
Takılırım
Takılmam
Geçmiş adı üstunde
Sevgilim olacaksa takılırım
Geçmişi tabiki önemli ama konudan konuya değişir
Takılmam.
Kötüyse evet
Tanıdığım kişinin allahh brlasını versin
Hayir
Evet
En büyük takıntım o ztn😑
Takılmam
Bilmiyorum,,,,,
Bir yerde takilirsiniz ister istemez
Hayır
Takılmam ama sorarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?