Ben aslında 4 sene öncesine kadar gayet normal davranan biriydim. Annem evde habire telefon elinde başka şeylerle uğraşıyordu, arkadaşıyla konuşmaya başlayınca kendisini odasına kapatır 3 saat arkadaşıyla konuşurdu. Babam zaten eve bile gelmiyordu. Aynı şekilde sosyal anksiyetem vardı. Hiç psikoloğa bu zamana kadar gitmedim. Acılarımı bir şekilde saklayıp anksiyetimi kendim fark edip insanların gözlerin içine bakmayı öğrendim. Her acımı umursamadan olumlu düşünerek bir şekilde olmsmış gibi davrandım. Ve bunların hepsi birleşip hayat dolu davranan ama arkadaşlarının yanından ayrılır ayrılmaz üstüme çöken bir üzgünlük gölgesi geliyordu. Son zamanlarda insanlar bana nasıl böyle hayat dolu olabiliyorsun diyor ve bende bu aralar hep bunu düşünüyorum. Neden hayat doluyum? Nasıl bu kadar enerjiğim? Bu normal mi bir şey mi yoksa normal olan diğer insanlar mı? Bu kötü bir şeyse ilerde ne yapmam lazım?
Bu kadar pozitif enerji saçmam benim neden diğerleri gibi olmaduğımı sorgulatmaya başladı. Cidden neden böyleyim?
Güncellemeler
+1 yıl
çok yazım yanlışı olmuş pardon
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ben de böyle düşünüyorum
Çok ince düşünüyoruz hassas davranıyoruz
Arkadaş ortamında bana güneşin doğmasına bile seviniyorsun. Bu ne yaşama sevinci diyorlar.
Evde annem depresyondasın ve mutsuzsun seni psikoloğa götüreyim diyor.
Maske yalnızken düşüyor.
çok haklısın.
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!